3 Szybkie sposoby zwiększenia wysiłków e-mail marketingowych

Na niedawnej konferencji marketingu w mediach społecznościowych, w której uczestniczyłem, byłem zaskoczony, gdy jeden konkretny temat pojawiał się w kółko, prawie w każdej sesji, w której uczestniczyłem.

To nie było Google+. To nie był Pinterest. To nie był Instagram.

To był E-mail marketing.

Tak. Na dużej konferencji marketingu mediów społecznościowych — gdzie można założyć, że skupimy się na trendach w sieciach społecznościowych — rozmawialiśmy o tym, jak zdobyć więcej subskrybentów naszych list mailingowych.

Oczywiście Facebook, Twitter i Google+ również przyciągnęły uwagę. Ale Centralna wiadomość była jasna-e-mail jest nadal ważny, nie zniknie w najbliższym czasie, a ty musisz się upewnić, że nadal dajesz listę-budując uwagę, na którą zasługuje.

Nie powinno cię to dziwić. Wielokrotnie rozmawialiśmy o e-mail marketingu tutaj na Copyblogger.

Ale zawsze szukamy nowych sposobów na organiczne rozwijanie naszych list, wysyłanie świetnych treści i zdobywanie zaufania naszych obecnych subskrybentów. Oto trzy szybkie sposoby, aby zachować świeżość, podczas gdy koncentrujesz swoją energię na e-mail marketingu.

1. Twórz dedykowaną stronę Subskrybuj

Już wiesz, jak ważne jest posiadanie formularza opt-in na swojej stronie. Ale jeśli musisz wysłać link do potencjalnego Subskrybenta i musisz przejść słowną grę Twister, aby opisać, jak się zapisać, to nie jest dobrze.

To niezręczne i denerwujące powiedzieć potencjalnemu klientowi: “aby zapisać się na moją listę, przejdź do mojej strony głównej i umieść swoje imię i adres e-mail w tym małym polu na prawym pasku bocznym. Tak, to ten. To jest pudełko z napisem ” pobierz darmowe rzeczy tutaj!’”

Dzięki dedykowanej stronie subskrypcji możesz wysłać osobie link do strony i gotowe. Żadnych tańców, dziwnych opisów, niezręczności.

Gdy korzystasz z dedykowanej strony subskrypcji, masz również dużo więcej miejsca na wyjaśnienie wszystkich wspaniałych korzyści, jakie ludzie otrzymają, gdy dołączą do twojej listy. Nie spiesz się, dodaj kilka atrakcyjnych punktów i rozwiń swoje najlepsze umiejętności copywritingu.

Po opublikowaniu świetnej strony możesz użyć tego linku w różnych miejscach-na swoim profilu na Twitterze, bio strony na Facebooku, wizytówce lub Pintereście. Możliwości są nieograniczone.

Strona subskrypcji copybloggera opisuje korzyści, które otrzymasz dzięki rejestracji, z wyraźnymi wezwaniami do działania. To działa.

Dedykowane strony subskrybcji oznaczają więcej subskrybentów-utwórz je już dziś i połącz z nim w dowolnym momencie, aby skierować kogoś do twojej listy mailingowej.

2. Wyślij prosty newsletter, który zawiera świetne, przydatne treści

Jeśli nie masz dostawcy usług e-mail i potrzebujesz prostego sposobu na rozpoczęcie listy, rozważ użycie TinyLetter.

TinyLetter to bezproblemowy, bezproblemowy sposób wysyłania biuletynów, które nie są do bani. Rozpoczęcie pracy jest niezwykle proste i bezpłatne. Nie musisz bawić się szablonami, a tworzenie prostych formularzy subskrypcji jest proste. Jest to jeden z najszybszych i najłatwiejszych sposobów na rozpoczęcie listy mailingowej — zwłaszcza jeśli nie jesteś szczególnie techniczny.

