Copyblogger Media to firma, która została zbudowana na dwóch blogach tygodniowo.
Na początku był to tylko Brian i te dwa posty. Tydzień w tygodniu.
Wiele się wydarzyło od tego czasu, ale podstawowa struktura tego, jak ten biznes jest sprzedawany, pozostaje.
Scenarzysta prowadzi ten serial.
Twój też powinien być pisarzem.
Poprosiłem Sonię Simone, aby przyszła i powiedziała nam, jak podchodzi do trzech podstawowych typów artykułów, których używamy do budowania i rozwijania mediów Copyblogger.
Możesz użyć tej samej struktury dla prawie każdego marketingu online, który robisz.
To nie jest łatwe, ale możesz być zaskoczony, jak proste to naprawdę jest …
W tym odcinku Sonia Simone i ja dyskutujemy:
- Dlaczego nie powinieneś” zarabiać ” na swoim blogu
- Jak napisać 3 rodzaje postów na blogu, które budują firmę
- Podstawy planu marketingowego Copyblogger Media
- Jak legendarna formuła “AIDA” zmieni Twoje pisarskie życie
- Co nauka może zrobić dla Twojej dolnej linii
- Dlaczego copywriting bezpośredni jest nadal kluczowy
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
[transkrypcja]Proszę zauważyć, że ten transkrypt został lekko edytowany dla jasności i gramatyki.
________________
Robert Bruce: To jest Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi radia. Nazywam się Robert Bruce i Jestem tu ponownie z Sonią Simone, dyrektorem marketingu Copyblogger Media. Jak było w Australii? Czy ty w ogóle nie śpisz, czy wiesz, gdzie teraz jesteś?
Sonia Simone: Jestem teraz głównym oficerem Jetlag; to mój nowy oficjalny tytuł. Australia była wspaniała. To było naprawdę wspaniałe. Przemawiałem na spotkaniu Problemoggera Darrena Rowse ‘ a. To było wspaniałe. Tak wielu wspaniałych ludzi, ale tak, miałem około 45 godzin podróży między czasem, w którym wyjechałem, a czasem, w którym wróciłem, i wciąż próbuję wymyślić, jak nadrobić te dwa dni braku snu.
Robert: Więc nie było cię w sumie na tydzień, co oznacza, że pracowałeś w Australii, robiąc tę konferencję przez jakieś osiem godzin? Reszta to tylko podróż?
Sonia: Dokładnie. Reszta to siedzenie na lotnisku lub w bardzo, bardzo malutkim samolocie.
Robert: Jak wielu czytelników Copyblogger wie, Sonia, pisarz prowadzi ten program, prawda?
Sonia: Oczywiście.
Robert: Tak, to mantra, która utknęła i utknęła głównie dlatego, że świat napędzany mediami, w którym żyjemy, jest napędzany, u jego podstaw, przez słowa. I dużo wcześniej Copyblogger to była firma, to był prosty blog, a Brian Clark rozwalił podstawy rzeczy, o których mówimy dzień w dzień, a Ty wkrótce potem dołączyłeś do niego.
Ale oboje wiemy, że pisarz często pracuje zbyt ciężko na klawiaturze i Sonia, jesteś profesjonalistą w tym. Jesteś dyrektorem marketingu Copyblogger Media; teraz dyrektor Jetlag Officer, starszy redaktor copyblogger.com i pisarzem. Napisałeś setki artykułów, promocji i stron kopii w ciągu ostatniej dekady I mam jedno proste pytanie do ciebie.
I w ten sposób podchodzisz do tej pracy, którą wykonujesz; do tej pracy pisarskiej? Zidentyfikowałem trzy podstawowe formy pisania, które wszyscy tutaj robimy i na których każda firma z blogiem lub stroną internetową powinna się skupić. I chcę tylko wiedzieć, jak podchodzisz do pracy nad każdym z tych trzech rodzajów pisania?
