3 Kroki do głupiej reklamy internetowej

Spójrzmy prawdzie w oczy … większość reklam internetowych jest głupia, zwłaszcza typowa reklama banerowa. Ogólne podejście do banerów reklamowych jest nieskuteczne, łatwo blokowane, a zwykli internauci dosłownie stają się na nie ślepi.

Nawet pay per click-być może największa Reklama ROI, jaką kiedykolwiek wymyślono-jest używana głupio. Wysokie kliknięcia dolara wysyłane do źle napisanych, niezróżnicowanych stron docelowych lub co gorsza, tej gwiezdnej strony głównej z napisem ” we ‘ re the greatest!”wiadomość, która natychmiast skłania ludzi do naciśnięcia przycisku Wstecz.

Istnieje jednak sposób na reklamę online bez marnowania pieniędzy i denerwowania ludzi. Jak się okazuje, takie podejście jest również dość głupie.

W tym przypadku mówię głupstwo, ponieważ podam wam przykład krok po kroku, używając metod od pstrokatego głupca. The Motley Fool to firma świadcząca usługi finansowe, która rozumie Internet jako bezpośrednie środowisko marketingowe napędzane przez treści, i uzyskuje właściwą reklamę online.

Zobaczmy.

1. Reklama Oparta Na Treści

image of Motley Fool Ad

Jak widać, reklama nie tylko wygląda jak treść, to promocja treści (raczej że produkt ostateczny). Jest to ważne, ponieważ jest kluczem do tego, dlaczego działa jako pierwszy krok.

Chociaż wyraźnie oznaczone jako reklama na górze, pierwszą rzeczą, którą zauważysz, jest prowokacyjny nagłówek. Jesteś wciągnięty do kopii, która jest natychmiast poparta autorytatywnym odniesieniem statystycznym z Business Week.

Zostaniesz następnie doprowadzony do fascynującej dokuczliwości i silnego wezwania do działania. I w końcu, jesteś pewny przez rozpoznawalność marki, którą pstrokaty głupiec spędził na budowaniu 17 lat.

2. Strona Docelowa Opt-In

image of Motley Fool Landing PageKliknij obraz, aby powiększyć widok

Ważne jest, aby pozostać w kontakcie z potencjalnym klientem lub klientem. większość reklam internetowych ignoruje to na rzecz jednorazowej próby… whatever. Tutaj pstrokaty głupiec używa tak potężnego nagłówka i subhead, że nie zawracają sobie głowy dodatkową kopią ani kulami – i to działa.

Pamiętaj, że głupcy mają to 17 lat zaufania do marki po swojej stronie. Możesz to zrobić za pomocą strony docelowej z tylko nagłówkami i obrazem, ale najlepszym rozwiązaniem jest dostarczenie co najmniej kilku fascynujących punktów, które dodatkowo drażnią obiecaną treść.

Zwróć również uwagę na Zapewnienia dotyczące prywatności i sposobu wykorzystania adresu e-mail z opt-in. Jest to ważne dla zaufanej marki, takiej jak pstrokaty głupiec, a dla Ciebie jest jeszcze ważniejsze.

3. Edukacyjne podejście do sprzedaży

image of Motley Fool AdKliknij obraz, aby powiększyć widok

Po opt-in, głupcy dostarczają dokładnie to, co obiecują. Raport dociera pocztą elektroniczną i zawiera mięsistą treść oraz inteligentną analizę trendów w przetwarzaniu w chmurze.

Zapamiętaj to przede wszystkim – edukować przede wszystkim. Daj ludziom coś, czego mogą użyć, a będą przygotowani na więcej wartości. I to właśnie robi raport pstrokatych Głupców.

Realizując swoją obietnicę i zapewniając wartość, staje się jasne, że te informacje są tylko wierzchołkiem góry lodowej, a także jasne, że głębsza analiza jest cenna i warta zapłaty. To naturalny punkt, aby złożyć ofertę – kiedy ludzie są wystarczająco wykształceni, aby robić interesy z Tobą.

Czy musisz płacić za reklamę?

Absolutnie nie. Od prawie pięciu lat głosimy, że atrakcyjne treści to nowa reklama, dzięki temu, że atrakcyjne treści rozprzestrzeniają się za darmo za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Ludzie faktycznie chcesz treść.

Tak więc trzy kroki są takie same, z jedną kluczową różnicą. Twoja codzienna treść zastępuje reklamę w witrynie innej firmy. Ludzie znajdują cię za pośrednictwem mediów społecznościowych, subskrybują i zwracają uwagę w miarę upływu czasu. Następnie przechodzimy do kroków 2 i 3.

W rzeczywistości pstrokaty głupiec wykorzystuje tę strategię z własną darmową treścią. Kiedy jesteś wystarczająco duży i musisz się powiększyć, być może rozważysz wydawanie pieniędzy na reklamy innych firm.

Tak długo, jak to jest głupie, a nie głupie, prawda?

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

P. S.

Jeśli chcesz uzyskać więcej porad na temat strategii smart content marketingowych, sprawdź nasz bezpłatny biuletyn, Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi. Zaczyna się od 20-częściowego samouczka na temat marketingu online, który działa.

Total
0
Shares
Related Posts