34 sposoby na poprawę rankingów SEO w 2021 roku

Skąd pochodzi twój ruch na stronie?

Jeśli polegasz na ludziach, którzy znajdą cię w wyszukiwarce Google, search engine optimization (SEO) musi być na szczycie listy priorytetów.

Nie będziesz w stanie generowanie potencjalnych klientów dla Twojej firmy jeśli nikt cię nie znajdzie.

Czy wiesz, że 93% doświadczeń w Internecie zacznij od Wyszukiwarki? Co się stanie, gdy ktoś zacznie szukać?

Najlepszy wynik w Google ma 33% szans kliknięcia.

Oznacza to, że jeśli nie jesteś numerem jeden na stronie, po prostu przegapiłeś jedną trzecią potencjalnego ruchu.

Co jeszcze bardziej zdumiewające, 75% osób nie kliknie nawet drugiej strony wyników wyszukiwania.

Powód, dla którego inne strony są w rankingu wyżej niż ty w Google, ponieważ podejmują świadomy wysiłek, aby poprawić swoje SEO.

Na szczęście nie jest za późno, aby zacząć.

Istnieją pewne rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na uzyskanie wyższej pozycji w wyszukiwarkach Google.

Chcesz więcej ruchu SEO?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Zidentyfikowałem najlepsze sposoby 34, aby poprawić swój ranking SEO. Oto one.

1. Popraw szybkość ładowania strony

Czas ładowania strony jest ważny z kilku powodów.

Przede wszystkim, jeśli prędkość ładowania jest zbyt wolna, Google rozpozna to i zaszkodzi Twojemu rankingowi.

Ale powolna strona internetowa wpłynie również na sposób, w jaki odwiedzający witrynę angażują się w Twoje strony.

W rezultacie te negatywne interakcje również zaszkodzą Twojemu rankingowi.

Zobacz jak wzrost wskaźnika porzucania dla stron z długim czasem ładowania strony:

image3 10

Jak wolno jest zbyt wolno?

Badania pokazują, że 40% odwiedzających porzuci strony internetowe, jeśli załadowanie strony trwa dłużej niż 3 sekundy.

Co jest jeszcze bardziej szokujące, 80% tych odwiedzających nie wróci na tę stronę.

Jest to straszne dla Twojego rankingu SEO, ponieważ ostatecznie zabija ruch na twojej stronie.

Ale z drugiej strony, jeśli Twoja strona ładuje się szybko, ludzie będą wracać.

Algorytm Google rozpozna popularność Twojej witryny i odpowiednio dostosuje ranking wyszukiwania.

To sprawia, że niezwykle ważne jest, aby zoptymalizować zarówno szybkość strony, jak i czas reakcji serwera.

Jeśli chcesz przetestować szybkość swojej witryny, Istnieją usługi online, takie jak Pingdom dostępne za darmo.

To pozwoli Ci przetestować swoją stronę z różnych miejsc na całym świecie.

Jeśli okaże się, że witryna działa wolno, możesz sprawdzić motyw witryny i wtyczki.

Jeśli twój powolny serwer jest winowajcą, sprawdź moją listę najlepszych dostawców hostingu i przenieś do nowego hosta!

2. Twórz wysokiej jakości treści

Jak często aktualizujesz swoją stronę?

Jeśli nie dotknąłeś go od dnia, w którym go zbudowałeś, prawdopodobnie nie masz teraz świetnego rankingu SEO.

Aby zwiększyć ruch na swojej stronie i zwiększyć jej popularność, musisz dać odwiedzającym powód, aby wracać.

Twoje treści muszą być wysokiej jakości, aktualne i odpowiednie.

Innym czynnikiem wpływającym na ranking SEO jest tak zwany czas przebywania.

Odnosi się to do tego, ile czasu ludzie spędzają na twojej stronie na jedną wizytę.

Jeśli Twoja witryna ma świeże, ekscytujące lub warte opublikowania informacje, utrzyma odwiedzających na twojej stronie dłużej i poprawi twój czas przebywania.

Strony internetowe, które dostarczają treści wysoce informacyjnych, zwykle mają długi czas oczekiwania.

Zapisuj pomysły dotyczące treści w jednym miejscu we wszystkich używanych aplikacjach do dokumentów.

Jest jeszcze coś do rozważenia.

Google Chrome kontroluje prawie 45% udziału w rynku przeglądarek internetowych, co czyni ją najpopularniejszą przeglądarką na świecie.

Liczba ta będzie nadal rosła, ponieważ Chrome był również najczęściej pobierana przeglądarka 2017:

image9 9

Gdy użytkownicy dodają zakładki do twojej witryny z przeglądarki Google Chrome, może to pomóc w rankingu SEO.

Wysoka jakość i odpowiednie treści zwiększą szanse na to, że Twoja strona zostanie dodana do zakładek przez odwiedzających.

3. Zoptymalizuj swoje obrazy

Zdjęcia i inne obrazy są świetne dla Twojej witryny.

Ale musisz upewnić się, że są one odpowiednio zoptymalizowane, jeśli chcesz, aby te obrazy poprawiły Twój ranking SEO.

Mam na myśli takie czynniki jak format i rozmiar pliku.

Ogromne obrazy mogą spowolnić czas ładowania strony, co, jak już powiedziałem, szkodzi twojemu rankingowi.

Zmień rozmiar lub Kompresuj obrazy, aby je zoptymalizować.

Możesz także użyć obrazów do podkradania się słów kluczowych, nazywając je odpowiednio.

Na przykład, załóżmy, że masz stronę internetową, która sprzedaje kosmetyki lub inne produkty do kąpieli.

Zamiast nazywać obraz czymś w rodzaju “shampoo1″, możesz nazwać go ” najlepszy szampon do długich włosów.”

Możesz również strategicznie używać słów kluczowych w tytule obrazu, a także podpisu lub opisu.

