5 Sposobów na zwiększenie zasięgu organicznego Facebooka

Wiem, że to zauważyłeś.…

Z biegiem czasu zasięg Twojej strony na Facebooku stale spadał.

To nie tylko w twojej głowie.

W ciągu zaledwie kilku lat, organiczny zasięg stron na Facebooku spadł:

image05

A cena akcji Facebooka wciąż rośnie.

Czy to spisek?

Zmniejszyć zasięg ekologiczny, aby zmusić firmy do płacenia za ekspozycję?

Może trochę, ale jest w tym coś więcej, niż mogłoby się wydawać.

I chociaż utrata części zasięgu jest oczywiście złą rzeczą, nie jest tak zła, jak mogą myśleć liczby.

Obecna sytuacja: W tej chwili średnia strona ma zasięg organiczny około 6%.

image18

Słowo kluczowe to średnia.

Niektóre strony dostają znacznie więcej, inne znacznie mniej.

Oczywiście chcesz dotrzeć do jak największej liczby swoich fanów, więc chcesz, aby Twoja strona była na górnym końcu.

I mogę ci to pokazać.

Istnieje pięć głównych sposobów, które można poprawić zasięg swojej strony na Facebooku.

Zamierzam je uprościć i przeprowadzić Cię przez sposoby, w jakie możesz je wdrożyć, aby zwiększyć ruch na swojej stronie i sprzedaż za pośrednictwem Facebooka.

Na czym opiera się zasięg Twojej strony na Facebooku?

Zanim spróbujesz zwiększyć zasięg swojej strony, musisz zrozumieć, na czym opiera się twój zasięg organiczny.

Po pierwsze, dlaczego uważasz, że Facebook ogranicza organiczny zasięg stron? Dlaczego nie pozwolić wszystkim użytkownikom, którzy polubili stronę, aby zobaczyli każdy pojedynczy post?

Istnieją dwa główne powody, dla których Facebook ogranicza zasięg organiczny.

Pierwszy Facebook już spojrzał na: może pomóc Facebook zarobić więcej pieniędzy, ponieważ firmy o słabym zasięgu strony będą wydawać więcej na promowanie postów za pośrednictwem reklam na Facebooku.

Drugi jest dla nas dużo bardziej interesujący.

Facebook chce stworzyć dobre wrażenia użytkownika dla wszystkich korzystających z sieci.

Oznacza to, że każdy użytkownik potrzebuje odpowiedniej ilości nowej zawartości w swoich kanałach— nie za dużo i nie za mało.

Za dużo i przegapią ważne rzeczy. Za mało i mają mniej powodów, by wracać na Facebooka.

W miarę jak coraz więcej marek skakało na Facebooku, kanały stały się zatłoczone.

Zmniejszając zasięg stron, Facebook upewnił się, że kanały pozostają w optymalnym zakresie.

Będzie to ważne w całym tym artykule, więc pamiętaj o tym.

Jak określa się zasięg: W 2010 roku Facebook ujawnił główne składniki ” Edgerank.”

  1. Affinity Score
  2. Waga Krawędzi
  3. Time Decay

W tym czasie Facebook wykorzystał te trzy czynniki, aby określić, czy post powinien być wyświetlany użytkownikowi, czy nie.

Im wyższy wynik, tym większe prawdopodobieństwo, że zostanie pokazany.

Powiedzmy, że 100 postów zostało pokazanych użytkownikowi, który właśnie załadował swój kanał informacyjny.

Posty z najwyższymi wynikami będą wyświetlane jako pierwsze. Oznacza to, że jeśli post Twojej strony nie znajduje się w górnej części 20%, jest mało prawdopodobne, aby go zobaczyć.

Od tego czasu algorytm stał się znacznie bardziej skomplikowany. Zawiera setki czynników.

Jednak te główne części algorytmu pozostają takie same, z kilkoma poprawkami i dodatkami.

Podsumowując, organiczny zasięg jednego z Twoich postów (obliczany na podstawie postów) zależy od pięciu głównych czynników.

Czynnik # 1-poprzednie interakcje użytkownika ze stroną: Jeśli użytkownik lubi, komentuje lub klika każdy link za każdym razem, gdy publikujesz na swojej stronie, można śmiało powiedzieć, że ten użytkownik uwielbia oglądać Twoje treści.