Ale zanim przejdziemy do tego, czym są te trzy, dotknijmy krótko legendarnej formuły pisarskiej zwanej AIDA, która oznacza uwagę, zainteresowanie, pożądanie i działanie. Ta formuła, ta stara formuła copywritingu, jest legendarna nie bez powodu.
Legendarna formuła copywritingu AIDA
Sonia: Tak, zrobimy widok na 30,000 stóp i to byłoby naprawdę fajną rzeczą, o której można porozmawiać w innym programie. To jest formuła, której używali do wysyłek bezpośrednich, więc rodzaj śmieci, które dostajesz – to nietechniczne określenie – jeśli chcesz kupić książkę z Rodale Press o uprawie lepszych bzu lub jeśli chcesz kupić biuletyn z branży finansowej o tym, jak wybrać lepsze akcje.
I był używany w samej reklamie. Został również użyty w reklamie magazynu, który możesz zobaczyć lub w reklamie prasowej. Teraz trochę to rozłożyliśmy, więc w środowisku content marketingu mediów społecznościowych przesuwamy elementy, mamy trochę więcej miejsca do zabawy.
Tak więc zasadniczo, widok super, super wysoki poziom to uwaga-jeśli nie możesz zdobyć uwagi potencjalnego klienta, nie możesz zrobić nic innego. Więc pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to usłyszeć swój głos w ogromnym, potwornym morzu bałaganu.
Ciągle widzicie te statystyki, ile komunikatów reklamowych jesteśmy narażeni w ciągu dnia i myślę, że jest to około 4 miliardów i 7. To tak, jakby lada chwila nadawali reklamy do naszych snów.
Reklamy są na wszystkim. Jak wyświetlać reklamę przed ludźmi, żeby ją widzieli, bo blokujemy reklamy. Każdy słuchający tego wie; idziesz na bloga, a oni mają reklamy po prawej stronie i nawet ich nie widzisz. Nie potrzebujesz blokera reklam, twój mózg je filtruje.
Więc jak się Uwaga?
Kiedy masz uwagę, musisz zainteresować osobę, więc dobrze, że zwróciłeś jej uwagę, to jest moment w czasie.
Jak je zdobyć zainteresowany w bardziej ciągły sposób?
Przyciągnij ich uwagę i przytrzymaj ją przez chwilę.
Zainteresowanie dojrzeje do pożądanie za produkt lub usługę, którą sprzedajesz lub ideę, którą sprzedajesz, lub kandydata politycznego, którego próbujesz promować, więc sprzedaj można tam zobaczyć w szerszym kontekście.
A potem jak sprawić, by faktycznie zrób to.?
Jak sprawić, by przeszli od “to byłoby interesujące” do, jak to mówią, wyjmowania karty kredytowej z portfela, rejestrowania się do głosowania, wysyłania e-maili do wszystkich swoich przyjaciół, cokolwiek to jest, jakie działania chcesz, aby podjęli. AIDA w skrócie.
Robert: Tak, i jak powiedziałeś wcześniej, to stara szkoła, bezpośrednia reakcja, hard core, copywriting rodzaj formuły. Ale zamierzam połączyć się z czymś, co Brian napisał na ten temat kilka lat temu, a nagłówek tego postu to wprowadzenie formuły AIDA do blogowania.
I to jest trochę ulepszenia w oparciu o to, co właśnie powiedziałeś w tym wieku, w którym żyjemy, w wieku bardziej konwersacyjnym. Zasady te nadal obowiązują, ale chodzi o to, że jest to naprawdę prosta formuła, którą firma może śledzić online dla prawie wszystkich komunikatów, które wychodzą.
I używanie tego szablonu naprawdę-znowu, zrobimy cały program o tym, ponieważ jest to bardzo, bardzo ważne – ale używając tego szablonu, wiele z tych rzeczy może wydawać się pisać samo. Czy to prawda?
Sonia: Myślę, że o wiele łatwiej jest zrobić pisanie, kiedy wiesz, co to ma dla ciebie zrobić. Myślę, że dlatego pisanie konturu tak bardzo pomaga przebić się przez blok pisarski. Ponieważ kiedy masz jakąś strukturę na swoim miejscu i wiesz, jakie elementy struktury muszą być wyostrzone, jest to o wiele łatwiejsze niż wpatrywanie się w tę całkowicie pustą stronę.
