Przewiń kanał na Facebooku i zobacz reklamy wideo. Całkiem sporo.
Być może widziałeś nawet moje reklamy wideo, których używam do promowania moich firm.
Robię to, oczywiście, ponieważ wideo na Facebooku jest teraz ogromne.
Jedno z najnowszych badań wykazało, że w listopadzie 2015 r.na Facebooku jest ” 8 miliardów dziennych wyświetleń wideo—100% wzrost w porównaniu z 6 miesiącami przed badaniem.”
A oto kolejna ciekawa statystyka.
Zasięg organiczny Filmów na Facebooku jest o 135% większy niż w przypadku zdjęć.
To oznacza jedno. Istnieje ogromna liczba możliwości.
Włączenie reklam wideo na Facebooku do repertuaru marketingowego może przynieść duże wyniki.
Ale jak w przypadku każdej formy płatnej reklamy, będziesz naturalnie chciał obniżyć koszty i zmaksymalizować zwrot z inwestycji.
To pewne.
Zrobiłem wiele eksperymentów z reklamami wideo na Facebooku i wymyśliłem przepis, który daje mi najwięcej za moje pieniądze.
Dokładniej, wymyśliłem sposób, który obniży Twój CPM (koszt za tysiąc) aż o 81%.
Oto pięć sprytnych hacków reklam wideo na Facebooku, które musisz znać i wdrożyć od razu.
1. Tylko filmy fabularne, które znasz, angażują się
Chociaż jest to niezwykle prosty hack, to jeden wielu marketerów przeoczyć.
Często są tak spragnieni, aby ich treści wideo były uruchomione na Facebooku, że nigdy nie poświęcają czasu na wcześniejsze przeprowadzenie podstawowych testów podzielenia.
Oto co polecam.
Utwórz kilka różnych filmów lub odmian jednego filmu (co najmniej trzy) i wykonaj podstawowe testy podziału, aby zobaczyć, który z nich otrzymuje najlepszą odpowiedź.
Jednak umieść je na kanałach, które nie będą Cię kosztować ani grosza.
Na przykład, możesz:
- filmy fabularne organicznie na Facebooku
- umieść je na swojej stronie lub blogu
- umieść je na innych kanałach mediów społecznościowych
Następnie przyjrzyj się niektórym kluczowym metrykom, takim jak:
- play rate
- średnia długość oglądania
- poziomy zaangażowania
- liczba leadów dla każdego wygenerowanego wideo
- liczba konwersji każdego wyprodukowanego filmu
Oto wykres, który ilustruje różne metody pomiaru sukcesu wideo:
Wiesz o co chodzi.
Zanim włożysz ciężko zarobione pieniądze w reklamy wideo na Facebooku, przetestuj wody i zobacz, na które Filmy twoja grupa docelowa reaguje najbardziej korzystnie.
W ten sposób możesz śmiało podchodzić do reklam wideo na Facebooku.
To powinno znacznie obniżyć CPM.
2. Trzymaj je krótkie i słodkie
Wistia przeprowadziła dość obszerne badania na temat długości filmów i poziomów zaangażowania.
W rzeczywistości zbadali 564 710 filmów i ponad 1,3 miliarda odtworzeń dla swoich badań.
Oto co znaleźli:
Jak widać, poziom zaangażowania utrzymuje się na stałym poziomie nawet przez 2 minuty:
Ale po 2 minutach zaręczyny znacznie spadają, aż do 6 minut.
W tym momencie zaangażowanie stabilizuje się ponownie, aż osiągnie 12 minut.
Sprawa wygląda tak.
Nie polecam przekraczania 2 minut z reklamami wideo na Facebooku.
Prawdopodobnie nie zrobisz sobie lub budżetowi marketingowemu żadnych przysług, jeśli przekroczysz ten limit czasowy.
Albo jak to ujął Wistia,
Dwie minuty to najlepsze miejsce.
Ale również kolejny interesujący punkt:
Zaangażowanie trwa do dwóch minut, co oznacza, że 90-sekundowy film przyciągnie uwagę widza tak samo, jak 30-sekundowy film. Jest to zaskakująca i przydatna informacja dla marketerów wideo.
Jeśli robisz Krótkie filmy, nie musisz stresować się różnicą kilku sekund. Trzymaj to mniej niż dwie minuty.
Uważam to za świetną radę. Nie musisz się pocić, uzyskując długość wideo do dokładnej liczby sekund.
Po prostu trzymaj go poniżej 2 minut, a to powinno zmaksymalizować Twoje zaangażowanie i obniżyć CPM.
Ale jeśli absolutnie musisz zrobić dłuższy film, zrób to między 6 A 12 minut, ponieważ jest to ” słodki punkt numer dwa.”
Wszystko dłuższe niż 12 minut jest po prostu głupie.
3. Reklama “bez reklam”
Oto rzecz o Facebooku. Większość ludzi nie myśli o zakupach, gdy loguje się do swoich kont.
Większość ludzi po prostu sprawdza, co dzieje się w ich kręgach społecznych i co robią ich przyjaciele i rodzina.
Ich nastawienie zwykle nie jest,
Desperacko Szukam zakupu.
Mogą myśleć, że po zalogowaniu się do Amazon – ale nie na Facebooku.
Lub jak wymownie ujął to Aaron Zakowski,
Intencja kupna jest niska.
Ten wykres pokazuje, jak ludzie spędzają czas na Facebooku:
I wiesz co? Żadne z tych działań nie wiąże się z zakupem.
