Większość ludzi woli obejrzeć film niż przeczytać książkę, na której jest oparty.
Ogólnie rzecz biorąc, wideo jest rozrywkowym i pouczającym rodzajem treści, które ludzie kochają.
To dziwne, następnie, że tak niewiele firm korzysta z wideo, aby poprawić wyniki ich marketingu online.
Filmy mogą przyciągać więcej uwagi niż zwykła treść tekstowa. A ponieważ ludzie nie mogą naprawdę przeglądać filmów, większość obejrzy całość, jeśli jest interesująca.
Największą zaletą korzystania z wideo jest to, że zazwyczaj podnosi Współczynnik konwersji. Film na twojej stronie docelowej zwiększy Twoją sprzedaż, a filmy na Twoich postach na blogu poprawią wskaźnik rezygnacji z poczty e-mail.
Powinieneś pomyśleć o włączeniu wideo do wszystkich etapów lejek sprzedaży.
Aby naprawdę docenić moc wysokiej jakości filmów marketingowych, spójrzmy na kilka studiów przypadków.
1. StacksAndStacks.com, sprzedawca szerokiej gamy produktów do domu, dodano filmy do niektórych swoich produktów. W rezultacie okazało się, że odwiedzający, którzy oglądali filmy, byli 144% chętniej kupuje niż ci, którzy tego nie zrobili.
2. Sklep jubilerski Ice.com okazało się, że ci, którzy oglądali film na swojej stronie, przekonwertowali 400% lepiej niż ci, którzy tego nie zrobili.
Oprócz tego imponującego wzrostu, zauważyli również, że ich ogólny zwrot zmniejszył się o 25%. Omówimy dalej, dlaczego tak się stało w tym poście.
3. Detaliczne Punkty Styku poinformował, że włączenie wideo zwiększyło Współczynnik konwersji o 174%.
Chociaż Wideo zdecydowanie działa lepiej w niektórych niszach niż inne, ma pozytywny wpływ na prawie każdą firmę.
A Analiza Treepodia okazało się, że odwiedzający, którzy oglądali filmy o produktach, konwertowali lepiej niż ci, którzy nie w każdej niszy. W niektórych niszach przekształciły się o ponad 100% lepiej.
W tym poście omówię główne sposoby ty możesz używać wideo w swojej firmie, aby przyciągnąć większy ruch do swojej witryny i przekonwertować odwiedzających na klientów.
Jeśli jesteś zainteresowany poprawą współczynnika konwersji, Czytaj dalej…
4 powody, dla których wideo konwertuje tak wysoko
Wideo jest treścią, tak jak każdy post na blogu, który tworzysz.
Nie jest niesprawiedliwe powiedzieć wszystkie filmy dobrze konwertują ponieważ niektóre filmy rzeczywiście zaszkodzą współczynnikowi konwersji.
Podobnie jak są niskiej jakości posty na blogu, są filmy o niskiej jakości, które nie przyniosą rezultatów.
Tak więc, podczas gdy mam zamiar nakreślić cztery różne sposoby korzystania z wideo w swoim biznesie online, musisz zrozumieć dlaczego wideo działa, zanim będziesz mógł go skutecznie używać.
Istnieją cztery podstawowe powody, dla których wideo może pomóc utrzymać uwagę i ruch.
Powód # 1 – możesz uprościć skomplikowane tematy: Jako ktoś, kto pisze ton treści, znam ograniczenia pisania.
Pisanie jest świetne, gdy wyjaśniasz proste pojęcia, ale gdy próbujesz opisać złożone sytuacje, staje się trudne.
Oto przykład: Wyobraź sobie, że piszesz o tym, jak dokonać wymiany oleju w samochodzie. Ile słów potrzeba, aby wyjaśnić, jak bezpiecznie podeprzeć samochód, znaleźć korek oleju i zakończyć resztę procedury?
Zgaduję, że potrzeba by co najmniej kilku tysięcy słów.
W filmie możesz to wszystko wyjaśnić w kilka minut.