I wspomniałeś, że pisarze tak ciężko pracują – myślę, że pisarze pracują too hard ponieważ nie pracują nad odpowiednimi rzeczami, więc idą ślepymi uliczkami i spędzają dużo czasu na pisaniu materiałów, które nie robią nic, aby uzyskać pożądany rezultat.
Jeśli jesteś pisarzem, do pewnego stopnia tak właśnie jest. Musisz się z tym pogodzić. Ale nawet pisarz ma strukturę, która naprawdę może pomóc ci napisać coś, co komunikuje to, co chcesz komunikować.
Więc jestem wielkim zwolennikiem struktury, zwłaszcza jeśli piszesz, aby wesprzeć swój biznes. Musisz mieć jakąś strukturę; musisz wiedzieć, co ten utwór ma dla Ciebie zrobić, bo inaczej będziesz spędzał mnóstwo czasu, ścigając się po wzgórzach i po dale, wygłaszając wszelkiego rodzaju słowa, a 90% z tych słów nie zrobi nic, aby zbudować swój biznes, to po prostu za dużo pracy.
Jak napisać 3 rodzaje postów na blogu, które budują firmę
Robert: Ok, przejdźmy do tych trzech podstawowych form pisania, które robimy dzień w dzień na Copybloggerze i ponownie, powodem, dla którego o nich mówimy, jest to, że pozostajemy w widoku 30,000 stóp tutaj, ale to świetny rodzaj formuły, prawie szablon, dla każdej firmy, która chce robić content marketing – te trzy rodzaje artykułów, postów i kawałków –
Trzy, które zidentyfikowałem Sonia są robimy artykuły dydaktyczne, robimy artykuły promocyjne, a następnie bardziej bezpośrednie odpowiedzi typu copywriting kawałki, które są strony sprzedaży i copywriting robimy dla wszystkich produktów.
Więc przejrzyjmy każdą z tych rzeczy i jeszcze raz, mam dla was proste pytanie, jak do tego podchodzicie? Przed tym nagraniem rozmawialiśmy krótko o kilku wskazówkach dotyczących produktywności, a nie o produktywności, ale o tym, jak układamy każdy z tych trzech rodzajów artykułów, aby ludzie mieli szkielet, który mogliby powiesić na swoich rzeczach.
Więc Numer jeden, artykuł dydaktyczny – jak podejść do artykułu dydaktycznego, czego szukasz, gdy siadasz do napisania czegoś takiego?
Co nauka może zrobić dla Twojej dolnej linii
Sonia: Pierwszą rzeczą, którą musisz wiedzieć, pisząc artykuł dydaktyczny, jest to, czym jest content marketing, nauczanie. Mamy cały kurs na ten temat zwany “Teaching Sells”, który uruchomimy za kilka tygodni.
Otwieramy go raz w roku dla nowych studentów, ponieważ content marketing naprawdę polega na uczeniu potencjalnych klientów, uczeniu ludzi, którzy mogą stać się klientami, jak uzyskać to, czego chcą. Podchodzę więc do artykułu o nauczaniu; są w nim dwa odgłosy.
Pierwszym aspektem mojego podejścia do artykułu nauczania jest to, że muszę wiedzieć, czego mój klient musi się nauczyć, zanim będzie gotowy do zakupu. Jednym z dużych, dużych celów artykułu nauczania dla mnie jest przezwyciężenie sprzeciwu wobec zakupu.
Więc od czasu do czasu na Copybloggerze będziemy publikować artykuł, który jest inspirujący o tym, jak poprawić swój przedsiębiorczy sposób myślenia i trochę zapomnieć o umyśle, który moim zdaniem jest bardzo nienaturalnym stanem bycia, i jak odkryć na nowo swojego wewnętrznego przedsiębiorcę.