Dlatego Facebook musi rozważyć, w jaki sposób użytkownik wchodził w interakcje z Twoimi postami w przeszłości.

Jeśli nie kontaktowali się z nimi często, wyniki Twoich postów ucierpią.

To nie jest idealne, ale Facebook uważa to za dobry wskaźnik wartości treści.

Czynnik # 2-wcześniejsze interakcje użytkownika z postem Typ: Oprócz preferowania treści z niektórych stron, użytkownicy mogą również preferować pewne rodzaje postów.

image10

Jeśli ktoś woli filmy, na podstawie swojego wcześniejszego zachowania na Facebooku, filmy, które publikujesz, uzyskają wyższy wynik.

Czynnik # 3-interakcje innych użytkowników, którzy widzieli post: Kiedy publikujesz coś nowego na swojej stronie, Facebook pokazuje to małej grupie osób (może 25-100).

Następnie, jeśli ci użytkownicy lubią post (Ogólnie), da to Twojemu postowi wyższy wynik i pokaże go większej liczbie odbiorców.

Wiele firm skarży się na słaby zasięg podczas publikowania nudnych rzeczy. Tak więc, nawet jeśli docierają do małych początkowych naśladowców, nigdy nie idzie dalej z powodu tego czynnika.

Ta funkcja może być naprawdę dobra dla ciebie.

Jeśli widzisz, że niektóre rodzaje postów lub tematów mają szeroki zasięg, możesz opublikować ich więcej.

image07

Czynnik # 4 – wszelkie skargi lub negatywne opinie: To wiąże się z czynnikiem # 3 . Kiedy Facebook pokazuje użytkownikowi post, użytkownik zawsze ma możliwość zgłoszenia postu (za nieodpowiednie treści) lub powiedzenia, że nie chce go zobaczyć.

image21

Dla tego konkretnego użytkownika, Facebook będzie pamiętać, że w przyszłości. Prawdopodobnie nie zobaczą więcej na twojej stronie.

Ponadto, jeśli nowy post otrzyma znaczną ilość ogólnych negatywnych opinii, jego wynik zostanie obniżony, a jego zasięg będzie niski.

Czynnik # 5-Kiedy został opublikowany: Wreszcie, ten prosty czynnik pochodzi ze składowej” rozpadu czasu ” algorytmu.

Kiedy post jest zupełnie nowy, prawdopodobnie będzie najbardziej interesujący, jaki kiedykolwiek będzie. Z biegiem czasu wynik postu spada wraz z wiekiem.

Nie ma sposobu na manipulowanie tym czynnikiem; po prostu bądź tego świadomy.

1. Najlepszy czas na publikację prawdopodobnie nie jest taki, jak myślałeś…

Wybranie odpowiedniego czasu na opublikowanie na swojej stronie nie zwiększy twojego zasięgu od niskiego do wysokiego, ale w niektórych przypadkach może zwiększyć twój zasięg o kilka procent.

W większości sieci społecznościowych warto publikować posty, gdy większość obserwujących jest aktywna w witrynie.

W przypadku Facebooka jest to często nie sprawa. Delegowanie w godzinach szczytu zwykle skutkuje dolny zasięg organiczny.

image12

Dlaczego tak się dzieje?

W godzinach szczytu prawdopodobnie największa liczba obserwujących jest online (różni się dla niektórych stron).

Wszystkie inne strony, które Ci zwolennicy “lubią”, również publikują w tym czasie, co oznacza, że jest dużo konkursu na news feed nieruchomości.

Jeśli Twoje treści są konsekwentnie niesamowite i pokonujesz wszystkich konkurentów, nie stanowi to problemu. Ale jest to niezwykle rzadkie i nawet nie zawsze możliwe w zależności od tego, w jakiej niszy jesteś.

Więc, kiedy powinieneś pisać? Pierwszą rzeczą, którą polecam, jest sprawdzenie analizy strony, aby zobaczyć, kiedy twoi fani są online:

image08

Facebook jest na tyle miły, aby udostępnić te dane wszystkim właścicielom stron.

Niestety, nie ma sposobu, aby określić, który czas będzie najlepszy bez eksperymentowania.