Co więcej, Film zapewnia znacznie więcej kontekstu niż tekst.
Widzisz, gdzie znajduje się korek oleju w stosunku do wszystkich innych części samochodu, a także możesz dokładnie zobaczyć, jak wykonywany jest każdy krok.
Tak więc nie tylko otrzymujesz wszystkie informacje w krótszym czasie, ale także uzyskujesz je w znacznie bardziej przejrzysty i praktyczny sposób.
Użyteczna treść jest tym, co zachęca odwiedzających do działania, niezależnie od tego, czy chodzi o podążanie za samouczkiem, czy o zakup produktu.
Są też inne tematy, których po prostu nie da się skutecznie wyjaśnić za pomocą tekstu. Niektóre rzeczy MUSZĄ BYĆ pokazano zamiast opisane.
Na przykład, jeśli robisz porównanie blendera, łatwo jest pokazać, który z nich jest lepszy, uruchamiając oba Blendery w filmie:
Z punktu widzenia konsumenta jestem o wiele bardziej skłonny kupić blender po tym, jak zobaczę, że działa bezbłędnie w filmie, a nie czytając, jak ktoś opisuje go w tekście.
Powód # 2 – jest bardziej autentyczny: Innym ograniczeniem treści pisanych jest to, że czytelnikowi trudno jest połączyć się z pisarzem.
Dołączam zdjęcie na pasku bocznym moich postów na blogu, ale twoje doświadczenie z oglądaniem obrazu autora nie jest takie samo, jak oglądanie lub słyszenie twórcy treści:
Wideo jest jednym z najlepszych sposobów, aby połączyć się z kimś, nawet jeśli jest to jednostronna rozmowa.
To, co dzieje się z czasem, to to, że czytelnicy przeczytają inne treści w twoim głosie, tak jak wjeśli zobaczysz zdjęcie z cytatem z filmu, często będziesz go czytał w głosie aktora.
Chociaż nie używam wideo często na moim blogu, zrobiłem różne wywiady i rozmowy na przestrzeni lat, że każdy może łatwo znaleźć na YouTube.
Zdaję sobie sprawę, że większość moich najlepszych czytelników wie, jak wyglądam i brzmi, po tym, jak natknąłem się na jeden z tych filmów w takim czy innym punkcie.
Powód # 3-produkty są najlepiej widoczne w akcji: Istnieje wiele czynników, które powstrzymują ludzi od kupowania produktów online.
Jednym z dużych jest to, że nie są pewni, jak produkt będzie rzeczywiście wyglądać, czuć i działać w prawdziwym życiu.
Dopóki symulacje 3D nie staną się możliwe, najlepszym rozwiązaniem jest wideo.
W filmie przedstawiającym produkt, który jest rozpakowywany i testowany, możesz łatwo zobaczyć ważne rzeczy, takie jak:
- jak duży jest (w stosunku do innych rzeczy na filmie)
- czy wygląda tak dobrze, jak profesjonalne zdjęcia produktów?
- czy główne funkcje działają zgodnie z opisem?
Jeśli masz dobry produkt, chcesz odpowiedzi na te pytania. Wtedy twoi goście będą mieli jeden powód mniej, aby go nie kupić.
Powód # 4-Ludzie są leniwi: Wreszcie czytanie jest męczące. Potrzeba wysiłku umysłowego, aby pozostać skupionym i nadać sens całej treści.
Tak, można powiedzieć, że to trochę smutne, że większość ludzi nie chce już więcej czytać, ale to fakt.
Porównaj to z filmem, który nie wymaga żadnego wysiłku, aby kliknąć “Play”i obejrzeć.
Ankieta przez Usurv okazało się, że użytkownicy są o 39% bardziej skłonni do udostępniania i 36% bardziej skłonni do komentowania wideo online w porównaniu z artykułem tekstowym.
Ale możesz także zoptymalizować swoje treści zarówno dla leniwych, jak i nie-leniwych odwiedzających, o czym omówię wkrótce.
1. “Jak” tworzyć filmy, które przyciągają widzów z zamiarem kupującego
Wyznaczyłem dwa cele treści wideo: ruch i konwersje.
