5 sposoby zwiększenia zasięgu treści bez wydawania ani grosza

Content marketing może być przedsięwzięciem miażdżącym duszę.

To jest tak. Spędzasz kilka godzin, a może nawet dni skrupulatnie układając coś, co wydaje się genialnym wpisem na blogu, pokazem slajdów, infografiką itp.

Ale nawet przy całej twojej ciężkiej pracy i poświęceniu, Twoje treści zapadają w głuchotę.

image07

Publikujesz go na Facebooku, Twitterze, LinkedIn i w każdej innej sieci, o której myślisz, ale nie ma reakcji.

Może dostajesz garść akcji, ale Twoja treść nigdy nie nabiera rozpędu.

Jesteś sam?

Nie.

Niektóre zaskakujące statystyki dotyczące content marketingu

Sprawa wygląda tak.

Każdego dnia publikowanych jest wiele treści. To znaczy dużo!

Wystarczy spojrzeć na rosnącą liczbę postów na blogu opublikowanych na WordPressie w latach 2006-2016:

image04

Według BuzzSumo ” liczba stron indeksowanych przez Google w ciągu 7 lat od 2008 do 2014 wzrosła z 1 biliona do 30 bilionów.

Oznacza to jedno: większą konkurencję.

W miarę tworzenia coraz większej ilości treści powoduje to większy “hałas”, co nieuchronnie utrudnia zwrócenie uwagi do Twoich treści.

Oto najbardziej niepokojące statystyki ze wszystkich od American Marketing Association:

“Marketerzy blogują o 800 procent więcej, ale otrzymują prawie 100 procent mniej akcji.”

Oto jak to wygląda:image02

To nie jest dokładnie zachęcające, jeśli content marketing jest jednym z podstawowych środków reklamy.

Jak więc możesz udostępnić swoje treści odbiorcom?

Co ważniejsze, czy możesz zwiększyć jego zasięg bez zagłębiania się w budżet?

Wszystko zaczyna się od skutecznego wzmocnienie treści strategia.

Musisz wdrożyć taktyki, które zapewnią, że Twoje treści przyciągną dwie kluczowe rzeczy: akcje i linki.

Są one podstawą wzmocnienia treści.

Chciałbym teraz omówić pięć technik, z którymi osobiście odniosłem sukces, które-jeśli zostaną wykonane prawidłowo-również mogą zadziałać.

1. Tworzenie treści zawierających oryginalne badania

Zacznijmy od początku.

Zacznę od omówienia kilku form treści, które znalazłem, aby otrzymać szaloną liczbę udziałów i linków.

W końcu pierwszym krokiem do wzmocnienia twojego zasięgu jest tworzenie treści, którymi ludzie są naprawdę zainteresowani.

Jest to naturalny katalizator dla akcji i linków.

Jednym z rodzajów treści, które go zabijają, jest treść zawierająca oryginalne badania.

Mam tu na myśli statystyki, wykresy, wykresy i inne formy danych, które zapewniają czytelnikom dogłębny wgląd w dany temat.

Jeden konkretny fragment treści, który naprawdę kocham i do którego linkowałem przy kilku okazjach, to ten z OkDork: dlaczego treść staje się wirusowa: czego nauczyło nas Analizowanie 100 milionów artykułów

Noah Kagan (twórca OkDork) współpracował z BuzzSumo, aby przeanalizować 100 milionów artykułów w celu określenia takich rzeczy jak:

  • które treści mogą uzyskać najwięcej udziałów społecznościowych
  • korelacja między długością treści a liczbą akcji
  • jakie emocje powinieneś kierować

Oto kilka wykresów ilustrujących punkt:

image08

image03

Jest niezwykle dokładny i dobrze napisany, a w rezultacie otrzymał wiele uwagi.

Zauważyłem również, że witryny takie jak Content Marketing Institute i ConversionXL, które zapewniają użytkownikom spójne oryginalne badania, działają bardzo dobrze.

Robiłem to sam, wydobywając dane, które nigdy wcześniej nie były gromadzone i przekształcając je w praktyczne taktyki marketingowe.

Niektóre z nich to super DANE TECHNICZNE.

image06

Ale zawsze ma wartość. I to jest cały cel!