Więc na razie zanotuj kilka razy:

  • czas szczytowy(s)
  • czas doliny (najniższy punkt)
  • czas pomiędzy doliną a szczytem

To pozostawi cię z 4 do 5 różnych razy.

W przypadku 40 do 50 postów, które tworzysz (od kilku tygodni do miesiąca), publikuj o różnych porach (losowo), dopóki nie będziesz miał co najmniej 10 dla każdego z tych okresów.

Na koniec uśredniaj zasięg, który otrzymujesz za każdym razem, a następnie regularnie publikuj w najlepszym czasie.

Możesz również nadal testować czasy wokół czasu wygranej, aby sprawdzić, czy jest jeszcze lepsza opcja (ale różnica zwykle będzie niewielka).

Dlaczego nie-szczytowe czasy są zwykle najlepsze: Jeśli naprawdę chcesz zaoszczędzić czas na testach, można bezpiecznie pominąć szczytowe czasy.

Istnieją dwa główne czynniki.

Pierwszy jest konkurs. Mniej stron publikuje w godzinach poza szczytem, więc masz mniej postów do konkurowania.

Wolę dotrzeć do dużej części małej widowni niż do małej części dużej widowni.

Po drugie, tylko dlatego, że nie publikujesz w szczytowym czasie, nie oznacza, że twój post nie będzie widoczny w tym czasie.

W rzeczywistości może być lepiej.

Delegowanie przed czas szczytu daje początkową małą publiczność szansę na interakcję z Twoim postem. Dzięki temu Twój post ma szansę uzyskać wyższy wynik w algorytmie.

Z tym rozmachem jest bardziej prawdopodobne, że twój post będzie miał wystarczająco wysoki wynik, aby uzyskać najlepsze kanały informacyjne użytkowników w szczytowym czasie.

2. Obserwujący miłość jeden rodzaj treści w szczególności

Powiedziałem to głośno wcześniej:

ludzie kochają przejrzystość.

Tak, istnieje kilka zasad skutecznego korzystania z przejrzystości, ale ogólnie rzecz biorąc, Pokazywanie odbiorcom tego, co dzieje się za kulisami, jest niezwykle przydatne.

Jest bardziej interesująca i często bardziej edukująca niż zwykła treść, dlatego przejrzystość jest potężna.

Ale jak możesz być transparentny na Facebooku, aby zwiększyć swój zasięg organiczny?

Oto ogólny plan:

  • dodaj coś osobistego, prawdziwego i ciekawego (przezroczysty)
  • Uzyskaj więcej polubień, komentarzy, akcji (zaangażowania) niż zwykle
  • ten konkretny post będzie miał duży zasięg
  • wynik ten przyczyni się do wyników przyszłych postów, dając przyszłym treściom większy zasięg niż normalnie

Dlatego powinieneś regularnie udostępniać przejrzyste treści, ponieważ mają one największy zasięg.

Buffer udostępnił świetne studium przypadku oparte na danych. W ciągu kilku tygodni podzielili się kilkoma zdjęciami z podróży do Rpa:

image00

Jest to zdecydowanie przejrzysta treść. Dzielą się ze swoimi zwolennikami osobistymi informacjami na temat ludzi stojących za ich działalnością.

Ale nie chodzi nawet o media społecznościowe-ich główny temat!

Czy ta zawartość miała dobry zasięg?

Jasne. Buffer podzielił się wynikami w tym dwutygodniowym okresie. Jak widać, pięć z ich siedmiu najlepszych postów (pod względem zasięgu) było o ich podróży (oznaczone na pomarańczowo):

image06

Te dane pokazują, że zasięg nie zawsze dotyczy tylko kliknięć i innych form zaangażowania, chociaż są to duże czynniki. Drugi najlepiej działający post, na przykład, miał ułamek kliknięć najlepszego postu.

Przejrzyste posty mają tendencję do lepszego działania na wszystkich innych czynnikach, które określają ogólny wynik Twojego posta.

Przykład # 2-nie bój się pokazać swojej twarzy: Twoi obserwatorzy chcą wiedzieć, kim są ludzie stojący za Twoją marką.

Dni ukrywania się za nazwą firmy minęły, ponieważ informacje o ludziach stojących za firmami można uzyskać z prostego wyszukiwania Google.