Więc nawet te inspirujące artykuły uczą ludzi, jak zmienić sposób myślenia w bardziej produktywny sposób, aby uzyskać lepsze wyniki.
Pierwszą rzeczą, o której chcę pomyśleć ponownie, chcę pomyśleć o tym, jak ten kawałek przesuwa mój biznes do przodu. Pierwszą rzeczą, którą muszę wiedzieć, jest to, czego mój klient nie wie dzisiaj, że musi się nauczyć, aby stać się płatnym klientem? Co stoi na jej drodze?
Boi się, że nie może tego zrobić? Nie ma umiejętności technologicznych, nie wie, jakich narzędzi potrzebuje, więc czuje się przytłoczona? Czy nie ma zaufania do siebie na pewnej arenie? Muszę wiedzieć, co stoi między nią a zakupem.
Inny rodzaj artykułu nauczającego, który robimy, to po prostu budowanie relacji lub budowanie relacji; to jest I w tej formule, AIDA, to zainteresowanie. To uczenie moich klientów rzeczy, które chce wykorzystać, aby jej biznes działał lepiej, w moim przypadku.
Więc jeśli masz witrynę odchudzania lub witrynę dla rodziców, twoi ludzie chcą wiedzieć różne rzeczy podczas interakcji z tobą. Ale co twój Klient musi wiedzieć, aby dokonać zakupu i co twój klient chce wiedzieć, aby po prostu mieć lepsze życie pod względem tematu, którego uczysz?
Więc musisz zacząć od tego. Musisz wiedzieć, jaki jest Twój wynik. W Nauczanie Sprzedaje oczywiście mówimy jakie są korzyści z wiedzy? Jakie korzyści przynosi klientowi po zakończeniu tego nauczania? A jeśli odwrócisz się od tego i powiesz: “dobra, jaka jest korzyść z wiedzy?”
Jedną z rzeczy, których uczymy w nauczaniu, a właściwie staram się to robić z całą moją treścią, jest to, że zaczynam od korzyści z wiedzy. Co zyskuje czytelnik, gdy poświęci mi 10 minut swojego czasu, o które trzeba dużo prosić, trochę uwagi i trochę przemyśleń? Jeśli chce mi to dać, to co z tego ma? I jeśli zaczniesz od zidentyfikowania tego, wtedy wrócisz do pracy.
Teraz, w przypadku nauczania treści na blogu, chcesz, aby były krótkie. Chcesz, żeby było szybko. Chcesz go rozbić i rozpylić na najmniejszy, najmniejszy kawałek, który możesz, ponieważ jeśli dasz 26 godzinny tutorial w poście na blogu, jest to trochę fajne, ale nie jest…
Robert: Czy ktoś to przeczyta?
Sonia: Tak, prosisz o wiele. Musisz pamiętać, że mówimy tu o darmowych treściach, a to, czego ludzie szukają z darmowymi treściami, jest strawne, szybkie i łatwe.
Powinniśmy linkować do świetnego artykułu, który Pam Wilson zrobiła dla nas na temat ośmiu sposobów, aby twoja kopia była bardziej czytelna.
Więc po prostu sposób, w jaki jest sformatowany na stronie, przyjazny dla użytkownika, wiele podtytułów, krótkie akapity; Ułatw ludziom, straw go, uczyń atrakcyjnym i naucz ich jednej maleńkiej rzeczy, która w jakiś sposób poprawia ich życie. A czasami ulepszanie ich życia polega na tym, aby nie nudzić się dzisiaj; to również działa.
Robert: Tak, i jedna rzecz, którą powinienem był wyjaśnić, jest również podyktowana bardzo jasnym harmonogramem redakcyjnym i planem, który mamy. Nie będziemy się w to teraz zagłębiać, ale wybraliśmy kilka rzeczy, które zawężają ostrość wszystkiego, co znajduje się na tej stronie.