Zdaję sobie sprawę, że wykonywanie własnych badań może być czasochłonne i kosztowne, ale może naprawdę wypłacić dywidendy w dłuższej perspektywie.

Sugeruję włączenie tego do twojej strategii treści.

2. Tworzenie wyczerpujących przewodników” co to jest “lub” jak”

Czytelnicy nieuchronnie będą mieli pytania.

Zasobem, który odpowiada na te pytania najskuteczniej, jest zwykle ten, który przyciąga ich uwagę, po którym często następuje udostępnianie i linki.

Możesz wzmocnić swój zasięg, będąc tym, który tworzy najlepszy, najbardziej dokładny i najbardziej wyczerpujący przewodnik.

Zazwyczaj będzie to dostępne w jednym z dwóch formatów:” co to jest “lub” jak”.

Twoim celem jest wykorzystanie Twojej wiedzy i doświadczenia, aby przeprowadzić czytelników krok po kroku, odpowiadając na wszelkie pytania, które mogą mieć po drodze.

Oto przykład.

Napisałem obszerny artykuł o neilpatel.com o nazwie SEO Made Simple: przewodnik krok po kroku.

Obejmuje większość aspektów SEO i prowadzi czytelników przez nie w sposób łatwy do naśladowania.

Byłem pewien, że podam wiele przykładów, danych, zrzutów ekranu itp. aby zapewnić im najbardziej wyczerpujące wyjaśnienie, jakie mogłem.

Efekt końcowy był taki, że otrzymał mnóstwo akcji i linków.

Oto liczby akcji na różnych platformach od lutego 2017:

image01

Nie pokazuję ci tych liczb do przechwalania się. Chcę podkreślić wpływ, jaki może mieć tworzenie tego typu treści.

Niezależnie od tego, jaka jest twoja nisza, zwykle możesz zwiększyć swój zasięg, tworząc poradniki typu be-all I end-all.

3. Oprzyj swoje treści na trendach branżowych

Inna strategia, której używam od jakiegoś czasu, polega na wyborze tematów do moich artykułów w oparciu o to, co jest obecnie popularne w mojej branży.

Chociaż może to nie mieć długowieczności wiecznie zielonych treści i zapewnić Ci akcje na wiele lat, jest to realna strategia szybkiego wzmocnienia twojego bezpośredniego zasięgu.

Oto logika tej techniki:

  • wiesz na pewno, że Twoi odbiorcy są zainteresowani konkretnym tematem
  • możesz to udowodnić, analizując metryki, takie jak udziały i zobowiązania
  • możesz uzyskać wiele udziałów i linków, tworząc wysokiej jakości treści oparte na tym temacie.

Ale skąd wiesz, co jest w tej chwili gorące?

Cóż, jest kilka sposobów, aby powiedzieć:

  • możesz po prostu zwrócić uwagę na serwisy społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter, a nawet Reddit
  • możesz być na bieżąco z publikacjami branżowymi, aby zobaczyć, o czym mówi się
  • możesz sprawdzić Google Trends
  • możesz też usprawnić swoje wysiłki, używając jednego z moich ulubionych narzędzi, BuzzSumo.

To całkiem proste. Wystarczy wpisać temat w polu wyszukiwania. Jako przykład użyję “SEO marketing”.

Oto co wyskakuje:

image00

Tak po prostu widzę, jakie najpopularniejsze treści opierają się na metrykach, takich jak akcje społecznościowe i zaangażowanie.

Następnie używam tych informacji, aby oprzeć mój następny kawałek treści.

Prawdopodobieństwo, że treść “przykleja się” i dotrze do moich odbiorców znacznie wzrasta, w przeciwieństwie do treści, które mogę wymyślić poza czubkiem głowy.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak używać BuzzSumo do generowania pomysłów na treści, proponuję przeczytać ten post z Moz.

4. Dziel się tylko najlepszymi z najlepszych

Czuję, że wielu marketerów treści uważa, że dobrym pomysłem jest publikowanie każdego kawałka treści, które tworzą na każdej platformie, na której mogą dostać się w swoje ręce.

I Rozumiem.

Ciężko pracowałeś i starasz się uzyskać jak najwięcej gałek ocznych na swoich treściach.

