5 Podstawowe Statystyki E-Mail Marketingu, Które Powinieneś Często Sprawdzać

E-mail marketing to coś więcej niż wysyłanie wiadomości do subskrybentów co tydzień.

Musisz też analizować dane.

Jeśli nie sprawdzasz statystyk, jak mierzysz sukces każdej kampanii?

Rozumiem.

W Internecie jest wiele liczb i możesz nie wiedzieć, od czego zacząć.

Pokieruję cię we właściwym kierunku.

Mogę pokazać, które Statystyki są ważne, aby sprawdzić co tydzień.

E-mail daje znacznie wyższy zwrot z inwestycji niż inne media marketingu bezpośredniego.

image2 5

Oto, co musisz zrobić:

  1. Sprawdź własne dane z każdego kampania e-mail marketingowa.
  2. Porównaj te informacje z ogólnymi trendami e-mail marketingu.

Zrobienie jednego lub drugiego nie wystarczy.

Musisz sprawdzić oba, jeśli chcesz skutecznie analizować informacje.

Dlaczego?

Zawsze ważne jest, aby wiedzieć, jak sobie radzisz.

Możesz pomyśleć, że brakuje ci pewnych aspektów strategii w oparciu o dane kampanii.

W rzeczywistości jednak możesz przewyższać standardy branżowe.

Nie można tego wiedzieć, jeśli nie porównuje się statystyk.

Jeśli tego nie zrobisz, możesz marnować czas, pieniądze i wysiłek w celu poprawy niektórych obszarów kampanii, które są bardziej niż satysfakcjonujące.

I może skończyć się zaniedbaniem części, które faktycznie wymagają poprawy.

Są to najlepsze statystyki e-mail marketingu 5, które powinieneś sprawdzać co najmniej raz w tygodniu.

1. Anuluj subskrypcję

Musisz zobaczyć, ilu Twoich subskrybentów co tydzień rezygnuje z listy e-mail.

Jeśli te stawki są wysokie, musisz określić dlaczego twoi klienci wypisujesz się z wiadomości.

image4 5

Powyższe są głównymi powodami, dla których konsumenci rezygnują z e-maili promocyjnych.

Porównaj te powody z tymi w kampanii.

Robisz coś z tych rzeczy?

Masz kontrolę nad wszystkim na tej liście.

Nie spamuj swoich subskrybentów.

Wysyłanie e-maili za dużo jest ogromny wyłączyć.

Aby temu zapobiec, możesz zapytać klientów, jak często chcą otrzymywać wiadomości podczas początkowej rejestracji.

Segmentuj swoich klientów na podstawie ich odpowiedzi.

Czy chcą otrzymywać codzienne aktualizacje, cotygodniowy biuletyn lub kupon miesięczny?

Pozwól im zdecydować, a następnie możesz uniknąć rezygnacji z subskrypcji w oparciu o ten główny powód.

Jeśli klient traci zainteresowanie Twoją marką, to dlatego, że nie utrzymałeś go w zaangażowaniu.

Ostatecznie oznacza to, że słabniesz w czymś więcej niż tylko kampaniach e-mailowych.

Musisz być na bieżąco i unikać pozostania w tyle za konkurencją.

Użycie narzędzia analizy konkurencji aby nadążyć za innymi graczami w Twojej branży.

Jeśli twoje e-maile nie są zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, popełniasz ogromny błąd.

Mobilne stawki otwarte są trendy w górę:

image3 5

Więcej osób otwiera swoje wiadomości e-mail na urządzeniach mobilnych niż na komputerach stacjonarnych.

Stracisz subskrybentów, jeśli Twoje kampanie e-mail marketingowe nie będą zoptymalizowane pod kątem telefonów komórkowych.

Co tydzień sprawdzaj stawki rezygnacji z subskrypcji.

Zrozumienie tych liczb może pomóc w ulepszeniu kampanii i utrzymaniu subskrybentów.

2. Otwarte stawki

Spędziłeś trochę czasu na tworzeniu idealnej wiadomości e-mail.

Ma mnóstwo wysokiej jakości treści. Nie możesz się doczekać, żeby to wysłać.

Ale jest problem.

Twoja wiadomość jest bezużyteczna, jeśli subskrybenci jej nie otwierają.

Sprawdzanie stawek otwartych każdego tygodnia musi być priorytetem.

Można je porównać do średnie otwarte stawki w Twojej branży.

image9 5

Staraj się być lepszy niż przeciętny.

Jak możesz zwiększyć swoje otwarte stawki?

Spersonalizuj swoją wiadomość.

Jeśli masz spersonalizowany temat, Twój e-mail ma 22% większa szansa jest otwarty niż ten bez niego.

Jednak tylko 70% firm personalizuje swoje wiadomości.

Dlaczego?

Może to być z kilku powodów:

  1. nie wiedzą jak;
  2. nie sprawdzają statystyk e-mail marketingu tygodniowo.

Czas zabłysnąć.

Uczenie się takich cennych informacji może pomóc w zwiększeniu otwartych stawek, co ostatecznie może prowadzić do większej liczby konwersji.