4. Podziel treść za pomocą tagów nagłówka

Nagłówki to kolejny sposób na poprawę komfortu korzystania z witryny.

Rozbijają treść i ułatwiają czytanie lub przeglądanie.

Dodatkowo nagłówki sprawiają, że wszystko wygląda bardziej atrakcyjnie, co zawsze jest korzystne.

Jeśli Twoja strona jest tylko ścianą tekstu, zniechęci ludzi do spędzania na niej długiego czasu.

W rezultacie ucierpi Twój ranking SEO.

Jeśli jesteś uruchamianie witryny na WordPress, możesz łatwo zmienić tagi nagłówka.

image1 10

Używam tagów nagłówka dla wszystkich moich stron internetowych i postów na blogu.

Jeśli nie korzystasz z tego narzędzia, Gorąco polecam zacząć jak najszybciej.

5. Rozpocznij blogowanie

Blogowanie jest Świetne dla Twojej firmy.

Jest to znakomite narzędzie do generowania leadów i pomaga angażować odwiedzających Twoją stronę.

Ale to, czego większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, to blogowanie poprawia również rankingi SEO.

Oto dlaczego.

Jak już wspomniałem, tworzenie świeżych, zaktualizowanych i odpowiednich treści może skłonić ludzi do odwiedzenia Twojej witryny i dać im powód, aby przez jakiś czas pozostać na twoich stronach.

Cóż, blogi są idealnym kanałem, aby to osiągnąć.

Jeśli możesz ustanowić dużą grupę wiernych czytelników, możesz codziennie uzyskać duży ruch na swojej stronie.

Ponadto możesz włączyć inne rzeczy, o których mówiłem do tej pory, do swoich postów, takie jak obrazy i tagi nagłówka.

Inne elementy, takie jak linki, zwiększona czytelność i słowa kluczowe, mogą być również włączone do tych postów. Wkrótce o nich opowiem.

Wszystko to pozytywnie wpływa na ranking w wyszukiwarkach.

6. Użyj linków wychodzących

Są pewne rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększ wiarygodność swojej strony internetowej.

Oczywiście, możesz zgłaszać roszczenia, ale wygląda o wiele lepiej, jeśli je poprzesz.

Wszystkie twoje roszczenia dotyczące danych powinny być powiązane z wiarygodnymi i wiarygodnymi źródłami.

Jak widać z tego, co do tej pory przeczytałeś, robię to sam.

Ale oto kolejny przykład, który ilustruje to, o czym mówię z postu na blogu, o którym pisałem generowanie leadów na Twitterze:

image2 10

Wszystkie moje fakty są cytatami ze źródeł autorytarnych.

I upewniłem się, że użyłem hiperłączy wychodzących do tych stron.

Należy nie tylko link do stron urzędu, ale także upewnić się, że wszystkie informacje są aktualne.

Odnotuj, że wykres, którego użyłem w powyższym przykładzie, pochodzi z 2017 roku.

Linki wychodzące do zasobów z 2009 r. są nieistotne i nie będą tak skuteczne w rankingu SEO.

Należy również dołączyć linki wewnętrzne.

Linki te skierują odwiedzających do innych stron w Twojej witrynie.

Użyłem tej techniki w pierwszym zdaniu tej sekcji.

Jeśli Przewiń z powrotem w górę i kliknij link, zostaniesz przekierowany do innego postu na blogu Quick Sprout.

7. Dodaj więcej niż tekst

Treść na twojej stronie nie powinna być tylko słowami pisanymi.

Jak powiedziałem wcześniej, zdjęcia też są świetne, ale możesz dodać więcej, aby poprawić swój ranking SEO.

Rozważ dodanie do witryny innych elementów multimedialnych, takich jak filmy, pokazy slajdów lub dźwięk.

Wszystko to może pomóc poprawić wrażenia użytkownika.

Dlaczego?

Na początek konsumenci chcesz zobaczyć więcej filmów:

image6 10

O wiele łatwiej jest coś obejrzeć niż przeczytać.

Ale istnieje bezpośrednia korelacja między filmami i innymi źródłami multimedialnymi na twojej stronie i jest to ranking SEO.

Te funkcje mogą znacznie poprawić ilość czasu, który ktoś spędza w Twojej witrynie.

W zależności od długości twoich filmów, ludzie mogą być na twojej stronie przez kilka minut.

Jeśli tak się stanie, to na pewno zwiększy ranking wyszukiwania.

8. Upewnij się, że Twoja witryna jest czytelna

Pamiętaj o odbiorcach, gdy piszesz treści w swojej witrynie.

Jeśli chcesz, aby ludzie odwiedzali Twoją witrynę i spędzali tam czas, mów w kategoriach, które mogą zrozumieć.

Nie próbuj brzmieć jak lekarz lub prawnik (nawet jeśli nim jesteś).

Twoje treści powinny być napisane w sposób, który większość ludzi może zrozumieć.

Nie jesteś pewien, czy Twoja treść jest czytelna?

Możesz użyć zasobów online, aby pomóc.

Jednym z moich ulubionych jest Readable.com.

Takie narzędzia mogą pomóc w identyfikacji słów, które mogą być zbyt długie lub trudne do zrozumienia dla ludzi.

9. Napraw uszkodzone linki

Jeśli korzystasz z witryn autorytetów do hiperłączy, nie powinieneś martwić się o zerwanie linków.

Ale to wciąż może się zdarzyć.

Zepsute linki mogą zmiażdżyć Twój ranking SEO.

Co więcej, nie wygląda to dobrze, gdy link podany odwiedzającym przenosi ich do nieprawidłowej witryny.

Możesz użyć narzędzi takich jak Dead Link Checker aby wyszukać linki z błędami na swojej stronie:

image7 10

Możesz użyć tego, aby sprawdzić całą witrynę lub określone strony.

Jeśli się zarejestrujesz, możesz również skonfigurować swoje konto, aby było automatycznie sprawdzane.