Myślę, że bardzo ważne jest, aby mieć to na uwadze, gdy zbliżasz się do treści reklam wideo.
Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to uderzać użytkowników w głowę reklamami, które mają subtelność policzka w twarz.
To, co chcesz zrobić, to promować swój produkt/usługę / markę, nie sprawiając, że wydaje się to reklamą.
Musisz być spokojny. Musisz być skryty.
Jak dokładnie możesz dostarczyć wiadomość, nie będąc zbyt salesy lub natarczywym?
Oto kilka propozycji:
- dodaj humor do swojej reklamy
- użyj opowiadania historii
- zaskocz ich/catch them off guard
- naucz ich czegoś
- oferuj wnikliwe informacje
Innymi słowy, porzuć boisko.
Ludzie nie znoszą, gdy się do nich rzucają, a to tylko nadmuchuje Twój CPM.
Zamiast tego staraj się być zabawny i staraj się nawiązać prawdziwe połączenie.
4. Dodaj podpisy
Jest jeszcze jedno zjawisko dotyczące Filmów na Facebooku, które zauważyłem.
Wielu z nas nie ogląda filmów z dźwiękiem.
Wiem, że często to robię. I jest kilka powodów tego.
Na przykład osoba może być w pracy i” zakradać się ” do swojego konta, gdy powinna zajmować się bardziej pilnymi sprawami.
Lub osoba może mieć dostęp do swojego konta na Facebooku za pośrednictwem urządzenia mobilnego w miejscu publicznym, gdzie po prostu nie jest właściwe, aby dźwięk rozbrzmiewał.
Oznacza to, że przyzwoita część osób oglądających filmy robi to bez żadnego dźwięku.
Jeśli Twoje reklamy wideo nie mają podpisów, może to oczywiście stanowić problem, ponieważ widz będzie miał trudności z rozszyfrowaniem tego, co próbujesz promować.
Jedno z badań reklam wideo na Facebooku wykazało nawet, że
41% filmów jest w zasadzie bezsensownych bez dźwięku.
Z kolei Wiele osób po prostu połysk nad reklamą wideo i przewiń w dół do następnej interesującej rzeczy w swoich kanałach.
Jeśli do tej pory nie używałeś podpisów, sugeruję włączenie ich od razu.
Jest to prawie gwarantowane, aby poprawić zaangażowanie, a tym samym obniżyć CPM.
W rzeczywistości wewnętrzne testy z Facebooka wykazały, że
podpisane reklamy wideo zwiększają czas wideo średnio o 12%.
5. Dodaj muzykę dla tych, którzy słuchają
Wiem, że sugerowanie dodawania muzyki może wydawać się trochę sprzeczne, biorąc pod uwagę, że moja ostatnia uwaga dotyczyła dużej liczby osób oglądających reklamy wideo bez dźwięku.
Ale będzie część użytkowników, którzy będą wyświetlać Twoje reklamy z włączonym dźwiękiem.
Będziesz chciał zrobić wszystko, co w twojej mocy, aby zwiększyć ich koncentrację.
Jednym z najskuteczniejszych sposobów na to jest włączenie muzyki.
Jestem pewien, że słyszałeś o tym, jak pomocna jest muzyka dla studentów w nauce:
Ale nie chcesz włączać żadnego rodzaju muzyki.
Nie chcesz też, aby Muzyka przeszkadzała i zagłuszyła to, co ktoś próbuje powiedzieć w filmie.
Powinien po prostu towarzyszyć filmowi i go ulepszyć.
Ale jaki rodzaj muzyki jest idealny?
Przeprowadzono kilka badań, aby określić, które rodzaje pomocy Muzycznej w skupieniu i koncentracji.
Ogólnie rzecz biorąc, muzyka klasyczna jest drogą do zrobienia.
Według konkretnego badania ” naukowcy odkryli, że słuchanie muzyki klasycznej miało największy wpływ na poprawę uwagi wzrokowej.”
To nie musi oznaczać, że ty muszę użyj muzyki klasycznej. Oznacza to po prostu, że klasyka jest jednym z najlepszych “go-to’ s” dla przyciągnięcia uwagi widzów.
Oto moja sugestia.
Odtwarzaj muzykę w tle przez cały czas trwania większości reklam.
Jeśli Muzyka klasyczna pasuje do Twojego przekazu, marki, motywu itp., to świetnie—trzymaj się tego.
Ale jeśli nie, idź z czymś, co uważasz, że nadaje się do optymalizacji reklamy wideo.
Polecam eksperymentowanie z kilkoma różnymi opcjami, dopóki nie znajdziesz Tej, która najlepiej zazębi się z Twoimi treściami.
Wniosek
Jak widzę, reklamy wideo na Facebooku są dość opłacalną formą płatnej reklamy.
Rozumiem, że większość ludzi nie jest dokładnie “wybieranych”, aby dokonać zakupu podczas korzystania z ich kont na Facebooku.
Ale doświadczyłem z pierwszej ręki wyników, które mogą uzyskać reklamy wideo, gdy są skutecznie wykorzystywane.
I oczywiście nie chcesz po prostu rzucać czymś w ścianę, aby zobaczyć, co trzyma się tej lub innej formy płatnej reklamy.
Chodzi o uzyskanie solidnego zwrotu z inwestycji i obniżenie CPM.
Te hacki są świetne małe luki w robieniu właśnie to i obniży Twój CPM aż o 81%.
Czy masz jakieś inne hacki reklam wideo na Facebooku, które pomogły Ci obniżyć koszty?