Utwórz poczucie pilności w temacie.

image1 5

Możesz użyć słów na tym wykresie jako odniesienia podczas burzy mózgów na temat każdej kampanii.

Użycie słowa takiego jak „ważne” może pomóc zwiększyć otwarte stawki.

Istnieją inne sposoby, aby stworzyć poczucie pilności bez użycia tych słów wyzwalających w temacie.

Możesz sugerować pilność z osią czasu lub wygaśnięciem czegoś.

Oto przykład z JetBlue:

image13 2

Jest to bardzo skuteczna strategia na uzyskanie wyższych otwartych stawek.

Ten temat i wiadomość tworzy FOMO-strach przed pominięciem.

„Umowa kończy się dziś wieczorem.”

Jeśli abonent nie otworzy teraz wiadomości, przegapi umowę, która wygasa w ciągu mniej niż 24 godzin.

Miej oko na liczbę subskrybentów otwierających wiadomości e-mail z każdej kampanii.

Możesz użyć kilku wskazówek, takich jak powyższy przykład, aby Zwiększ swoje otwarte stawki.

Pamiętaj, że Twoje treści mogą być świetne, ale są bezużyteczne, jeśli nikt ich nie czyta.

Monitorowanie otwartych stawek tygodniowo jest absolutną koniecznością.

3. Współczynniki klikalności

Po uzyskaniu subskrybentów do otwarcia wiadomości, następnym krokiem jest uzyskanie ich do kliknięcia.

Oni to robią?

Śledziłeś te statystyki?

Powinieneś.

Najwyraźniej 15% marketerów Nie śledź kliknięć e-mail.

Tylko 23% marketerów śledzi, co dzieje się po kliknięciu przez Subskrybenta wiadomości e-mail, poprzez integrację analytics z ich witryną i oprogramowaniem e-mail.

Te liczby są bardzo wymowne z kilku powodów.

Po pierwsze, wydaje się, że większość marketerów rozumie znaczenie śledzenia kliknięć.

Mam nadzieję, że nie jesteś w dolnej 15%, którzy nie sprawdzają tych liczb co tydzień.

Jeśli tak, to musi się natychmiast zmienić.

Mając to na uwadze, mimo że marketerzy rozumieją znaczenie kliknięć, mniej niż 25% faktycznie monitoruje, w co te kliknięcia zamieniają się na swoich stronach internetowych.

Jak możesz popraw wskaźniki klikalności?

image5 5

Daj subskrybentom powód do klikania.

Jaki jest cel twojej kampanii e-mail marketingowej?

Każda wiadomość może mieć inny cel.

Na przykład, jeden tydzień twoim celem może być zwiększenie szybkości pobierania bezpłatnego e-booka w formacie PDF na twojej stronie internetowej.

Innym celem może być poprawa udostępniania w mediach społecznościowych Twojego najnowszego posta na blogu.

Dla firmy ecommerce głównym celem byłoby zwiększenie sprzedaży przy każdej kampanii marketingowej.

Niezależnie od celu, zanim stworzysz i zaprojektujesz swój przekaz, musi on zostać jasno określony.

Teraz możesz stworzyć idealne wezwanie do działania (CTA).

Skuteczne CTA poprawi współczynnik klikalności (CTR).

Większość firm korzysta z CTR do zmierz sukces kampanii e-mail marketingowych:

image11 4

Cofnijmy się na chwilę.

Oczywiście nie możesz zmierzyć sukcesu swojego CTR, jeśli go nie śledzisz.

Upewnienie się, że sprawdzasz te statystyki co tydzień, jest pierwszym krokiem.

Powiedzmy, że te liczby są niezadowalające lub maleją.

Co można zrobić, aby poprawić ten wskaźnik?

Utwórz interaktywne e-maile.

Oto przykład.

Delta używane real-time marketing do zwiększ CTR o 132%.

Jak?

Dali swoim abonentom powód kliknięcia w wiadomości.

image8 5

Jest to doskonały przykład tego, jak interaktywność może zwiększyć kliknięcia.

Te kliknięcia mogą ostatecznie zwiększyć sprzedaż, jak również.

Daje to klientowi możliwość kliknięcia na miejsce, które może być droższe niż ich początkowy zakup.

Ale to takie proste.

Abonent nie musi odwiedzać strony internetowej, wpisywać swoich danych logowania, wyszukiwać lotu i wybierać miejsca.

Zamiast tego mogą przejść na miejsce z dodatkową przestrzenią na nogi lub bilet pierwszej klasy za pomocą jednego kliknięcia.

Interaktywne e-maile mogą Ci pomóc zwiększ przychody dzięki upselling oprócz poprawy CTR.

Wszystko to można osiągnąć, sprawdzając statystyki klikalności każdego tygodnia.

4. Długość zaangażowania

Oprogramowanie do marketingu e-mailowego może, ale nie musi, śledzić te informacje.

Ale ważne jest, abyś zrozumiał, jak długo Twoi subskrybenci pozostają zaangażowani w każdą wiadomość.

Oto doskonały reprezentacja wizualna tych statystyk:

image6 5

Co ta informacja ci mówi?

Wygląda na to, że ludzie mają krótki czas uwagi.