Za każdym razem, gdy link nie działa, natychmiast skontaktujemy się z tobą, abyś mógł go zastąpić.

Możesz również użyć tego zasobu do monitorowania innych stron internetowych związanych z Twoją branżą.

Jak to może pomóc w SEO?

Cóż, jeśli link nie działa na innej stronie, możesz powiadomić webmastera o tej stronie i poprosić go o zastąpienie martwego linku linkiem do twojej witryny.

Wyświadczasz im przysługę, dając im znać o problemie z ich witryną, więc mogą być skłonni zrobić ci przysługę w zamian.

Spowoduje to większy ruch na twojej stronie. Linki wychodzące z innych stron internetowych do twojej strony pomogą również poprawić Twój ranking SEO.

10. Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem urządzeń mobilnych

Jak zapewne wiesz, korzystanie z urządzeń mobilnych rośnie.

Rośnie tak szybko, że wyprzedza Komputery i laptopy.

W rzeczywistości, ponad 60% wyszukiwań w Google pochodzą z urządzeń mobilnych.

Oczywiście Google rozpoznaje to i odpowiednio pozycjonuje witryny.

Twoja strona musi być zoptymalizowana pod kątem użytkowników mobilnych.

Nie da się tego obejść.

Jeśli Twoja witryna nie jest zoptymalizowana, będzie to utrudniać korzystanie z niej, niekorzystnie wpływając na ranking.

11. Prawidłowo sformatuj swoją stronę

Nie spiesz się, gdy wymyślasz układ swojej witryny.

Musi być schludny, jasny, zorganizowany i czytelny.

Rozważ takie rzeczy, jak rozmiar czcionki i typografia.

Użyj kolorowego tekstu, pogrubionej czcionki i kursywy oszczędnie.

Takie rzeczy, jak punkty punktowe i listy kontrolne, ułatwiają odwiedzającym skanowanie treści.

Spójrz na ten przykład z Kwadrat:

image8 9

Jest super czysty.

Mają prosty obrazek i rozsądną ilość tekstu.

Sposób, w jaki tekst jest sformatowany, ułatwia ludziom czytanie, zwłaszcza dzięki punktorom.

Jak widać, Square zawierało również różne tagi nagłówka i podtytuły na swojej stronie.

Jeśli Twoja witryna jest zaśmiecona zbyt wieloma zdjęciami, reklamami, kolorami i blokami tekstu, może wydawać się niegodna zaufania.

Twoja Architektura witryny i nawigacja również należą do tej kategorii.

Czysty format i projekt poprawi Twój ranking SEO.

12. Podaj odpowiednie dane kontaktowe

Mówiąc o pojawianiu się niegodnym zaufania, czy kiedykolwiek miałeś problemy ze znalezieniem informacji kontaktowych firmy na stronie internetowej?

Wiem, że tak.

To nigdy nie powinno się zdarzyć.

Wszystkie Twoje dane kontaktowe powinny być jasne i widoczne dla ludzi.

Najgorszą rzeczą, która może się zdarzyć, jest to, że ludzie zaczną zgłaszać Twoją witrynę tylko dlatego, że zapomniałeś podać swój numer telefonu, adres e-mail i lokalizację.

To zniszczy twoje SEO.

13. Zachęcaj do udostępniania w mediach społecznościowych

Każda firma i strona internetowa musi być aktywna w mediach społecznościowych.

To powszechna wiedza.

Ale nie jest tak dobrze znane, że możesz poprawić swój ranking SEO, jeśli ludzie udostępnią linki do twojej witryny w mediach społecznościowych.

Oto przykład z Pest control website case study w którym przeprowadzili kampanię specjalnie zaprojektowaną w celu zwiększenia udostępniania społecznościowego:

image5 10

Infografika została udostępniona 1117 razy w ciągu zaledwie dwóch tygodni.

W ciągu tych samych dwóch tygodni ruch w wyszukiwarce organicznej witryny wzrósł o 15%.

W rezultacie ich ranking SEO również się poprawił.

I to było nieco ponad kilka tygodni.

Wyobraź sobie wyniki, które zobaczysz, jeśli zachęcisz do udostępniania społecznościowego jako regularnej części kampanii SEO.

Jednym z najlepszych sposobów na to jest włączenie ikon udostępniania społecznościowego do wszystkich treści.

Powinieneś także udostępniać linki na swoich stronach w mediach społecznościowych.

Kiedy te informacje pojawiają się na osi czasu ludzi, wystarczy jedno kliknięcie, aby je udostępnić.

14. Użyj słów kluczowych

Zapoznaj się ze składnikami Algorytm rankingu Google:

image4 10

Słowa kluczowe odgrywają główną rolę w tej formule.

Chcesz dołączyć słowa, które ludzie będą wyszukiwać w całej treści.

Ale zrób to oszczędnie.

Jeśli przesadzisz nasycając swoją stronę słowami kluczowymi, Google to odbierze, a to będzie miało negatywny wpływ na Twój ranking.

Słowa kluczowe powinny pasować naturalnie do zdań.

Dołącz je do tagów nagłówka, a nawet do podpisów obrazów.

Powinieneś również użyć słów kluczowych o długim ogonie, które są trzema lub czterema frazami, które można znaleźć w wyszukiwaniu.

Na przykład ktoś prawdopodobnie nie będzie szukał słowa “telefon”, gdy czegoś szuka.

Ale mogą wpisać frazę “najlepszy telefon do wysyłania SMS-ów” jako alternatywę.

Jeśli twoje słowa kluczowe pasują do ich wyszukiwania, Twoja witryna będzie miała większą szansę na uzyskanie wyższej pozycji w rankingu.

15. Pisz tytuły i opisy warte kliknięcia

Jeśli chodzi o pisanie tytułów dla wyszukiwarek, pierwszą rzeczą, którą musisz wiedzieć, jest to…masz tylko 65 znaków, aby napisać nagłówek.