Gdybym przyszedł do Ciebie, Sonia, i chciał zrobić serię postów na blogu o tym, jak niesamowity jest, moim zdaniem, Incredible Hulk, prawdopodobnie nie odpowiedziałabyś na e-maila z jednego powodu, ale oczywiście jest to dmuchany, oczywisty przykład. Ale wszystkie te artykuły dydaktyczne i struktura, którą Sonia po prostu rozplanowała, są również napędzane przez bardzo specyficzny harmonogram redakcyjny, który ustaliliśmy.
Sonia: Tak, i to jest dobre dla kilku rzeczy. Po pierwsze, jest to dobre dla Twojej marki.”Masz markę, czy o tym wiesz, czy nie, i jeśli konsekwentnie oferujesz ludziom informacje na ten sam ogólny temat, to pomaga ludziom zrozumieć, gdzie umieścić cię w ich mózgu, w ich pamięci, i jeśli mówisz o czymkolwiek i o wszystkim, chyba że masz naprawdę silny głos, i to jest wątek łączący, stracisz ludzi, ponieważ nie są po prostu pewni, czego się spodziewać.
A drugą rzeczą jest to, że pomaga od search engine optimization perspektywa. Google woli podawać strony z witryny, która jest ściśle skupiona wokół pewnych kluczowych pojęć i odpowiednich kluczowych pojęć.
Więc jeśli robisz przepisy wraz z odchudzaniem-okay, To ma sens. Jeśli robisz przepisy wraz z naprawą automatyczną, jest to rozłączenie. To nie są powiązane tematy i Google będzie trudniej wiedzieć, jakie strony mają służyć do wyszukiwania słów kluczowych. Jest to przydatne do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, ale ważniejsze jest, aby Twoi odbiorcy wiedzieli, kim jesteś, co robisz, jak pomagasz; wszystkie te dobre rzeczy.
Dlaczego artykuły promocyjne powinny również uczyć
Robert:Artykuł promocyjny – Sonia, co to jest artykuł promocyjny i jak podchodzisz do jego napisania?
Sonia: Podam ci moje podejście, i to prawdopodobnie nie jest podejście każdego, ale działa całkiem dobrze dla mnie. Artykuł promocyjny byłby postem na blogu lub wiadomością e-mail, która prowadziłaby do oferty jednego z naszych produktów lub oferty zapisania się na naszą listę e-mail.
A sposób, w jaki to działa najlepiej dla mnie, jest taki, że mamy produkty, które są związane z tym, o czym piszemy i piszemy o rzeczach w sposób spójny. Dla mnie, najlepsze artykuły promocyjne, dochodzę do końca artykułu dydaktycznego i mówię: “wiesz, logicznym następnym krokiem dla klienta jest przyjrzenie się produktowi; płatnemu produktowi lub biuletynowi e-mailowemu.”
Na przykład napisałem post o kurzu, który stworzył Gary Vaynerchuk, kiedy powiedział, że 99% wszystkich ekspertów mediów społecznościowych to klauni. Nie byłam zadowolona ze sposobu, w jaki widziałam ludzi, którzy się do niego zbliżali i miałam punkt widzenia, który chciałam poznać, więc pisałam o tym, trochę po tym, jak kurz się uspokoił, bo miałam pewne końcowe przemyślenia.
Na koniec pomyślałem: “cóż, wiesz, logicznym następnym krokiem jest, aby ludzie zapisali się na Listę marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi .”Ale to nie było pomyślane jako awans, tylko jako reakcja, a na koniec najbardziej logiczną rzeczą, jaką mogłem powiedzieć ludziom, by zapisali się na listę.
I jeśli możesz to zrobić, myślę, że są to najlepsze posty promocyjne. Są po prostu czymś, czym już jesteś zainteresowany; mają już kąt nauczania. Tak więc sam post jest z natury wartościowy, ponieważ uczy, a potem tylko to, co ma sens. Jest to bardzo logiczne i naturalne; bardzo logicznym następnym krokiem jest przejście do promocji.
I czasami wiesz, że potrzebujesz promocji, piszesz promocję i myślisz o korzyściach i wszystkich tych dobrych rzeczach, ale jeśli możesz to oprawić w artykuł dydaktyczny, łatwiej będzie to napisać, lepiej pójdzie z czytelnikami, i odkryłem, że działają bardzo dobrze.