Jeśli wyślesz e-mail, który zajmie 10 minut, prawdopodobnie nie zostanie przeczytany.

W porządku.

Wykorzystaj te statystyki zaangażowania na swoją korzyść i odpowiednio ustrukturyzuj swoje kampanie.

  • Mów krótko.
  • Upewnij się, że CTA jest jasne i widoczne.
  • Pobudzanie ciekawości to świetny psychologiczny hack, aby zdominować strategię treści.
  • Nie podawaj wszystkich informacji w temacie lub wiadomości.

Oto przykład z postu na blogu, który napisałem.

image12 4

Możemy zastosować tę metodę do strategii e-mail.

Załóżmy, że tytuł jest tematem, a wprowadzenie jest wiadomością w treści wiadomości e-mail.

Celem tej kampanii jest wygenerowanie większej liczby wyświetleń na tym blogu.

Dzięki mailowi możemy wzbudzić ciekawość.

Nie udzielaj odpowiedzi od razu.

Nie powiedziałem: „powinieneś skupić się na SEO przed PPC.”

W takim przypadku Abonent nie miałby powodu, aby otworzyć wiadomość.

Oni już znają odpowiedź.

Pamiętasz, co mówiliśmy wcześniej?

Średnia długość zaangażowania jest niska. Masz tylko kilka sekund, aby przyciągnąć uwagę czytelnika.

Tak więc wprowadzenie do tego posta na blogu jest idealne dla wiadomości e-mail. To jest szybkie, i to nadal nie zdradza odpowiedzi.

Teraz abonent jest jeszcze bardziej ciekawy.

Więc klikną na bloga.

Misja wykonana.

Jeśli nie sprawdzałeś ostatnich statystyk dotyczących długości zaangażowania e-mail, być może nie wiedziałeś, że stosujesz tę taktykę psychologiczną.

Bądź na bieżąco z tymi informacjami co tydzień, aby sprawdzić, czy nie ma żadnych istotnych zmian w trendzie.

5. Współczynniki odrzuceń

Monitoruj swoje współczynniki odrzuceń.

Twoje oprogramowanie do marketingu e-mailowego najprawdopodobniej ma funkcję, która pomaga określić ryzyko filtrowania wiadomości jako spamu.

Oto przykład jak to wygląda na platformie Constant Contact

image7 5

Sprawdź to przed wysłaniem wiadomości.

Jeśli masz wysokie ryzyko filtrowania jako spam, otrzymasz wyższy współczynnik odrzuceń.

Spójrz wstecz na swoje poprzednie kampanie, aby zobaczyć, jakie były współczynniki odrzuceń.

Jeśli te Statystyki są wysokie, nadszedł czas, aby dowiedzieć się, co robisz źle.

Oto kilka możliwości.

Możesz mieć nieprawidłowe adresy na listach e-mail.

Jeśli tak jest, oznacza to, że nowa stawka Abonenta jest również odrzucana.

Dlaczego ludzie wprowadzają nieprawidłowy adres e-mail?

Czy to był szczery błąd? Zrobili to celowo?

Przyjrzyj się strategii pozyskiwania subskrybentów, aby przeanalizować możliwe błędy w systemie.

E-maile mogą również odbijać się, jeśli odbiorca:

  • posiada pełną skrzynkę odbiorczą
  • jest na wakacjach z włączoną automatyczną odpowiedzią
  • zablokowanie adresu e-mail

Miej oko na statystyki współczynnika odrzuceń każdego tygodnia.

Jeśli liczby są zbyt wysokie, musisz określić problem.

Wniosek

Co tydzień musisz monitorować statystyki e-mail marketingu.

Porównaj swoje liczby z trendami w branży marketingowej, dzięki czemu możesz skutecznie mierzyć swoje wyniki.

Pomoże Ci to określić, jak skuteczne są Twoje kampanie.

Musisz zrozumieć tendencje swoich subskrybentów, takie jak ich mobile habits.

image10 5

Bycie na bieżąco z tymi liczbami sprawi, że będziesz lepszym marketerem.

Oto niektóre z najlepszych statystyk e-mail marketingu, które musisz sprawdzać co tydzień:

  • Anuluj subskrypcję
  • otwarte stawki
  • współczynniki klikalności
  • długość zaangażowania
  • współczynniki odrzuceń

Jeśli Twoje stawki anulowania subskrypcji i współczynniki odrzuceń są wysokie, masz problem, który należy rozwiązać.

Jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, czy podążasz w złym kierunku, jest sprawdzanie tych danych co tydzień.

Nawet jeśli Twoja wiadomość zostanie dostarczona, jest bezużyteczna, jeśli abonent jej nie otworzy.

Po otwarciu musisz upewnić się, że odbiorca kliknie twoje wezwanie do działania, co prowadzi do konwersji.

Użyj niektórych taktyk, które opisałem w tym poście, aby zwiększyć otwarte stawki, wydłużyć czas zaangażowania i poprawić wskaźniki klikalności.

Które cotygodniowe statystyki e-mail marketingu Twoim zdaniem są najważniejsze dla poprawy konwersji w Twojej firmie?

Total
0
Shares
Related Posts