Możesz napisać najlepszy nagłówek, ale jeśli przekroczy 65 znaków, zostanie odcięty. Oto, co zobaczysz:

seo titles ctrs

Na szczęście najważniejsza część nagłówka jest zapisana, ale reszta jest odcięta. Więc nie zwlekaj..

Oto kilka innych wskazówek, o których należy pamiętać podczas tworzenia tytułów wartych kliknięcia:

  • Front-załaduj swoje tytuły za pomocą słów kluczowych – Powinieneś załadować wszystkie słowa kluczowe w tytułach. Ludzie zwykle skanują tylko dwa pierwsze słowa tytułu.
  • Zachowaj przewidywalność – Twój tytuł powinien przejść do strony, która spełnia oczekiwania użytkownika.
  • Wyczyść – Czytelnik powinien wiedzieć, o czym jest Twoja strona internetowa w 65 znakach lub mniej.
  • Make it emotional – Dan Shure napisał świetny przewodnik po pisaniu tytułów, a jedną z jego najważniejszych lekcji jest uczynienie tytułów emocjonalnymi. Zobacz jego artykuł SEOmoz Czy Twoje tytuły są nieodparcie klikalne i wirusowe?! dla świetnych przykładów.

16. Twórz czyste, skupione i zoptymalizowane adresy URL

Podczas gdy Twój tag tytułowy musi być emocjonalny, Twój adres URL nie. pozwól, że pokażę Ci, co mam na myśli.

Oto przykład, którego użył Dan Shure:

seo emotions ctrs

Tag tytułowy Avinash jest zoptymalizowany pod kątem SEO i kliknięć. Jest zoptymalizowany pod kątem SEO ze względu na słowa kluczowe “marketing cyfrowy” i jest zoptymalizowany pod kątem kliknięć ze względu na słowa “Zmień lub zginiesz”, które są bardzo emocjonalne, zgodzisz się?

Jego adres URL nie zawiera jednak słowa ” change or perish.”

seo urls ctrs

Nie musi, ponieważ jest to tylko ranking dla ” marketingu cyfrowego.”

Jak możesz zmienić ten tag tytułowy, aby go jeszcze bardziej zoptymalizować? Przepisałbym to tak: “Digital Marketing: 2015 rule Book. Zmień albo zginiesz.”

W ten sposób można przenieść dwa słowa kluczowe z przodu.

17. Napisz świetny opis meta

Opis meta jest kolejnym elementem, który musisz zoptymalizować.

seo description ctrs

Jeśli wyświetlasz kod źródłowy, znacznik wygląda następująco:

< META NAME=” Description”CONTENT = “opis informacyjny tutaj”>

Jeśli używasz wtyczki WordPress, takiej jak All-in-One SEO Pack, otrzymasz ten formularz na dole edytora bloga:

all in one seo ctrs

Google ułatwiło to, dając wskazówki, jak tworzyć dobre opisy. Oto dwa najważniejsze:

  • Niech będą opisowe -Słowa kluczowe związane z artykułem. Jeśli lubisz formuły, zapytaj ” kto? Co? Dlaczego? Kiedy? Gdzie? Jak?”To formuła, której używają dziennikarze do raportowania. Równie dobrze sprawdza się przy pisaniu opisów.
  • Uczyń je wyjątkowymi – Każdy opis meta powinien się różnić od opisów innych stron.
  • Niech będą krótkie – Google ogranicza meta opisy do 160 znaków lub mniej.

Chociaż opis meta nie jest tak ważny, jeśli chodzi o uzyskiwanie kliknięć, ponieważ ludzie wydają się nie zwracać prawie tyle uwagi na opis, nadal jest ważny z punktu widzenia rankingu SEO. Więc nie ignoruj tego!

18. Tworzenie aplikacji mobilnej

Pewnie myślisz, że zwariowałem, ale wysłuchaj mnie: tworzenie aplikacji mobilnej może pomóc wzmocnić SEO.

Jest to dość droga opcja, ale jest to również inwestycja.

W jaki sposób aplikacja może zwiększyć twoje SEO? Google indeksuje teraz aplikacje w wyszukiwarce Google za pomocą indeksowania aplikacji Firebase.

Kiedy ludzie szukają słów kluczowych w twojej niszy, mogą znaleźć Twoją aplikację, a to tworzy soczyste SEO.

Na przykład, gdy wyszukasz “zarezerwuj restaurację” w Google, znajdziesz aplikację na pierwszej stronie:

image04

Gdy aplikacja pojawi się w wyszukiwarce Google, automatycznie staje się cennym zasobem.

Ale wracając do głównego punktu – możesz zobaczyć korzyści z posiadania wysokiej rangi aplikacji w Google. Tak, to kosztowne, ale warto.

19. Użyj utajonego indeksowania semantycznego (LSI)

Chociaż utajone indeksowanie semantyczne (LSI) jest bardzo potężne, niewiele stron z niego korzysta. A szkoda, bo LSI może dać twojej stronie poważne SEO boost.

LSI to proces, którego używają wyszukiwarki, aby znaleźć powiązane słowa kluczowe oprócz głównych słów kluczowych. Innymi słowy, LSI znajduje synonimy dla słów kluczowych.

Na przykład, jeśli piszesz artykuł o Facebooku, dołączysz “sieć mediów społecznościowych” jako słowo kluczowe LSI.

Rzućmy okiem na LSI w akcji. Kiedy Google “kup nowy laptop”, jedną z pierwszych stron, które wyskakują, jest ten post TechRadar:

image01

Od razu widać, że” najlepsze laptopy ” jest jednym ze słów kluczowych posta.

Możesz zobaczyć inne słowa kluczowe i frazy posypane w całym, takie jak “budżet” i “przystępne.”I na pewno, kiedy Google” budżet laptop ” i “niedrogi laptop”, post pojawia się na stronie 1.