Zacznijmy od sposobu, który pomoże Ci osiągnąć oba cele: tworzenie filmów” jak to zrobić”—vpomysły, które pokazują widzom, jak wykonać określone zadanie.
Ludzie szczególnie lubią zwracać się do filmów, gdy szukają, jak coś zrobić.
Z powodów, które omówiliśmy powyżej, filmy są znacznie łatwiejsze do naśladowania niż artykuł tekstowy.
Jeszcze większą korzyścią jest to, że wiele wyszukiwań” jak to zrobić”odbywa się tuż przed podjęciem decyzji o zakupie.
Dlaczego? Ponieważ ludzie chcą rozwiązać problem:
- “jak upiec ciasto?”
- “jak edytować filmy?”
- “jak zrobić suszoną wołowinę?”
Jeśli masz film, który przedstawia wszystkie opcje i linki do produktów, których używasz w filmie, otrzymasz solidny Współczynnik konwersji.
Ale nawet jeśli nie masz własnych produktów, możesz użyć tego typu filmów do sprzedaży produktów partnerskich.
Czasami twórcy produktu nie tworzą nawet własnych filmów, co oznacza, że możesz uzyskać wysoką pozycję i uzyskać tysiące (lub więcej) wyświetleń swojego filmu.
Na przykład firma Adobe nie wyświetla w serwisie YouTube żadnych filmów do wyszukiwania związanego z programem Photoshop, co pozwala wszystkim innym na pokazanie się:
A oprócz Wyszukiwania na stronach wideo, takich jak YouTube, filmy pojawiają się również w około 70% wyszukiwań w Google.
Oprócz tworzenia filmów, które pokazują ludziom, jak robić rzeczy dla konkretnych produktów, możesz również stworzyć serię filmów, które pokazują ludziom, jak zrobić coś bardziej ogólnego.
Na przykład Pat Flynn stworzył bardzo popularną serię filmów na temat tworzenia podcastu od podstaw.
W tych filmach wspomina o produktach, takich jak jego ulubione mikrofony, oprogramowanie itp. że może łączyć się i otrzymywać prowizje partnerskie.
Krok # 1-Znajdź słowa kluczowe z zamiarem kupującego: To najtrudniejsza część procesu. Musisz zidentyfikować słowa kluczowe, które faktycznie są wyszukiwane.
Według Reel SEO, należy szukać słów kluczowych z odmianami ” jak ” i pokrewnych zwrotów.
Filmy z:
- “Jak” w tytule wygenerować średnio 14K odsłon
- ‘Tutorial’ w tytule i opisie generuje średnio 16 000 wyświetleń
- “Jak naprawić” w tytule i opisie generuje średnio 17 000 wyświetleń
- ‘Jak to zrobić’ w tytule i opisie generuje średnio 24K wyświetleń
Oprócz tych zwrotów spróbuj wymyślić słowa istotne dla twojej niszy. Na przykład:
- najlepsze (słowo kluczowe) produkty
- performing (słowo kluczowe)
- jak wykonać (słowo kluczowe)
Istnieją dwa główne sposoby znalezienia tego typu słów kluczowych, ale ostrzegam z góry: zajmuje to trochę czasu i wysiłku.
W przypadku obu metod naprawdę pomaga zrozumieć niszę w jak największym stopniu. Jeśli uczysz w swojej niszy od lat, prawdopodobnie możesz odgadnąć większość zwrotów bez żadnych narzędzi.
W przeciwnym razie, przejdźmy przez dwie opcje masz.
Po pierwsze, wpisz w wyszukiwarce Google powyższe frazy plus jedno słowo kluczowe ze swojej niszy. Spowoduje to wyświetlenie pełnej listy często wyszukiwanych terminów związanych z tym, co wpisałeś.
Na przykład: “jak zrobić seo”:
Musisz to zapisać.
Następnie powtórz proces, używając wszystkich różnych odmian “jak”, a także różnych słów kluczowych w swojej niszy.