Robert: Tak, i wiele osób ma z tym problem; albo się tego boją, albo dostajesz skargi od czytelników, gdy wychodzi Post promocyjny. Poruszymy ten temat w końcówce tygodnia pod koniec pokazu, ale są one bardzo ważne, ponieważ jeśli nie piszesz tylko dla wiatru, dla ekspozycji, są to duża część tego, co bezpośrednio rośnie i wspiera twój biznes, prawda?
Sonia: Tak, oczywiście. I tak właśnie przechodzisz od bloga do biznesu. Musisz złożyć oferty na jakiś produkt. Może to być twój produkt, może to być produkt, który reprezentujesz na zasadzie partnera, więc polecasz produkt, a otrzymasz prowizję.
W naszym świecie myślimy o informacje jako produkt kurs, E-book, coś w tym stylu. Ale mogą to być ubrania dla dzieci, jeśli jesteś blogerem rodzicielskim. Mogą to być suplementy; suplementy są trudne, ponieważ są ściśle regulowane, ale jeśli grasz według zasad, nie ma powodu, aby o nich nie mówić, zwłaszcza jeśli uważasz, że są cenne.
Więc Tim Ferriss ma na swoim blogu linki do suplementów. Teraz Nie wiem, czy są to linki partnerskie, czy nie, więc nie ma to znaczenia, ale to bardzo naturalne, że mówi o suplementach, a potem mówi: “Jeśli jesteś sprzedawany na korzyściach, oto link do tego, jak go zdobyć.”
Dlaczego copywriting bezpośredni i strony docelowe są kluczowe
Robert: Ostatni rodzaj pisania, którego dużo piszemy, jest związany z artykułem promocyjnym, ale jest bardziej bezpośredni, że tak powiem, fragment copywritingu bezpośredniej odpowiedzi. Zobaczysz to strony sprzedaży; zobaczysz to na stronach produktów, kopię na tych stronach produktów i tak dalej.
Sonia: Tak, więc mówimy o czymś, co nazywa się Stroną docelową. Strona docelowa to miejsce, w którym wysyłasz ruch na stronę, która przekłada zainteresowaną osobę na kogoś, kto podjął działania. Ponownie zapisz się do newslettera e-mailowego lub Zarejestruj się, aby głosować lub kupować produkty lub cokolwiek to może być.
Są to naprawdę ważne, jeśli zamierzasz zmienić swój świat treści – swój blog, obecność w mediach społecznościowych-w biznes. Są również sposobem, w jaki mierzysz teraz ogromne pytanie, jakim jest zwrot z inwestycji w media społecznościowe.
Skąd mam wiedzieć, że moje media społecznościowe mają zwrot z inwestycji? Cóż, wiesz, ponieważ bierzesz media społecznościowe, wysyłasz ludzi na strony docelowe, a następnie mierzysz, jak dobrze się konwertują. Ile osób przechodzi z Twittera na moją listę e-mailową? Ile osób przechodzi z Twittera na moją stronę sprzedaży i faktycznie dokonuje zakupu? Możesz to zmierzyć.
Więc nie będziesz tego robić chyba, że-mógłbyś i byłoby to interesujące – ale prawdopodobnie nie będziesz pisał jednego z nich co tydzień. Napiszesz jedną z nich za każde 50 kawałków treści, które napiszesz. Ale oczywiście jest to najtrudniejsza część.
To jest ważna część. Wszystko, co zrobiłeś, zmiękło na sprzedaż i przygotowało ludzi, ale to jest część, w której masz tak lub nie.
Masz wyprzedaż lub nie masz wyprzedaży.
Więc potrzebują więcej myśli, więcej czasu. Nie zrobię z tego totalnego pitch fest, ale mamy produkt, który wchodzi zarówno w tworzenie strony, jak i tworzenie kawałka kodu internetowego, który stworzy stronę na twojej stronie.