Ten artykuł jest doskonałym przykładem na to, jak LSI może poprawić twoje SEO. Weź go na przejażdżkę, a zobaczysz, jak skuteczne może być.

20. Wywąchaj niepotrzebny kod

Kod jest dobry, ale wiesz, co mówią o zbyt wielu dobrych rzeczach.

W takim przypadku, jeśli witryna ma nadmiar kodu, wyszukiwarki będą dłużej indeksować witrynę, co jest złe. Na stronie JavaScript i CSS są jednymi z głównych przestępców tutaj.

Twój kod powinien być jak najlżejszy. Pomoże to również w czasie ładowania strony, a szybszy czas ładowania oznacza lepsze SEO.

21. Dołącz do stron z pytaniami i odpowiedziami

Ludzie są głodni wiedzy. Dlatego tak wiele osób publikuje na stronach z pytaniami i odpowiedziami, takich jak Yahoo! Odpowiedzi i Quora.

Ale nie ma wielu odpowiedzi. Tu wkraczasz Ty.

Sztuką jest skomponowanie dokładnej, dobrze napisanej odpowiedzi na czyjeś pytanie, najlepiej pytanie, które nie ma wielu odpowiedzi. Musisz napisać najlepszą możliwą odpowiedź i dołączyć linki do swojej witryny, gdy jest to istotne. (Nie daj się tu spamować!)

Robiąc to, osiągasz dwie rzeczy na raz. Po pierwsze, pomagasz osobie pytającej. Po drugie, zwracasz uwagę na swoje linki, eksponując je niezliczonym czytelnikom. Będziesz postrzegany jako cenny zasób przez społeczność, a ludzie będą częściej klikać twoje linki.

22. Użyj infografiki

Infografiki zawierają ogromny cios SEO. W Kissmetrics wykorzystaliśmy infografiki do wygenerowania ponad 2 milionów odwiedzających i 41,142 linków zwrotnych. A nasza strategia Infograficzna wciąż kwitnie:

image03

Aby Twoje infografiki były potężne, potrzebujesz dwóch rzeczy: świetnego projektu i świetnej treści. Nie przeocz treści podczas tworzenia infografik. Wielu ludzi to robi i wiesz co? Ich infografiki nie działają dobrze.

Polecam również połączenie infografiki z co najmniej 2000 słowami o wysokiej jakości treści. Dzieje się tak dlatego, że Google nie indeksuje tekstu na samej infografice, więc pisanie długich treści da ci dodatkową moc rankingową.

Ostatnia sztuczka z infografikami. Ruszać się!

cheetah

Jedna z najfajniejszych infografik, jakie widziałem, to ta o gepardach. Fajne w tym nie są dane. W ten sposób Dane i wizualizacje poruszają się w obrębie Grafiki.

Jak udany był ten pomysł? Powiedzmy, że 1170 stron linkuje do niego. Nieźle jak na jedną infografikę.

23. Weź prasę.

Kiedy zaczynałem w świecie SEO, ręcznie budowałem linki i zajęłoby mi miesiące, jeśli nie lata, aby zobaczyć dobre wzrosty w rankingach, ponieważ moim witrynom brakowało linków z witryn autorytetów.

Ale pewnego dnia uruchomiłem stronę w przestrzeni podcastów i pokryły ją strony takie jak TechCrunch. W ciągu kilku tygodni od relacji strona zaczęła plasować się na 1.miejscu pod względem konkurencyjnych warunków w przestrzeni podcastów.

Wtedy zdałem sobie sprawę z potęgi Prasy. Od tego czasu zawsze otrzymywałem prasę dla każdej z moich firm, co pomogło im awansować i szybciej.

Jak zdobyć prasę? Prostym sposobem jest płacenie agencji PR takiej jak PR Serve, która ma Model płacy oparty na wynikach, pozwalający płacić tylko wtedy, gdy zostanie naciśnięty.

Tańszym sposobem na pozyskanie prasy jest budowanie relacji z dziennikarzami. Poprzez ciągłe pomaganie im w ich historiach i udzielanie im opinii, zwiększysz swoje szanse na to, że w końcu będą zainteresowani pokryciem Twojej firmy.

Lub, jeśli chcesz przejść do zimnego podejścia,które jest trudniejsze, ale nadal działa, zawsze możesz postępować zgodnie z tym szablonem PR e-mail pitch.

24. Uzyskaj Wywiad

Odkryłem, że najprostszym sposobem generowania linków są wywiady. Za każdym razem, gdy ktoś przeprowadzi z tobą wywiad, są szanse, że zamieści link do twojej witryny. Linki będą również dość istotne, ponieważ strona z linkami zwykle będzie opowiadać o twojej historii lub tym, co robi Twoja firma.

Wiem, o czym myślisz.…łatwo jest mi uzyskać wywiad, ponieważ mam ugruntowaną markę. I chociaż masz rację, nie było łatwo, kiedy zaczynałem.

W pierwszych dniach mojej kariery przedsiębiorczej nieustannie wysyłałem e-maile od dwóch do czterech blogerów dziennie, którzy przeprowadzali wywiady z innymi ludźmi w mojej przestrzeni, aby zapytać ich, czy chcą przeprowadzić ze mną wywiad.

Większość z nich zignorowała mój e-mail lub odmówiła, ale szybko dowiedziałem się, że jeśli wysłałem im e-mail z opiniami na temat innych wywiadów, byli bardziej skłonni zgodzić się na wywiad ze mną.

Na przykład, jeśli Mixergy przeprowadził wywiad z Twoim konkurentem, możesz wysłać do niego e-mail ze swoją opinią na temat wywiadu. Możesz im powiedzieć, że wywiad był świetny, ale także podkreślić punkty, z którymi się nie zgodziłeś. Następnie zakończysz e-mail, pytając, czy chcą, abyś przyszedł do programu na rozmowę kwalifikacyjną.

Korzystając z tej taktyki, powinieneś być w stanie uzyskać od jednego do dwóch wywiadów tygodniowo.