Dla SEO, oto kilka zwrotów, które możesz wypróbować:
- jak budować linki
- jak tworzyć posty na blogu
- Keyword research tutorial
- link building tutorial
- jak korzystać ze schematu
Rozumiesz?
Drugą opcją badawczą jest skorzystanie z zaufanego Planer Słów Kluczowych.
Zacznij od wprowadzenia szerokiego słowa kluczowego dla swojej niszy (np.:
Chodzi o to, aby znaleźć powiązane słowa kluczowe, które można połączyć z” Jak ” lub pokrewnych zwrotów.
Gdy masz dużą listę powiązanych słów kluczowych (np. budowanie linków, lokalny ranking SEO, badanie słów kluczowych itp.), można szukać konkretnych słów kluczowych do kierowania.
Umieść wyrażenie ” jak ” w cudzysłowie w narzędziu, które powie narzędziu, że chcesz, aby słowa pojawiały się w tej kolejności. Następnie dodaj każde z powiązanych słów kluczowych, które właśnie znalazłeś, pojedynczo.
Na przykład:
“jak” badania słów kluczowych
Z tego wyszukiwania testowego znalazłem dwie frazy, które uzyskują przyzwoitą liczbę wyszukiwań miesięcznie:
- jak zrobić badania słów kluczowych
- najlepsze narzędzie do badania słów kluczowych (można porównać 4-5 najlepszych opcji)
Prawdopodobnie znajdziesz to, że w przypadku większości wyszukiwań otrzymujesz wiele nieistotnych wyników.
Jeśli tak, kliknij opcję” Opcje słów kluczowych ” w lewym menu:
Po kliknięciu ikony ołówka kliknij pierwszy przycisk, aby go włączyć (teraz powinien być niebieski), a następnie kliknij ” Zapisz.”
Teraz zobaczysz tylko zwroty z dokładnie wpisanymi słowami kluczowymi (prawdopodobnie nie będziesz miał ich zbyt wiele).
Korzystając z obu tych metod, powinieneś być w stanie uzyskać co najmniej 20-30 pomysłów wideo na początek.
Krok # 2-tworzenie wysokiej jakości wideo: Content marketing tak naprawdę nie działa bez świetnych treści. To samo dotyczy filmów.
Musisz zainwestować czas, pieniądze i wysiłek, aby tworzyć wysokiej jakości filmy, które ludzie będą chcieli zobaczyć.
Jak ty to robisz? To temat na kolejny post w przyszłości.
Na razie muszę założyć,że masz trochę doświadczenia w tworzeniu filmów.
Krok # 3-opublikuj go na najlepszej stronie wideo dla marketerów: Słyszałeś o małej stronie o nazwie “YouTube”?
To zdecydowanie największa strona z filmami.
Zawsze masz możliwość przesyłania filmów na swoją stronę za pomocą odtwarzacza takiego jak Wistia. Dzięki temu możesz robić fajne rzeczy, takie jak zbieranie wiadomości e-mail bezpośrednio z filmu.
Jeśli jednak nie masz dużej liczby obserwujących, prawdopodobnie lepiej jest przesyłać swoje filmy za pośrednictwem YouTube.
Głównym powodem tego jest to, że YouTube ma ton ruchu. Ma ponad 1 miliard użytkowników i dostaje więcej niż 3 miliardy wyszukiwań miesięcznie.
Co więcej, Twoje filmy będą na niezwykle autorytatywnej domenie, dlatego filmy z YouTube są tak dobrze oceniane W Google.
Zakładając, że jesteś jednym z 1 miliarda użytkowników, możesz przesłać film za pomocą przycisku” Prześlij ” w prawym górnym rogu dowolnego ekranu:
Następnie wybierz film do przesłania:
Na koniec możesz wypełnić podstawowe informacje dotyczące filmu.
Ta podstawowa informacja jest dużą częścią tego, jak YouTube klasyfikuje filmy dla różnych wyszukiwań.
A ty nie chcesz słowo kluczowe-rzeczy, chcesz dodać słowo kluczowe, dla którego próbujesz ustawić pozycję w tytule.