Ale także przeprowadzi Cię krok po kroku, jak to zrobić; jak tworzyć różne rodzaje stron docelowych. To się nazywa założenie, a powodem, dla którego stworzyliśmy ten produkt, jest to, że jest to tak ważna część biznesu dla tak wielu ludzi i bardzo łatwo jest się pomylić.
Najważniejsze rzeczy, o których należy pamiętać, to upewnij się, że kupujący naprawdę łatwo wybiera dokładnie to, co otrzymuje z podjęcia działania. Nazwę to wyprzedażą i będziemy wiedzieć, że to może oznaczać różne rzeczy.
Co dostają z zakupu produktu, co dostają na końcu? Nie dbają o to, co robi produkt. Chris Garrett ma świetny przykład z naszej ostatniej podróży. Powiedział,
Nie chcę biletów lotniczych do Australii. Nie lubię być w samolocie przez 15 godzin na raz. Chcę być w Australii. Tyle z tego mam. Co muszę zrobić, żeby tam dotrzeć, to kupić bilet na samolot, usiąść w samolocie przez bardzo długi czas i zjeść dużo niezbyt dobrego jedzenia i porozmawiać z bardzo, bardzo miłymi stewardessami w Liniach Lotniczych Quantas.
To nie jest awans, są po prostu mili. Więc co twój klient dostaje z tego, gdy robią to, co chcesz, aby zrobić? Upewnij się, że jest jasne, upewnij się, że strona jest bardzo przejrzysta i upewnij się, że nie ma żadnych zakłóceń.
Widziałem dziś rano stronę docelową i ten bardzo, bardzo miły młody człowiek ma linki Adsense na górze swojej strony sprzedaży. Po co, u licha, wysyłać ruch za grosze za kliknięcie reklamy, gdy próbujesz sprzedać im produkt za $ 20.00? Nie rób tego.
Robert: Tak, chcesz to rozebrać do końca.
Sonia: Czysto, czysto, czysto. Więc upewnij się, że jest czysty, upewnij się, że osoba wie, co robić, upewnij się, że wie, co robić dalej. Mam listę kontrolną copywritingu, której użyłem do tego i jest to jedna z rzeczy, o których mówię w Internet Marketing for Smart People newsletter, jak konstruować te dzieci?
Znowu, to minuty na naukę i całe życie na opanowanie, tak jak szachy, czy szachy, czy Warcaby, cokolwiek. Zawsze będziesz studentem i zawsze będziesz go poprawiał, ale są pewne rzeczy,które możesz zrobić z góry, aby dać z siebie wszystko.
Ponieważ dla większości z nas, nasz biznes rozwija się lub umiera w oparciu o to, jak dobre są. Jak dobre są, a potem jak dobrze rozgrzaliśmy sprzedaż. Więc jeśli jesteś naprawdę dobry w rozgrzewaniu swoich klientów, Twoja strona sprzedaży może po prostu mieć rodzaj, “oto, co z tego masz, oto, co robić dalej” i będzie działać dobrze. Ale zawsze możesz sprawić, że będzie lepiej.
Robert: Wiesz, co jest naprawdę ciepłe? Naprawdę gorąco. To kurs E-mail marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to Premierowy kurs marketingu internetowego dostarczany prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Sonia, poskładałaś ten kurs do kupy. Dla kogo to napisałeś i czego mogą się spodziewać ludzie, którzy przez to przechodzą?
Uzyskaj niezbędną mapę drogową do wyników marketingu online
Sonia: Napisałem ten kurs dla czytelników, z którymi codziennie rozmawiam; wspaniali, wspaniali ludzie, z którymi rozmawiałem na tej imprezie Probloggera w Australii, ludzie, których spotykam na konferencjach-to ludzie, którzy wiedzą, że muszą zrozumieć tę sprawę z marketingiem, a być może nawet dużo czytali.
Mogli dużo czytać na Copybloggerze i innych stronach, takich jak Problogger, ale tego nie rozumieją. To jak IKEA, prawda? Mają pudełko z rzeczami, a śruby i kawałki drewna leżą na całej podłodze i nie mają rzeczy, która mówi im, jak to złożyć.