25. Jeśli linki są trudne do znalezienia, pomyśl bocznie

W niektórych niszach—takich jak marketing, przepisy kulinarne i nisze rozrywkowe-bardzo łatwo jest uzyskać linki.

Istnieją setki tysięcy blogów, które są skłonne do linkowania do ciebie, jeśli zrobisz dobrą sprawę.

Ale w niektórych niszach te blogi po prostu nie istnieją.

Wtedy musisz być kreatywny.

Jedną z bardzo skutecznych strategii jest pozyskiwanie linków z powiązane nisze.

Na przykład, jeśli jesteś hydraulikiem, powiązane nisze byłyby:

  • Strona główna DIY
  • wystrój domu
  • Uroda / życie (np. właściwy sposób na odblokowanie zlewozmywaków lub zapobieganie zatykaniu)

Zasadniczo pomyśl o każdej innej niszy, do której możesz dodać swoją wiedzę.

Następnie wszystkie typowe taktyki SEO wracają do gry: delegowanie gości, publikowanie na forum itp.

Przejdźmy przez przykład.

Powiedzmy, że jesteś dekoratorem domu.

Jedną z powiązanych nisz jest kupowanie i posiadanie domu, który ma inną publiczność od typowych entuzjastów wystroju domu.

Można napisać o tym, jak wystrój domu może dodać wartość do domu. W rzeczywistości okazuje się, że jest to dobra fraza o długim ogonie:

image07

Co mogłeś z tym zrobić?

Możesz tworzyć treści dla własnej witryny, a następnie docierać do blogów kupującego/właściciela domu z prośbą o link. To standardowa taktyka SEO.

Alternatywnie możesz użyć pomysłu na post gościa w popularnej witrynie.

Nie tylko będzie to pozycja dla słowa kluczowego o długim ogonie, które kierujesz (wysyłając ci ciągły ruch), ale także wyśle Ci dużo natychmiastowego ruchu polecającego ze strony, na której publikujesz.

Zacznij od myślenia o jak największej liczbie powiązanych nisz, a następnie Wygeneruj jak najwięcej sposobów na dodanie wartości do tych nisz.

26. Nudna nisza? Oto jak sprawić, by było przyjemniej

Co można zrobić w nudnej niszy?

Czy naprawdę możesz sprawić, że malowanie domów będzie zabawne?

Jeśli podchodzisz do tematu z przekonaniem, że jest on w rzeczywistości nudny, to prawdopodobnie nie możesz.

Ale zazwyczaj istnieją sposoby na tworzenie treści co najmniej rozrywkowe.

Brian Dean zrobił świetne studium przypadku dokładnie tego pomysłu. Mike Bonadio, który prowadzi Agencję SEO z siedzibą w Nowym Jorku, miał klienta, który pracował w bug control-nudne.

Stworzył jednak wysokiej jakości infografikę na ciekawy temat: jak błędy mogą pomóc w pokonaniu szkodników ogrodowych. Ta infografika została podchwycona przez kilka znanych blogów:

image03

Ogrodnictwo jest pokrewną niszą dla zwalczania szkodników (tak jak omówiliśmy w poprzedniej sekcji).

Ale Mike poszedł o krok dalej, tworząc” zabawne ” treści.

Robaki nie powinny być zabawne, ale sprawił, że było zabawnie, skupiając się na korzyści, które mogą zapewnić błędy.

Możesz to zrobić w każdej niszy, koncentrując się na ekscytujących korzyściach i niespodziankach zamiast nudnych części.

Na przykład, czy uszczelniasz podjazdy?

Cóż, na początku wydaje się to nudne, ale co, jeśli utworzysz treści takie jak:

  • Ile galonów uszczelniacza potrzeba, by uszczelnić podjazd Leonarda DiCaprio?
  • Wybór niewłaściwego uszczelniacza podjazdu będzie kosztować pieniądze: porównanie rzeczywistych kosztów nawierzchni podjazdu

Nie jestem pewien, czy to wszystko jest prawdziwe, ale rzecz pozostaje. Zamień nudne części w ważny element historii, ale nie główny cel.

Powrót do studium przypadku—jak poszło?

Powiedziałbym, że bardzo dobrze. Po tym, jak Mike skontaktował się z witrynami w tej pokrewnej niszy, był w stanie uzyskać ponad domeny odsyłające 60 i setki linków:

image04

Ponadto w krótkim czasie uzyskał ponad 2100 wyświetleń od ruchu referencyjnego. Strona jego klienta wciąż zajmuje # 4 miejsce pod względem terminu ” exterminator NYC.”

Czy możesz sprawić, że Twoja nisza będzie interesująca dla Twoich klientów? Wiem, że jest to trudne i wymaga przemyślenia, więc podam inny przykład: Blendtec.

Blendtec jest firmą, która sprzedaje…Blendery.

Niezupełnie seksowny produkt.

Jednak być może słyszałeś o ich ” Will It Blend?”seria video.

W tych filmach mieszają wszystkie rodzaje szalonych przedmiotów, takich jak iPhone ‘ y, superglue, a nawet szkielety, aby odpowiedzieć na pytanie: “czy będzie się mieszał?”

image00

Teraz mają miliony wyświetleń na każdym filmie, który produkują.

Co ważniejsze, te filmy są łączone do wielu, a te filmy łączą się ze stroną Blendtec, co sprawia, że są wysoko oceniane pod względem wszelkiego rodzaju terminów związanych z blenderem.

27. Zdywersyfikuj swoje linki

links

Istnieje wiele różnych rodzajów linków, które można uzyskać, takich jak linki rolkowe bloga, linki do strony głównej, linki z postów na blogu, linki do katalogów, linki edukacyjne, linki do stopki itp. SEO mają tendencję do budowania tylko jednego, zamiast KAŻDEGO, tego typu linków.