Uwzględnij również jego odmiany w opisie i tagach:
W opisie Możesz również zamieścić link do swojej strony. Należy skierować go do strony, którą tworzysz w kroku # 4…
Krok # 4-osadzić film na swojej stronie, i dodać transkrypcję: Jeśli tylko przesłałeś film na YouTube, nie wykorzystujesz go w pełni.
Powinieneś również utworzyć nowy post lub stronę w swojej witrynie i osadzić w niej film.
Aby go osadzić, kliknij przycisk “Udostępnij” tuż pod filmem:
Następnie kliknij kartę “Osadź” i skopiuj kod HTML.
Jeśli wkleisz to na stronę, otrzymasz ładny wbudowany odtwarzacz.
Idealnie, chcesz pozycjonować tę stronę, a także wideo dla słowa kluczowego w Google (możesz mieć dwa miejsca na pierwszej stronie).
Bez treści będzie to jednak trudne.
Aby to naprawić, po prostu napisz główne punkty, które omówiłeś w filmie. Daje to również niektórym odwiedzającym możliwość czytania, jeśli wolą ten format.
2. Opowiadaj historie, aby zdobyć klientów na całe życie
Wiele marek dopiero teraz domyśla się, że ludzie kochają historie (przynajmniej interesujące).
Kiedy każda firma produkuje treści, a większość teraz nimi jest, trudno je odróżnić.
Komu należy zaufać jako czytelnikowi?
Poznanie ludzi stojących za produktami i marką jest jednym ze sposobów, w jaki czytelnicy mogą zdecydować, czy mogą ci zaufać.
A jeśli ci zaufają, chętnie od Ciebie kupią.
Ogólnie rzecz biorąc, istnieją trzy główne rodzaje historii, które są idealne dla firm internetowych do opowiedzenia w filmie.
Dla każdego typu historii podałem przykład, z którego możesz się uczyć i naśladować.
Typ historii # 1 – Kto jesteś: Czytelnicy (i potencjalni klienci) chcą wiedzieć, kto ty są.
I nie tylko ty, ale także marka, którą reprezentujesz.
W tego typu historii skupiasz się na przedstawieniu pracowników firmy (bez względu na ich liczbę).
Ponadto opowiadasz widzowi trochę o swojej marce i głównych produktach.
Można nawet przejść do historii tego, co poszło w budowaniu produktu. Jest to świetny pomysł, jeśli konsumenci w twojej niszy boją się czegokolwiek (jak chemikalia w produktach lub nieetyczne warunki pracy).
Przykład takiej historii znajduje się na Strona o GoPro.
Film ma ponad 190 000 wyświetleń, mimo że jest ustawiony na ” prywatny.”Myślę, że to dowodzi, że ludziom naprawdę zależy na takich historiach.
Typ opowieści # 2-wyjaśnij dlaczego istniejesz: Nie, Nie mówię o jakimś duchowym odkryciu. Mówię o tym, dlaczego powstała Twoja firma (lub ta, dla której pracujesz).
W tego typu filmach chcesz odpowiedzieć na pytania takie jak:
- Komu służy Twoja firma?
- Jak to pomaga ludziom?
- Dlaczego zależy ci na tych ludziach?
- Czym się różnisz od konkurencji?
Absolutnie genialny filmik tego typu został stworzony przez Dollar Shave Club.
Film, który jest zasadniczo reklamą, stał się wirusowy i prawdopodobnie doprowadził do tysięcy nowych klientów:
Film przedstawia założyciela mówiącego o tym, dlaczego cała branża jest głupia i dlaczego stworzył Dollar Shave Club.
Jeśli go obejrzysz, zobaczysz również dużo humoru,który może pomóc w rozpowszechnianiu filmów.
Typ historii #3-Pokaż doświadczenia, które umożliwia twój produkt: Tak bardzo, jak zależy ci na swoim produkcie, twoi konsumenci nie.
To, na czym im zależy, to wynik korzystania z twojego produktu.
