3 sposoby naprawienia zepsutego marketingu

Możemy zobaczyć wiele marketingu na świecie, zarówno dobry, jak i zły.

Kiedy na końcu odbiorczym możemy szybko wykryć zły marketing-wszyscy mamy wbudowane wykrywacze BS – ale jako marketerzy są pewne podstawy, które możesz sprawdzić sam bardzo łatwo.

To prawie jak przewidywanie przyszłości, bez tych wszystkich szalonych gadek.

Uzyskaj następujące trzy kluczowe elementy dobrze lub źle i możesz dać marketingowi przepustkę lub niepowodzenie, zanim jeszcze się zacznie.

Spójrz na te trzy kluczowe podstawy i napraw swój marketing teraz.

Poznaj swoich odbiorców

Pierwszy element pass or fail to miejsce, w którym skupiasz się na sobie.

Tak, zysk i przychody są ważne. Ale jeśli skupisz swoją uwagę za dużo na dochód, stracisz tych samych ludzi, których potrzebujesz, aby uzyskać ten dochód przychodzący do Twojej firmy.

Twoim zadaniem jest obsługa rynku. Rynek nie jest tam, aby przelać gotówkę na konto bankowe.

W pogoni za dolarami wyglądasz na zdesperowanego i nieprzytomnego. Zmusza cię to do używania technik, które wypalają twoją dobrą wolę, i niszczy wszelkie autorytety, które mogłeś mieć.

Zamiast tego musisz szczegółowo poznać najbardziej poszukiwanych klientów. Porozmawiaj z nimi, zrozum ich wyzwania, frustracje, potrzeby i cele. Wejdź do głowy swoich klientów i potencjalnych klientów, abyś mógł opisać ich problemy w swojej kopii, a może nawet lepiej, niż mogą się wyartykułować.

Zajrzyj na moją stronę z ofertą na blogu autorytet, a zobaczysz problemy, fascynacje i korzyści.

Co prawdopodobnie nie jest od razu oczywiste, większość tych zwrotów pochodzi bezpośrednio z rozmów coachingowych i odpowiedzi na pytania na forach.

Ludzie powiedzą ci, co sprawia, że nie śpią w nocy — i możesz wykorzystać te spostrzeżenia w swoich wiadomościach.

Klienci powiedzą Ci również, co działa, a co nie. Zaskoczeniem dla mnie było, gdy klienci powiedzieli mi, że jednym z moich najlepszych studiów przypadku było umieszczenie ludzi off od zakupu. Wspomniana osoba była postrzegana jako ” zbyt udana, zbyt szybka.”Wydawało się nieosiągalne dla” normalnych ludzi.”

Dowiedz się, jakiego dowodu potrzebują Twoi potencjalni klienci, a następnie daj im go w taki sposób, w jaki chcą go konsumować.

Przytłaczać to prawdziwy problem z potencjalnym nabywcą. Musisz pracować, aby usunąć przytłaczające gdzie możesz.

A jednocześnie twoi klienci nie są głupi. Musisz stworzyć swoją kopię, Nie sprawiając wrażenia, że obiecujesz “niezawodny system Magic Silver Bullet”.”

Wybrałem studia przypadków i referencje na mojej stronie oferty w oparciu o opinie klientów i potencjalnych klientów. Wspomniani ludzie robią cóż … , ale nie tak dobrze, że ustawia poprzeczkę zbyt wysoko i zniechęca ludzi do kupowania!

Twoi odbiorcy chcą atrakcyjnych wyników, ale chcą również realistycznie sobie wyobrazić osiąganie te wyniki. Delikatna równowaga.

To prowadzi nas do następnego punktu …

Nie chodzi o to, co robisz, chodzi o to, co oni dostają

Jak często widzisz takie wiadomości?

  • “Jestem trenerem. Zatrudnij mnie.”
  • “Jestem mówcą. Zamów mnie.”
  • “Kup moją książkę, to bestseller!”

Ludzie nie chcą twojej rzeczy, chcą tego, co ona dla nich zrobi! Komunikuj, co twój produkt lub usługa robi dla ludzi.

  1. Jaki jest twój prawdziwy cel?
  2. Jaki jest rezultat, rezultat lub transformacja, którą dostarczasz?
  3. W jaki sposób łączy się to z tym, czego szukają Twoi odbiorcy?

Nie chodzi o funkcje. Nie chodzi nawet o korzyści.

Szczegóły są po to, aby wesprzeć decyzję o zakupie, ale nie o to chodzi.

Sonia i ja lubimy wykorzystać przykład zainspirowany naszymi lotami do Australii na warsztatach Melbourne Problogger.

Bardzo niewiele osób chce kupić piętnaście godzin w metalowej tubie, jedząc kiepskie Jedzenie i spędzając wiele godzin czekając w kolejce lub kręcąc się w boleśnie niewygodnych plastikowych krzesłach na lotniskach.

Co ludzie tak naprawdę kupują, kiedy rezerwują lot? Chcą rezultatu, a to ma być w wybranym przez nich miejscu docelowym w określonym czasie, ponieważ mają dobry powód, aby tam być. Pomimo muszę przejść przez doświadczenie lotnicze.

Gdybyśmy mogli teleportować się wszędzie w stylu Star Trek, zrobilibyśmy to, bez względu na to, jakie funkcje zapewnia system rozrywki dla pasażerów linii lotniczych.

W jaki sposób życie lub działalność Twojego klienta będzie inna po podjęciu działań, które sugerujesz?

Zrób to dobrze i jesteś daleko przed watahą. Reszta wiadomości muszą wspierać tę koncepcję w sposób, który dostaje perspektywę wyobrażając sobie szczęśliwie przybył do miejsca przeznaczenia.

Zaprojektuj kampanie, które doprowadzą do pożądanego rezultatu

Ostatnim elementem, który widziałem w kółko, jest ludzie “zajmujący się marketingiem”, a nie planowanie i wdrażanie prawdziwych kampanii.

Co za różnica?

Twój marketing musi być spójny, przystający i połączony.

Oznacza to wybór celu, posiadanie strategii, która prowadzi do tego celu, wybór odpowiednich taktyk, które pasują do tej strategii i rozwijanie marketingu zgodnie z planem, mierząc swoje postępy, aby upewnić się, że osiągasz określone cele.

Następnym razem, gdy masz zamiar “zrobić trochę marketingu”, zatrzymaj się i pomyśl. Na najprostszym poziomie musisz zadać sobie pytanie, dlaczego wykonujesz tę czynność? Co chcesz z tego wyciągnąć? Skąd będziesz wiedzieć, że tak było?

Sztuka słuchania

Wiele zepsutego marketingu, który widzimy, opiera się na zaspokajaniu wewnętrznych pragnień, byciu autotematycznym lub tęsknieniu za tym, czego naprawdę chce rynek. Jeśli otworzysz uszy, będziesz w stanie szybko odkryć, gdzie brakuje ci znaku.

Jeśli nie otrzymujesz wielu akcji, komentarzy, subskrybentów i sprzedaży, wiesz, że masz trochę do słuchania i naprawiania.

Nie rób rzeczy tylko dlatego, że widzisz innych ludzi, lub dlatego, że słyszałeś popularnego mówcę, który powiedział, że powinieneś. Możesz być” zajęty ” marketingiem, ale w najgorszym przypadku pracujesz przeciwko swoim celom lub w najlepszym marnujesz czas. Wiele z tego, co widzimy w mediach społecznościowych, to narcyzm maskujący się jako branding i promocja.

Co o tym myślisz? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach …

Total
0
Shares
Related Posts