Ale oto zimna prawda. Większość treści większości marek nie jest zbyt imponująca.

Zazwyczaj tylko ułamek jest super interesujący.

Innymi słowy, nie każda treść jest jednorożcem. Większość to osły.

Ale chcesz opublikować ” treść jednorożca.”

image05

Nie mówię, że powinieneś udostępniać tylko jeden post na blogu 20.

Ale powinieneś zachować rygorystyczne standardy jakości przy wyborze tego, co opublikować w mediach społecznościowych.

Jeśli ktoś kliknie na artykuł, który jest wyraźnie sub-par i cuchnie przeciętnością, wydarzą się dwie rzeczy:

  1. nie dostaniesz żadnych akcji ani linków
  2. to wyłączy Wiele osób i nie będą chcieli mieć nic wspólnego z Twoją marką

Będąc selektywnym i udostępniając tylko to, co najlepsze w mediach społecznościowych, możesz utrzymać swoje standardy jakości, co powinno zwiększyć twój zasięg.

Udostępniaj tylko treści godne statusu jednorożca, a powinieneś być gotowy do pracy.

5. Wykorzystaj połączenia z influencerami

Pewnie masz już dość słuchania o “sile marketingu influencerów” i tym całym jazzie.

Czuję, że jest to temat, który został zrobiony na śmierć w tym momencie.

Ale faktem jest, że umieszczenie treści przez kluczowego influencera lub nawet ich subtelne ukłon może dramatycznie zwiększyć twój zasięg.

Oto szybki przykład.

Podoba mi się strona Tima Ferrissa The Four Hour Workweek.

Lubię czytać jego bloga, słuchać jego podcastu, i dostać jego spojrzenie na rzeczy. Jest interesującym facetem i myślę, że jego treść jest pełna wartości.

Niedawno pojawił się facet, który nazywa się ” Mr. Money Mustache.”

image09

Krótko mówiąc, ten facet ma bloga o tym, jak on i jego rodzina prowadzą wygodny styl życia z rocznymi wydatkami nie większymi niż $27,000.

Zajmuje się takimi tematami jak oszczędne życie, efektywność, osiąganie szczęścia itd.

Jego treść mnie zainteresowała, więc sprawdziłem sporo jego strony.

Nigdy nie słyszałem o” Mr. Money Mustache ” aż do tego momentu, ale obecność na stronie Tima Ferrissa dała mu natychmiastową wiarygodność w moich oczach i byłem zainteresowany tym, co ma do powiedzenia.

Jeśli Tim dał mu swoją pieczęć aprobaty, musi być legalny. Prawda?

Ale gdybym po prostu natknął się na jego stronę na własną rękę, wątpię, bym dał mu porę dnia.

Chodzi o to, że posiadanie Twoich treści przez wpływowych może szybko przenieść cię od zera do bohatera.

Nie dam ci tutaj przewodnika krok po kroku po marketingu influencer. Ale zwrócę uwagę na kilka pomocnych zasobów na ten temat:

6 sposoby, aby influencerzy Linkowali do Ciebie
Najlepszy przewodnik do pisania epickich treści, które staną się wirusowe

Zdobycie kogoś wpływowego w Twojej branży, aby udostępnił Twoje treści, jest Twoim asem w rękawie.

Wniosek

Wzmocnienie treści to sposób na zwiększenie zasięgu Twoich treści, dostarczanie ich większej liczbie odbiorców.

Przy tak bezbożnej masie treści już tam jest i stosy jej są produkowane każdego dnia, wzmocnienie treści nigdy nie było ważniejsze niż dzisiaj.

Korzystanie ze strategii, które omówiłem powyżej, powinno pomóc ci zwiększyć zasięg bez konieczności kopania głęboko w kieszenie.

Powinno to również zminimalizować odrętwiałe poczucie rozczarowania, które tak wielu marketerów treści odczuwa w dzisiejszych czasach, gdy ich treść spada na płasko.

Twoje treści pójdą dalej, a kapitał Twojej marki będzie nadal rosnąć w tym samym czasie.

Total
0
Shares
Related Posts

Być czy nie być?

Teraz to pytanie. Pierwsze sześć słów III aktu Hamleta, scena 1 soliloquy są bez wątpienia najsłynniejszą linijką Williama…