Nie dbają o mikser. Dbają o robienie i cieszenie się koktajlami.
Nie dbają o kunszt stołu. Dbają o to, jak wygląda w ich salonie.
W tego typu filmach chcesz pokazać te wyniki końcowe – te doświadczenia. Te filmy robią bardzo dobrze w mediach społecznościowych, więc włącz je do swojego strategia social media jeśli je zrobisz.
Jeśli Twoja marka jest wystarczająco duża, możesz mieć szczęście, że twoi klienci zrobią dla ciebie filmy.
Airbnb jest tego doskonałym przykładem. Ich strona na Facebooku ma kilka filmów że klienci przesyłali im o swoich doświadczeniach:
Filmy są o pozytywnych doświadczeniach z podróży i gościnnych gospodarzach Airbnb. Oto przykład:
3. Przestań dawać klientom instrukcje
Chyba nie znam nikogo, kto lubi instrukcje obsługi dołączone do produktów.
Zazwyczaj są wypełnione niezwykle nudnymi stronami tekstu.
Nawet Produkty cyfrowe często zawierają Przewodniki, których nikt nie chce czytać.
Ludzie kupują produkt, aby móc go używać. Nie chcą marnować godziny na czytanie instrukcji.
Oczywiście prowadzi to do frustracji i złego doświadczenia użytkownika. Może to prowadzić do refundacji i mniejszej liczby skierowań ustnych.
Ale zgadnij, co klienci byliby skłonni zrobić? Zgadza się, obejrzyj kilka krótkich filmów.
To proste; dostają zobaczyć produkt w akcji; i to jest bardziej skuteczne jako narzędzie do nauki niż typowe instrukcje.
Jeśli masz produkt, gorąco zachęcam do stworzenia przeglądu głównych zastosowań tego produktu i bardziej szczegółowych indywidualnych solucji wszystkich głównych funkcji. Wyślij je wraz z produktem (lub z wyprzedzeniem, jeśli możesz).
Przykładem tego jest film WordStream dla narzędzia do tworzenia kampanii PPC:
To 3 minuty, ale przechodzi przez wszystkie główne funkcje, które użytkownik będzie musiał wiedzieć, aby rozpocząć. Jest to o wiele łatwiejsze niż czytanie 1000-2000 słów.
Nie wytwarzasz produktów? Dokonaj przeglądów innych”: Jeśli nie masz własnych produktów, nadal możesz tworzyć samouczki i solucje produktów innych osób.
Często osoby niezwiązane z firmą mogą tworzyć lepsze filmy, ponieważ mają nowy punkt widzenia Klienta na produkt.
Na przykład filmy o złożonych produktach, takich jak telefony, często otrzymują setki tysięcy wyświetleń.
Potencjalni klienci lub nowi klienci oczekujący na wysyłkę telefonu chcą wiedzieć, czego się spodziewać po otrzymaniu telefonu. Chcą również wiedzieć, jak korzystać z najważniejszych funkcji.
4. Wyeliminuj wszelkie wątpliwości dotyczące elementów zaufania za pomocą wideo
Jednym z najważniejszych elementów wideo, które omówiliśmy na początku tego postu, jest możliwość łączenia.
Kiedy pokazujesz się w filmie, pokazujesz się tam, aby ludzie mogli zobaczyć. Nie chowasz się za ekranem. Wręcz przeciwnie, stoisz za swoimi myślami i opiniami.
Opinie Online mogą mieć duży wpływ na Współczynnik konwersji.
Problem w tym, że jest to naprawdę łatwe do fake recenzja.
Niektóre są oczywiście bardzo łatwe do wykrycia, ale inne pozostawiają potencjalnych nabywców niepewnych ich autentyczności.
Jeśli masz pisemną opinię od klienta, który pokochał twój produkt, to świetnie. Ale to nie pomoże ci bardzo z przyszłymi klientami.