Ale zamiast zmuszać swoich zwolenników do polowania na Ciebie, daj im to, czego szukają. Pomaga budować zaufanie i relacje.

Najlepsi marketerzy dziś o tym wiedzą.

Udostępniają zdjęcia i filmy, które je zawierają, aby Obserwujący mogli się z nimi naprawdę połączyć.

Świetnym przykładem jest Marie Forleo, która często udostępnia filmy na swojej stronie:

image13

Nic dziwnego, te posty otrzymują setki polubień i udostępnień oraz mnóstwo komentarzy.

Przykład # 3-zajrzyj za kulisy wydarzenia: Innym sposobem, w jaki przezroczysta treść może być przydatna, jest ujawnienie czegoś ekskluzywnego.

Obserwujący cenią unikalne treści przede wszystkim, więc kiedy ujawniasz swoje osobiste procesy lub wyniki eksperymentów, dajesz im coś, czego nikt nie może zaoferować (ponieważ jest to specyficzne dla Ciebie).

Widziałem ostatnio taki przykład na stronie Marketing Profs na Facebooku. Udostępnili kilka zdjęć swojego menedżera marketingu na dość dużym wydarzeniu-forum marketingu B2B.

image22

Jak widzisz, ma 11 polubień.

I choć nie jest to szczególnie imponujące, to is jeśli wziąć pod uwagę, że strona zwykle dostaje 2-3 Polubienia na poście.

Jak już wcześniej wspomniałem, regularna poprawa organicznego zasięgu poszczególnych stanowisk (poprzez przejrzystość) może prowadzić do długoterminowych rezultatów. Kluczem jest spójność z publikowaniem przejrzystych treści.

3. Użyj tych sposobów 3, aby zachęcić do większej interakcji na swoich postach

Kilka czynników, które określają zasięg Twoich postów, opiera się na zaangażowaniu.

Na Facebooku, jeśli ludzie lubią post, będą z nim w jakiś sposób wchodzić w interakcje, niezależnie od tego, czy jest to “lubię to”, Udostępnij, czy komentarz (lub kliknij link, jeśli jest opcja).

Wynika z tego, że jeśli zwiększysz zaangażowanie, które otrzymujesz na swoich postach, zwiększysz swój zasięg.

Idealnie, chcesz zwiększyć zaangażowanie na wszystkich postach, ale nawet jeśli to tylko każdy inny post, nadal będzie miał duży ogólny wpływ na twój zasięg organiczny.

Istnieją trzy dość proste sposoby na natychmiastowe rozpoczęcie większej interakcji na postach.

Sposób #1-Zadawaj pytania: Jednym z głównych powodów, dla których ludzie nie przyczyniają się do siebie, czy to na Facebooku, blogu, czy jakiejkolwiek innej stronie, jest to, że nie uważają, że ich głosy mają znaczenie.

Istnieje różnica między tym, co myślisz, a tym, co myśli ogromna część twoich fanów.

Kochasz, gdy dostajesz komentarze i pytania. Daje Ci szansę na interakcję z obserwatorami na bardziej osobistym poziomie i zapewnia większą wartość.

Ale przeciętny wyznawca myśli, że jesteś jakimś guru stojącym za biznesem, który nie dba o nich.

Pokaż, że ci zależy. Jednym ze sposobów, aby to zrobić, jest poproszenie o ich opinie.

Buffer regularnie robi to na swojej stronie na Facebooku, zawsze generując kilka komentarzy:

image14

Zgodnie z liczbami opublikowanymi przez Buffer, pytania zawsze docierają do ponadprzeciętnej części odbiorców:

image16

Kluczem jest zapytać prawo rodzaje pytań.

Nie zadawaj ogólnych pytań jak:

Jakie jest najlepsze narzędzie social media?

To nie działa dobrze, ponieważ odnosi się do tłumu w ogóle.

Dodatkowo trudno odpowiedzieć. Kto naprawdę wie co the best narzędzie jest? Nikt nie chce źle wyglądać w mediach społecznościowych.

Zamiast tego skup się na czymś osobistym, na co tylko każdy użytkownik może odpowiedzieć. Na przykład:

Co jest Twój ulubione narzędzie społecznościowe?