Jeśli chcesz uzyskać wysoką pozycję, nie możesz skupić się tylko na jednym rodzaju metody budowania linków, takiej jak linki do katalogów. Zamiast tego musisz uzyskać linki do swojej witryny z blogów, katalogów, a czasami ze stron głównych innych witryn. Po prostu upewnij się, że linki, które budujesz, są również istotne, ponieważ te linki mają zwykle największy wpływ.

Na przykład dzięki Quick Sprout mam wiele stron linkujących do mnie. Oto przykład linku do strony z wiadomościami, linku na pasku bocznym z popularnego bloga, linku w poście na blogu i linku ze strony edukacyjnej, wszystkie linki do mojej strony. Dywersyfikacja linków wchodzących na stronę stanowi częściowo ponad 50% mojego miesięcznego ruchu z Google.

28. Skonfiguruj w Google Business

Lokalne SEO jest ważne, zwłaszcza jeśli prowadzisz biznes stacjonarny.

Jeśli oszczędzasz na tym aspekcie SEO, będziesz chciał poświęcić kilka minut na utworzenie konta w Google Business.

Umożliwia to edycję informacji o firmie, weryfikację informacji kontaktowych, dodawanie obrazów, monitorowanie opinii i wiele innych.

image00

Może to dać ci ogromną przewagę nad konkurentami, którzy nie potrafią wykorzystać tego potężnego zasobu.

29. Znajdź możliwości linkowania na BuzzSumo

Możesz użyć tego samego procesu z BuzzSumo.

Wystarczy wpisać szukaną frazę, a otrzymasz listę wyników.

Oto, co otrzymuję Z ” content marketingiem:”

image04

Stamtąd kliknij “Zobacz Sharers” na wszelkie artykuły, które Cię interesują.

image01

Następnie zobaczysz listę osób, które udostępniły ten artykuł.

image05

Mogą to być potencjalni ludzie, z którymi możesz chcieć nawiązać relacje, co może ostatecznie przełożyć się na możliwości budowania linków/blogowania gości.

30. Zamień standardowy post w długi post

Nie zamierzam obrażać twojej inteligencji, stwierdzając oczywisty fakt, że treść długa plasuje się lepiej niż, powiedzmy, typowy post 500-wyrazowy.

Już to wiesz.

image09

Ale oto mała sztuczka, którą możesz zrobić z cienką treścią.

Poszukaj krótszego postu, poniżej słów 1,000, to całkiem dobre, ale nigdy nie osiągnęło pełnego potencjału.

Następnie poświęć 30 minut na “wzmocnienie”, dodając więcej treści, wykresów, wykresów, wizualizacji itp. dopóki nie będzie w dobrej formie.

31. Wejdź do Google News

Artykuły prasowe są ciągnięte przez Google na dwóch SERPach-tradycyjnym SERPEM, do którego przywykłeś oraz w dziale Aktualności.

Być może nie myślałeś o Google News jako źródle ruchu, ale rozważ mój punkt widzenia. To źródło ruchu!

Zobacz ten zrzut ekranu:

image05

Aby dostać się do Google news wymaga wytrwałości, uczciwego raportowania, najnowocześniejszych artykułów i regularnych aktualizacji.

Jeśli jesteś na to gotowy i chcesz, aby Twoja strona pojawiła się w Google News SERP, oto, co powinieneś zrobić:

  1. Uruchom sekcję “aktualności” na swoim blogu/stronie.
    Aktualizuj go regularnie (1-2 newsy postów dziennie to dobra praktyka).
  2. Publikuj autorytatywne, unikalne, oryginalne i warte opublikowania treści. W przypadku badań skonfiguruj Alert Google dla słów kluczowych w swojej niszy.
  3. Artykuły informacyjne, takie jak poradniki i przewodniki, nie kwalifikują się. Każdy post to pewnie newsy.
  4. Nie publikuj zbiorczych treści.
  5. Każdy artykuł, który napiszesz musi być autorytatywny.
  6. Treść każdego postu musi być powiązana z profilem autora, który powinien zawierać jego dane kontaktowe i linki do jego profili w mediach społecznościowych.
  7. Postępuj zgodnie z wytycznymi Google dotyczącymi jakości przed uruchomieniem sekcji Wiadomości.
  8. Musisz subskrybować płatne konto Google, aby zostać partnerem Google News, ponieważ nie możesz uzyskać bezpłatnego konta. Najlepiej jest Zarejestrować Konto e-mail Google Apps, dostępne za jedyne $ 5 miesięcznie (https://apps.google.com/pricing.html).
  9. Na koniec zacznij publikować i zapisz się jako partner Google News po zbudowaniu sporej zawartości (co najmniej 50 stron).

Tak, to brzmi jak powolny proces, ale jest wart miliony!

32. Zostań ekspertem w swojej niszy

Brzmi jak wysokie zamówienie, prawo?

Ale to nie jest takie trudne, jak myślisz.

Możesz zwiększyć ruch w witrynie, rozwijając swoją osobistą markę. Spędziłem około dekady kultywując moją osobistą markę. Następnie użyłem tej osobistej marki do zwiększenia ruchu i generowania potencjalnych klientów o wysokiej konwersji, tworząc kilka wielomilionowych firm.

Możesz zrobić to samo. Oto jak.

Zacznij dzielić się swoją wiedzą taktownie i pomagać innym, nie zdradzając tajemnic biznesowych.

Najpierw zarejestruj się na stronach z pytaniami i odpowiedziami, takich jak Quora, Yahoo Answers i WikiHow. Dołącz do grup LinkedIn i dotrzyj do innych witryn w swojej niszy, które mogą skorzystać z Twojego autorstwa gościa lub wkładu.

Zacznij odpowiadać na pytania i pomagać użytkownikom. Nie Promuj swojej firmy ani nie Linkuj do swojej witryny.

Jeśli Twoje odpowiedzi są pomocne, użytkownicy zaczną prosić o pomoc. Gdy pojawią się prośby o pomoc, nadszedł czas, aby uderzyć (oczywiście w dobry sposób).