Dla mnie to była rzecz, która mówi wam, jak złożyć wszystkie te małe kawałki razem i jeśli nie wiecie o jednym lub dwóch małych kawałkach, chcę się upewnić, że macie wszystkie części w pudełku.
Więc to wszystko. Są trzy małe kawałki. Żaden z nich nie jest rocket science ale czasami ustalenie, w jaki sposób łączą się ze sobą, jest trochę trudne. Tak więc, starałem się dać wam mapę drogową dla złożenia tego wszystkiego w całość i zacząć widzieć pewne wyniki. To nie jest MBA w marketingu. Jest to rodzaj podstawowych rzeczy, które musisz wiedzieć, aby zacząć działać, a potem masz coś do pracy.
Robert: To najlepszy z Copybloggera zapakowany w 20 ładnych, małych cyfrowych paczek, dostarczanych do twojej skrzynki odbiorczej. Po prostu idź do imfsp.com Wrzuć swój adres e-mail do pudełka, które tam zobaczysz, a my zajmiemy się resztą.
Sonia, jesteś gotowa na napiwek tygodnia?
Sonia: Jestem gotowa.
Sekret numer jeden o zarabianiu na swoim blogu
Robert: Chcę wiedzieć, jak zarabiać na moim blogu. Powiedz mi jak.
Sonia: Oczywiście. To było pytanie Numer jeden na imprezie Darrena, dlatego to było w mojej głowie. I numer jeden sposób zarabiania na swoim blogu; sekret, ściśle tajne narzędzie mistrza ninja do zarabiania na swoim blogu…
Robert: Moje palce są teraz nad klawiaturą.
Sonia: Tak, przygotuj się.
Blogi nie zarabiają, firmy zarabiają.
Jak tylko przestaniesz myśleć o tym, jak korzystać z mojego bloga i spróbuj wymyślić sposób, w jaki mogę coś zszyć, aby zarobić trochę pieniędzy, zaczniesz faktycznie zarabiać pieniądze; jak tylko zaczniesz myśleć o tym jako o biznesie. A blog to narzędzie, którego używasz, które wspiera twój biznes.
I jest to prawdą, nawet jeśli twój blog czerpie większość przychodów z reklam i chcesz kontynuować. Jak tylko zaczniesz myśleć o tym jako o biznesie, zaczniesz widzieć wyniki biznesowe. To zabawna rzecz i nie chodzi o używanie innego widżetu na swoim blogu, innego narzędzia lub innej techniki. Chodzi o myślenie o tym jako o biznesie.
Mam firmę, która obsługuje tego rodzaju klientów i pomaga im w pewien sposób i mam pewne możliwości dotyczące produktów i usług, o których mógłbym zacząć mówić. Gdy tylko pomyślisz o tym jako o biznesie, a blog jako o narzędziu wspierającym firmę, zaczniesz dostrzegać możliwości i techniki, których wcześniej nie widziałeś, ponieważ myślałeś o sobie jako o blogerze.
Więc nie myśl o sobie jako o blogerze, pomyśl o sobie jako o właścicielu firmy, który korzysta z bloga.
Robert: Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy słuchają. Jeśli podoba Ci się to, co słyszysz w tym programie, pamiętaj, aby udać się do iTunes i zostawić komentarz lub ocenę dla nas tam. To najlepszy sposób, aby rozpowszechnić ten program i pomóc nam w tym.
Pani Simone, jest Pani amerykańskim pierwowzorem. Dziękuję.
Sonia: Mój Boże, dziękuję.
[/transcript]Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 38,8 MB | 26:54
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
- Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
The Show Notes:
- Darmowy Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi kurs
- Formuła AIDA do blogowania
- Copywriting 101
- Założenia WordPress Oprogramowanie Strony Docelowej
- 5 głupich błędów, które niszczą kopiowanie (i jak je naprawić)
- Wyszliśmy z budynku z Girl Talk …
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.