Prosisz o osobistą opinię. Opinie nie mogą być błędne, więc ludzie częściej komentują.

Poza tym zadajesz osobiste pytanie. Zawsze Dołącz słowa ” Ty ” lub ” twój.”Chcesz, aby Twoi czytelnicy wiedzieli, że zależy ci na tym, co myślą.

Wskazówka bonusowa: zrób to w dowolnej treści, Nawet jeśli nie jest w mediach społecznościowych. Napisałem “ty” lub “twój” ponad 100 razy do tej pory w tym poście.

Sposób # 2-odpowiedz na komentarze: Często widzę coś, co doprowadza mnie do szału.…

Firma lub marketer zadaje sobie trud tworzenia dobrych treści i budowania obserwujących w mediach społecznościowych.

Po wielu konsekwentnych ciężkiej pracy zaczynają komentować swoje posty tu i tam.

A potem?

Nawet nie zadają sobie trudu, aby odpowiedzieć na komentarz.

Ten komentator było prawdopodobnie jeden z twoich najbardziej lojalnych fanów próbuje się z Tobą połączyć. Nie odpowiadając, w zasadzie mówisz im, że nie są warte twojego czasu.

W większości przypadków nie będą komentować ponownie.

Nie tylko to, ale jeśli inni użytkownicy widzą, że nie odpowiadasz na komentarze, dlaczego mieliby poświęcać czas i energię, aby je zostawić?

Nie możesz się doczekać, aż zaczniesz otrzymywać kilka komentarzy, aby rozpocząć interakcję.

Wykorzystaj każdą szansę i postaraj się odpowiedzieć na każdy komentarz:

image01

Rozumiem, jesteś zajęty. Ale ja też, i znajduję czas, aby odpowiedzieć na setki komentarzy dziennie.

Może nie wszystkie są długimi, dogłębnymi odpowiedziami, ale są czymś, co pokazuje, że zależy mi na tych, którzy czytają moje treści i próbują wnieść swój wkład.

Wskazówka bonusowa: spróbuj oznaczyć ludzi w swoich komentarzach, co da im powiadomienie. Będą bardziej skłonni wrócić i kontynuować rozmowę.

Sposób # 3-Wypełnij _ _ _ _ _ (puste): Nie bój się kreatywności dzięki swoim postom, aby zachęcić do zaangażowania.

Zamiast tylko zadawać pytania, poproś ludzi, aby wypełnili puste miejsce, na przykład.

Na przykład możesz opublikować:

W te święta chcę dostać _______

Posty o tematyce wakacyjnej często sprawdzają się najlepiej, ponieważ z wakacjami wiąże się wiele emocji.

4. Organiczne kierowanie postów może przenieść Twoje zaangażowanie na nowy poziom

Rozumiem, że to frustrujące patrzeć, jak Twój organiczny zasięg spada.

Łatwo powiedzieć “pieprzyć Facebooka” i iść dalej.

Myślę jednak, że to strata wielkiej szansy, przynajmniej na razie.

I chociaż zmiany mogły zaszkodzić niektórym firmom, Facebook wydał również kilka narzędzi, które mogą pomóc w walce z negatywnymi wynikami.

Najważniejsze z nich to organiczne kierowanie postów.

Organiczne kierowanie postów pozwala Ci wybrać, do której części odbiorców chcesz pokazać swój post.

image03

To jest niewiarygodnie przydatne, zwłaszcza jeśli masz dość dużą publiczność.

Oto dlaczego:

Kiedy możesz skierować post do najbardziej zainteresowanego segmentu swoich obserwujących, naturalnie uzyska on większy zasięg zaangażowania. Prowadzi to do wyższego ogólnego zasięgu organicznego natychmiast-a później, dla przyszłych stanowisk.

Kierujesz reklamy płatne do odbiorców, ponieważ nie chcesz pokazywać ofert osobom, które ich nie interesują.

Tutaj jest podobnie.

Jeśli promuję post na temat mediów społecznościowych, nie każdemu z moich odbiorców może zależeć. Ale ci, którzy wykazali zainteresowanie mediami społecznościowymi w jakiś sposób (na Facebooku), prawdopodobnie będą.

Im większa publiczność, tym bardziej jest podzielona.