Od tego momentu pomagaj ludziom, ale gdy to zrobisz, wróć do swojego artykułu lub witryny.

Obserwujący i przeglądarki będą podążać za twoim linkiem, a ruch na twojej stronie pomnoży się jak szalony.

Yahoo Answers, LinkedIn i Quora są liberalne z linkami, ale WikiHow ma twardą politykę linków zwrotnych, więc bądź ostrożny. Cokolwiek robisz, bądź uprzejmy i pisz rzeczowe pomocne informacje.

33. Wpływanie na influencerów

Być może słyszałeś, że influencer marketing nie żyje, ale mogę ci zagwarantować, że jeśli jakikolwiek influencer odsyła do Twojego posta, nastąpi Rój ruchu.

Teraz nie możesz jawnie podejść do influencera i poprosić tę osobę o promowanie Twoich treści. Dlaczego? Ponieważ w chwili, gdy influencer przeczyta twój pierwszy wiersz, zrozumieją, czego chcesz. Szczerze, to jest zawrót.

Co miesiąc influencerzy otrzymują setki wniosków o promocję treści. Mogą je dostrzec z daleka.

Oto, co możesz zrobić. Wpływaj i motywuj wpływającego do udostępniania treści.

Pokażę Ci, jak możesz tego spróbować na przykładzie.

Powiedzmy, że kieruję “modę męską” jako moje słowo kluczowe. Wygooglowałam ” topowe blogi o modzie męskiej.”Istnieje wiele mięsiste wyniki:

image00

Odwiedziłem jeden z najlepszych blogów, Off the Cuff, i okazało się, że został założony i jest własnością Christophera Hogana.

Następnie odwiedziłem stronę Christophera Hogana na Twitterze. Wygląda na to, że często tweetuje, a niektóre z jego tweetów dotyczą formalnej mody w różnych porach roku (ma zwolenników 3,300. Trochę nisko, ale w opowieści jest zwrot akcji).

To dało mi pomysł – strategię treści, która może być poparta przez wielu influencerów(z milionem obserwujących).

image06

Oto, co zrobię dalej:

  • Sprawdź inne najlepsze blogi. Dowiedz się, którzy blogerzy mają tysiące obserwujących na Twitterze lub Facebooku.
  • Przeczytaj ich posty / tweety. Wyszukaj ich wywiady online, aby dowiedzieć się, co ich motywuje.
  • Utwórz artykuł (lub film lub infografikę) na podstawie moich badań. Gdybym chciała wpłynąć na Christophera Hogana, stworzyłabym infografikę lub napisała artykuł oparty na formalnej modzie dla mężczyzn na lato. Chciałbym zaopatrzyć przedmioty, które zawierają moje treści w moim sklepie internetowym. Mógłbym go chyba nazwać “męska Moda Formalna na lato inspirowana projektami Christophera Hogana” (lub innego projektanta).
  • Chciałbym wtedy tweet do niego lub post na jego stronie FB. Jeśli przemawia do niego (a powinno, bo ja spędziłabym dużo czasu i uwielbiam go robić), podzieli się nim. To dałoby mi ukierunkowany ruch, który ma potencjał do konwersji.
  • Nawet jeśli nie retweetuje, wiem, że siedzę na zabójczych treściach, które zostaną zauważone przez facetów, którzy w lecie chodzą po formałach.

To, co wam dałem, to tylko przykład. I to tylko wierzchołek góry lodowej, jeśli chodzi o potencjał tej techniki.

Wykorzystaj swoją kreatywność, aby opracować jeszcze bardziej zaawansowane i pouczające treści w swojej niszy.

Możesz użyć innych narzędzi, takich jak Followerwonk lub Buzzsumo, aby znaleźć wpływowych i zastosować tę samą technikę.

34. Narzędzia przewyższają content marketing

Jaki jest numer jeden w dzisiejszych czasach, gdy strony internetowe otrzymują linki? Content marketing, prawda? I chociaż jest to poprawne, nie oznacza to, że jest to najlepsza forma budowania linków.

Odkryłem, że uwalnianie darmowych narzędzi na rynku generuje więcej linków zwrotnych i nadgodzin ruchu. Innymi słowy, jest to lepsza inwestycja niż content marketing.

tool traffic

Wypuszczając darmowe narzędzie Na Quick Sprout, byłem w stanie:

  • Zwiększ mój przegląd stron na odwiedzającego z 1.8 do 2.35.
  • Zmniejsz mój współczynnik odrzuceń z 74% do 63%.
  • Zwiększ mój czas na miejscu z 2 minut 10 sekund do 3 minut 10 sekund.
  • Zwiększ lojalność odwiedzających.

Kluczem do uwolnienia darmowych narzędzi, które generują tysiące odwiedzających i linków, jest stworzenie czegoś, co jest łatwe w użyciu i cieszy się dużym popytem. Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, co wydać, jest sprawdzenie, które firmy radzą sobie bardzo dobrze w Twojej przestrzeni.

Wniosek

Search engine optimization to nie tylko moda, która wkrótce się wycofa.

Jest to coś, na czym Twoja strona musi się skoncentrować teraz i w przyszłości.

Jeśli dopiero zaczynasz koncentrować się na SEO, jesteś trochę w tyle, ale na pewno nie jest za późno na wdrożenie strategii, o których właśnie mówiłem.

Nie daj się przytłoczyć.

Zacznij od kilku i przejdź do innych.

Monitoruj swoje wyniki.

Sprawdzanie ruchu i rankingu wyszukiwania pomoże zweryfikować Twoją strategię SEO.

Wkrótce będziesz zmierzać w kierunku najlepszych wyników wyszukiwania w Google.

Kto wie, może nawet będziesz w stanie zdobyć to miejsce Numer jeden.

Chcesz więcej ruchu SEO?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Related Posts