5 błędów strony docelowej, które niszczą współczynniki konwersji

Strona docelowa to miejsce, w którym wysyłasz ruch, gdy naprawdę chcesz działać. I nie, to nie ma nic wspólnego z listą Craiga.

Może to być Strona sprzedaży, strona opt-in e-mail, Strona docelowa wideo, a nawet strona docelowa treści zaprojektowana tak, aby dobrze pozycjonować się w wyszukiwarkach. Jak można się domyślić, istnieje wiele sposobów, aby je spieprzyć.

Oto pięć najczęstszych błędów popełnianych przez ludzi na stronach docelowych. Co ważniejsze, powiem Ci, jak uniknąć ich samemu.

1. Blowing the headline

Strony docelowe żyją lub umierają dzięki jakości nagłówka. To wasza dwusekundowa szansa na pokonanie szybkich i brutalnych filtrów uwagi, które stworzyliśmy z powodu nadmiaru informacji i źle dobranych obietnic.

Często sam lepszy nagłówek zwiększy skuteczność twojej strony docelowej, a nawet przezwycięży niektóre z innych błędów poniżej. Dzielone testowanie różnych nagłówków jest stosunkowo bezbolesne i może przynieść znacznie wyższe konwersje w porównaniu z wieloma innymi poprawkami.

2. Korzystanie z regularnego projektu witryny

Większość z nas, którzy wykorzystują content marketing jako strategię przyciągania, korzysta z systemu zarządzania treścią, takiego jak WordPress. Oznacza to, że używamy motywów projektowych do wizualnej prezentacji naszych witryn.

Podczas gdy typowe podejście do paska bocznego i nagłówka do posta na blogu jest w porządku, jeśli chodzi o ruch uderzający w stronę docelową ze szczególnym naciskiem na konkretne działanie, wszystkie te obce rzeczy powodują zamieszanie, rozproszenie uwagi i zmniejszone konwersje. Pozbądź się bałaganu i stwórz najczystszą możliwą stronę, gdy chcesz działać.

3. Prośba o więcej niż jedną rzecz

Pomysł, że więcej wyborów sprawia, że ludzie są szczęśliwsi, okazał się błędem psychologicznym od czasu do czasu. Ten “paradoks wyboru” ujawnia, że gdy dana jest wiele opcji, decyzja kończy się na tym, aby w ogóle nie wybierać.

Skuteczna strona docelowa prosi o jedną konkretną akcję i to wszystko. I nie zapomnij wyraźnie poprosić o tę jedną konkretną rzecz, która jest jeszcze większym zabójcą konwersji, jeśli tego nie zrobisz.

4. Ignorowanie podstawowej estetyki

Dlaczego kiedy niektórzy ludzie decydują się poprosić o jakieś działanie, tracą rozum na temat wyglądu strony? Złe czcionki, jaskrawe kolory, tanie podświetlanie i głupie Clipart nie zapewniają lepszych konwersji w większości przypadków. Niszczą Twoją wiarygodność.

Podczas gdy używanie standardowego motywu bloga jest rozpraszające i mylące w kontekście strony docelowej, nie ma potrzeby stawania się typograficznym odpowiednikiem karnawałowego Barkera. Świetne strony docelowe wykorzystują czcionki, kolory i wizualizacje, które są dostosowane specjalnie do odbiorców i działań, których pragniesz, zwiększając tym samym wrażenia i zwiększając konwersje.

5. Być leniwym

Czy wiesz, że internauci spędzają ponad 80% czasu? Czy to znaczy, że ludzie nie przewijają strony w dół? Nie, to po prostu oznacza, że nie można wziąć za pewnik, że będą (zamiast odejść).

Nie bądź leniwy, jeśli chodzi o przyciąganie i przyciąganie uwagi. Nie zakładaj, że wszyscy natychmiast “otrzymują” korzyści z twojej oferty w taki sposób, w jaki ty to robisz. Nie przeceniaj swojej wiarygodności. Krótko mówiąc, nie pij własnej Kool-Aid. Pomyśl o tym z ich perspektywy, a zdasz sobie sprawę, że możesz nie być tym wszystkim (dopóki jednoznacznie nie udowodnisz, że jesteś z przekonującą kopią).

Gotowy na więcej dobroci strony docelowej?

Pobierz nasz (bezpłatny) ebook Strony docelowe: jak zamienić ruch w Pieniądze i od razu zacznij tworzyć zabójcze strony docelowe …

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Rainmaker Digital. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts

BO SUPER!

NIKOGO NIE OBCHODZĄ TWOJE GŁUPIE RZECZY. Dlaczego? MYLISZ SIĘ, PONIEWAŻ. BO CHCĘ. BO CHCIWOŚĆ. BO JA. ŹLE, BO…