Jak to zrobić: Organiczne kierowanie postów jest naprawdę łatwe, chociaż trzeba trochę praktyki, aby dowiedzieć się, które ustawienia kierowania działają najlepiej.

Zacznij od przejścia do ogólnych ustawień strony i zaznacz pole Zezwalaj “targetowanie i prywatność postów.”

image09

Teraz, gdy przejdziesz do opublikowania czegoś na swojej stronie, zobaczysz małą ikonę celu w dolnym rzędzie ikon:

image17

Kliknij go,a pozwoli Ci wybrać jedną z kilku różnych opcji kierowania.

image15

W zależności od wyboru powinien pojawić się wyskakujące okienko, w którym możesz wprowadzić swoje preferencje:

image20

Zauważ, że gdy dodasz więcej preferencji kierowania, liczba” ukierunkowana na ” się zmienia.

Należy uważać, aby nie kierować zbyt niejasne publiczności, lub za mało ludzi zobaczy go. Utrzymuj grupę docelową tak dużą, Jak to możliwe, o ile składa się ona z osób, które Twoim zdaniem będą bardzo zainteresowane Twoim postem.

Przejdźmy przez kilka przykładów kierowania…

  • Przykładowy post: “7 sposobów na lepszy makijaż”
  • Dobre ustawienia kierowania: Płeć: Kobieta; Wiek: Poniżej 60 Lat
  • Przykładowy post: “7 sposobów na Więcej akcji na Facebooku”
  • Dobre ustawienia kierowania: Zainteresowania: Social Media Examiner, Amy Porterfield, Buffer
  • Przykładowy post: “7 sposobów, aby uzyskać więcej dat”
  • Dobre ustawienia kierowania: Status związku: singiel

5. Te dwa rodzaje treści, które można udostępnić, wykraczają poza podstawowe obrazy

Nie jest tajemnicą, że obrazy i filmy przyciągają największą uwagę w mediach społecznościowych.

Ważne jest, aby wyróżniać się spośród ponad 20 innych rzeczy, które próbują przyciągnąć uwagę użytkownika, a po prostu nie możesz tego zrobić za pomocą tekstu.

Ale rodzaj obrazu, którego używasz, ma znaczenie. Nie można po prostu opublikować niskiej jakości zdjęcia lampy i uzyskać mnóstwo akcji.

Istnieją dwa ogólne rodzaje mediów, które działają lepiej niż reszta.

Typ # 1-obrazki informacyjne: Problem z większością porad w mediach społecznościowych polega na tym, że zaczyna się i zatrzymuje od “użyj obrazów.”

Ale kanały informacyjne są teraz wypełnione obrazami, co sprawia, że trudniej jest się wyróżnić.

Jednym z najskuteczniejszych sposobów walki z tym jest publikowanie obrazów informacyjnych.

Mam na myśli obrazy, które są czymś więcej niż obrazami.

Oto przykład z bufora, w którym obraz wyraźnie pokazuje, że artykuł dotyczy mediów społecznościowych i doprowadzi do większej liczby akcji społecznościowych.

image19

Posiadanie odpowiedniego obrazu to długa droga.

Ale porównaj to zdjęcie z jednym logo Facebooka, którego mogłeś użyć w jego miejsce.

Nie byłoby to tak atrakcyjne jak powyższy przykład, ponieważ nie przekazywałoby dodatkowych informacji: że post będzie dotyczył wspólnego korzystania z wielu narzędzi mediów społecznościowych.

Dostajesz to po prostu z szybkiego spojrzenia na obraz, nie trzeba czytać.

Oto kolejny przykład z niszy żywieniowej (ze strony naszego studium przypadku na Facebooku).

Ten post wykorzystywał dwie różne taktyki, aby zwiększyć zasięg poczty w tym samym czasie.

Najpierw zadał pytanie.

Ale poza tym dodał dodatkowe informacje do pytania w atrakcyjnym obrazie:

image11

Dzieli się ciekawą ciekawostką na temat produktów GMO: są one ograniczone lub zakazane w wielu krajach, ale nie w Kanadzie i USA—informacje, które są bardzo związane z rzeczywistą kwestią.

This post received a ton zaangażowania i miał znacznie większy zasięg organiczny niż przeciętny post na stronie.