Ale jeśli możesz poprosić Klienta o recenzję Twojego produktu na wideo, to może być warte setki sprzedaży w przyszłości. Dzięki filmowi nie ma wątpliwości, że jest to prawdziwa recenzja, która pozwala wyeliminować wiele niepokoju i strachu, które mogą mieć potencjalni klienci.
Możesz generować Recenzje wideo klientów za pomocą dwóch głównych opcji.
Opcja # 1-zachęcaj Recenzje wideo: Aby uzyskać recenzje swoich produktów, musisz zapytaj o nie swoich klientów.
Jeśli sprzedajesz swoje produkty w witrynach e-commerce innych firm, takich jak Amazon, biorą je z rąk.
Po tym, jak ktoś kupi twój produkt i otrzyma go, Amazon wyśle mu wiadomość e-mail z prośbą o pozostawienie recenzji produktu.
Jeśli jednak sprzedajesz na stronie, która pozwala ci na większą elastyczność, lub sprzedajesz produkty bezpośrednio z własnej strony internetowej, masz możliwość.
Gdy poprosisz Klienta o opinię, określ, że naprawdę docenisz recenzja wideo od nich.
Dołącz proste instrukcje, jak nagrać film za pomocą kamery internetowej i jak wysłać plik do ciebie (lub link do niego).
Oto przykład świetna recenzja wideo:
Produkt to zabawka Wiewiórka dla psa.
Zamiast po prostu pisać normalną recenzję na Amazon, Larry wziął film ze swoim psem bawiącym się zabawką.
Oczywiście, inni ludzie uznali to za naprawdę przydatne, ponieważ ponad 1,100 powiedział, że “ta recenzja była dla mnie pomocna”, co przeniosło tę recenzję na sam szczyt.
Opcja # 2-Wywiad zadowoleni klienci: Standardowe Recenzje wideo są świetne i wyróżniają się spośród wszystkich innych recenzji (przynajmniej w przewidywalnej przyszłości). Więc jeśli to wszystko, co możesz uzyskać, nadal będziesz bardzo zadowolony z wyników.
Dla bardziej złożonych produktów, wywiady z zadowolonymi klientami can być bardziej skuteczną opcją.
Jest to coś, co Ramit Sethi robi od czasu do czasu dla swoich produktów w Nauczę cię być bogatym.
Przylatuje do jednego ze swoich odnoszących sukcesy uczniów, a następnie filmuje niezwykle wysokiej jakości wywiad, podczas którego opowiada im o ich historii i tym, czego nauczyli się z jego kursów:
Rozumiem, że nie wszyscy jesteśmy Ramit i nie możemy sobie pozwolić, aby wylecieć zadowolony klient tylko na rozmowę kwalifikacyjną.
Możesz jednak łatwo nagrać czat Skype lub Google Hangouts, aby utworzyć ten typ wideo, nawet jeśli oczywiście nie będzie to taka sama jakość jak Ramit.
Powodem, dla którego może to być lepsza opcja, jest głównie dlatego, że możesz kierować “recenzją” w dowolny sposób.
Jednym z problemów z większością recenzji jest to, że recenzent mówi o tym, co przychodzi na myśl, a nie o tym, czym interesują się inni potencjalni klienci.
W przypadku Ramita zadaje pytania, z którymi wie, że inni potencjalni nabywcy borykają się.
Kiedy mogą uzyskać prawdziwe bezstronne odpowiedzi od odnoszącego sukcesy ucznia, są much bardziej prawdopodobne, aby zrobić skok i kupić kurs.
Wniosek
You know I love pisanie wspaniałych postów na blogu ale nie myśl, że to twoja jedyna opcja dla treści.
Istnieje wiele rodzajów filmów, które mogą być używane do kierowania ruchu do Twojej firmy lub poprawy współczynników konwersji (czasami oba).
Omówiłem szczegółowo cztery różne rodzaje filmów, które osiągają te cele.
Jeśli jesteś zainteresowany marketingiem wideo, zacznij od wybrania jednego lub dwóch z tych typów, na których możesz się skupić.
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące wykorzystania wideo w marketingu, zostaw mi komentarz poniżej,a postaram się ci pomóc.