Oto najszybszy sposób na napisanie biuletynu z TinyLetter, który jest rzeczywiście przydatny:

  1. Napisz szybkie, zwięzłe wprowadzenie lub wiadomość powitalną, a następnie dodaj linki do najnowszych postów na blogu. Zachęć subskrybentów fragmentem postu (nie zapomnij użyć przekonujących Nagłówków), a następnie daj im wyraźny link do swojego bloga, aby przeczytać pełny tekst postu.
  2. Dodaj inne zasoby, które są edukacyjne, rozrywkowe lub interesujące dla odbiorców, takie jak linki do innych stron internetowych lub blogów, narzędzia, tablice na Pintereście, filmy itp.
  3. Dołącz krótkie wezwanie do działania na koniec, takie jak zniżka na najnowszy produkt lub zaproszenie na nadchodzące webinarium lub wydarzenie na żywo.

TinyLetter jest teraz własnością MailChimp, więc gdy potrzebujesz więcej funkcji, łatwo jest uaktualnić do tradycyjnej usługi MailChimp (lub zaimportować subskrybentów do AWeber).

Użyj TinyLetter, aby rozpocząć listę już dziś. Następnie utwórz proste, łatwe biuletyny, które faktycznie powiedz coś.

3. Wyślij swoją listę częściej

Ludzie są o wiele mniej skłonni do rezygnacji z subskrypcji, niż myślisz-nawet jeśli wysyłasz im dużo korespondencji e-mailowej.

Dowody są zaskakujące w tym temacie.

Dan Zarella, analityk, który zbiera dane o zachowaniach online, zgłasza, że wskaźnik rezygnacji z subskrypcji prawdopodobnie spadnie w dół znacznie, jeśli wyślesz więcej wiadomości e-mail niż obecnie wysyłasz.

Jako właściciele firm często niepotrzebnie przesadzamy z naszą listą-jesteśmy tak zajęci niepokojeniem się, że ludzie pomyślą, że ich dręczymy, że w rzeczywistości nie kontaktujemy się wystarczająco często z naszymi subskrybentami.

Twój wskaźnik rezygnacji z subskrypcji jest często wyższy, gdy wysyłasz e-maile tylko raz w miesiącu. Kiedy publikujesz tylko comiesięczny biuletyn na swojej liście, Twoi subskrybenci mogą zapomnieć, kim jesteś i jak zapisali się na Twoją listę, i są bardziej skłonni do trafienia w ten przerażający link “Anuluj subskrypcję” (lub, co gorsza, Oznacz Cię jako spam).

W wywiadzie z Justinem Wise, Zarrella powiedział:

Kiedy patrzę na częstotliwość e-maili, stwierdzam, że dane spoczywają prosto na stronie “więcej e-maili.”Tak, Wiem, że brzmi to dziwnie, ale wskaźniki odpowiedzi i wskaźniki rezygnacji są takie, że im więcej e-maili wysyłasz do swoich kontaktów, tym lepiej … i oczywiście ten e-mail musi być odpowiedni, ukierunkowany i poszukiwany.

Zbierz swoją odwagę i wysyłaj e-maile do listy częściej z atrakcyjnymi, użytecznymi i udostępnialnymi treściami. Wiem, że to straszne, ale absolutnie warto.

Masz więcej porad e-mail marketingowych?

Istnieje mnóstwo sposobów na odświeżenie strategii e-mail marketingu i zbudowanie relacji z subskrybentami — to tylko trzy szybkie wskazówki.

Jakie masz inne narzędzia, wskazówki i pomysły, aby twój e-mail marketing był łatwiejszy i bardziej przydatny dla czytelników? Opowiedz nam o nich w komentarzach.

I upewnij się, że zarejestrujesz się w MyCopyblogger, gdzie otrzymasz nasz darmowy ebook E-mail Marketing: jak popchnąć wysłać i rozwijać swój biznes i trzynaście innych e-booków o dużym wpływie na content marketing, copywriting, SEO, nagłówki efektów, strony docelowe i badanie słów kluczowych.

Total
0
Shares
Related Posts