Typ # 2-Filmy zwykle więcej akcji: Te obrazy są świetne, ale Filmy nadal mogą je zmiażdżyć (jeśli są wysokiej jakości).

Minusem jest to, że filmy trwają dłużej, aby utworzyć w większości przypadków i często są kilkakrotnie droższe.

Istnieją trzy główne powody, dla których filmy działają lepiej niż obrazy w większości przypadków:

image23

Po pierwsze, Są one mniej powszechne. Spójrz na swój kanał na Facebooku. Większość postów składa się z obrazów,ale tylko niewielki procent ma Filmy.

Im coś jest rzadsze, tym bardziej się wyróżnia. Dlatego powinieneś zrobić coś odwrotnego od mas.

Drugą rzeczą jest to, że ludzie są leniwi. Możesz to już wiedzieć. Poświęcasz wiele godzin na tworzenie treści, a większość z nich nie może poświęcić czasu na jej przeczytanie.

Ale Filmy eliminują wiele tego problemu.

W przypadku filmów widz nie musi interpretować tego, co mówi obraz—narrator robi to za nich. Wystarczy kliknąć “play” i posłuchać.

Wreszcie, filmy przekazują złożone informacje tak szybko, jak to możliwe. Mimo że obrazy są zwykle lepsze niż tekst, filmy pokonują je z dużym marginesem.

Krótki samouczek zajmie kilka zdjęć i prawdopodobnie pozostawi kilka kroków. Film pokazuje absolutnie wszystko i zajmuje ułamek czasu.

Jak należy korzystać z filmów: Zachęcam do przynajmniej testowania filmów. Nie musisz dzielić się nimi przez cały czas,ale zacznij je przekształcać w zwykłą mieszankę.

Filmy są świetne w wielu sytuacjach, ale w szczególności te trzy:

  • łączenie się z publicznością
  • szybki tutorial
  • wychowanie (w niszach jak gotowanie)

Istnieją pewne posty, które mogą pomóc ci zbudować relacje z obserwatorami lepiej niż inni.

Staraj się rozmawiać z publicznością na tematy, które są szczególnie ważne, kontrowersyjne lub emocjonalne na wideo:

image04

Jak ci wcześniej pokazałem, Marie Forleo jest w tym najlepsza.

Drugą opcją jest nagranie szybkiego samouczka. Jest to świetne, jeśli pracujesz w niszy, która wiąże się z robieniem czegoś na komputerach.

Możesz nagrać siebie wykonując zadanie i tworząc film w ciągu zaledwie kilku minut.

Wreszcie, filmy są naprawdę skutecznym sposobem uczenia ludzi o skomplikowanych lub nudnych przedmiotach:

image02

Wszyscy nienawidzą czytać długie strony tekstu, a infografiki działają tylko dla prostych tematów.

Dzięki filmom eliminujesz oba te problemy. Filmy są stymulujące i zabawne, a obrazy wizualne eliminują nudę związaną z czytaniem długich treści technicznych.

Wniosek

Zasięg Facebook jest jednym z najważniejszych wskaźników na koncie na Facebooku.

Im wyższa jest, tym więcej obserwujących możesz dotrzeć ze swoimi postami. Oznacza to większy ruch, zaangażowanie i ostatecznie sprzedaż.

Pokazałem ci pięć różnych sposobów na zwiększenie zasięgu strony organicznej.

Przetestuj i zaimplementuj jak najwięcej z nich. Jeśli czujesz się nieco przytłoczony, zacznij od jednego lub dwóch.

Jest ostatnia ważna lekcja, z którą muszę cię zostawić.:

Liczby są przydatne, ale bardziej dbaj o połączenia, które nawiązujesz.

Posiadanie głębokich połączeń z małą publicznością jest o wiele ważniejsze niż posiadanie dużego zasięgu z płytkimi połączeniami.

Więc chociaż powinieneś śledzić swój zasięg organiczny i próbować go poprawić, nie obsesja ponad to. Zwróć większą uwagę na to, czy otrzymujesz pozytywne i przemyślane komentarze.

Dodatkowo dla tych z Was, którzy wolą coś wizualnego, stworzyłem infografikę, którą można szybko śledzić, aby poprawić zasięg organiczny na Facebooku.

How to Improve Your Facebook’s Organic Reach

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts