Media społecznościowe zmieniły sposób, w jaki żyjemy.
Jako marketerzy musimy rozpoznać, w jaki sposób nasi obecni i potencjalni klienci wykorzystują te platformy i wykorzystać tę wiedzę na naszą korzyść. Ostatecznie, chcesz być w stanie Konwertuj obserwujących w mediach społecznościowych na klientów.
Ale to jest o wiele łatwiej powiedzieć niż zrobić.
Oczywiście, początkowo udało Ci się skłonić ludzi do śledzenia twoich profili. To świetny pierwszy krok.
Jeśli jednak nie możesz publikować angażujących treści, Twoi obserwatorzy będą się nudzić i nie będą konwertować.
Mogą nawet zdecydować o zaprzestaniu obserwowania Twoich kont.
W rzeczywistości, a badanie z Sprout Social sugeruje, że 41% ludzi przestaje obserwować markę w mediach społecznościowych, ponieważ uważa, że informacje nie są dla nich istotne. A 46% użytkowników przestaje obserwować markę, ponieważ publikuje za dużo, podczas gdy 18% osób przestaje obserwować markę, ponieważ nie publikuje wystarczająco dużo.
Nie chcesz należeć do żadnej z tych kategorii.
Rozpoznaj, w jaki sposób ludzie korzystają z mediów społecznościowych. Przy tak dużej ilości treści do spożycia Twoi obserwatorzy nie będą angażować się w Twoje posty, Jeśli treść jest nudna.
Chcesz Więcej Ruchu?
Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.
Rozpocznij
Jeśli publikujesz to samo w kółko na wszystkich swoich platformach, Twoje treści już stały się przestarzałe.
Niektórzy z was mogą w ogóle nic nie publikować, po prostu dlatego, że nie wiecie, co opublikować.
Bez względu na to, jaka jest Twoja sytuacja, możesz skorzystać z lektury tego przewodnika. Pokażę Ci. jak skutecznie promować swoją małą firmę w mediach społecznościowych z najlepszymi pomysłami 21 na nadchodzące posty.
1. Twój Ostatni post na blogu
Po opublikowaniu nowego posta na blogu powinieneś udostępnić go swoim obserwatorom w mediach społecznościowych.
Publikowanie tego typu treści ma wiele zalet.
Oprócz tego, że daje Ci coś nowego do opublikowania,zwiększy to również ruch na twojej stronie. W tej chwili jest mało prawdopodobne, że klienci odwiedzają Twoją witrynę codziennie.
Mogą nawet nie wiedzieć, że opublikowałeś nowy post na blogu, chyba że im powiesz.
Publikowanie go w mediach społecznościowych również eksponuje Twojego bloga szerszej publiczności. Teraz ludzie, którzy są przyjaciółmi Twoich obserwujących, mogą zobaczyć ten post i potencjalnie przejść do twojego profilu lub strony internetowej.
To świetna okazja dla Ciebie skaluj generowanie leadów poprzez blogowanie.
2. Ankieta dla obserwujących
Utwórz ankietę.
Facebook, Twitter i Instagram mają opcje do sondowania obserwujących.
Ankieta zachęca Twoich obserwatorów do zaangażowania się. Będą dzielić się swoimi opiniami i spędzać więcej czasu na Twoim profilu.
Jest wiele sposobów na wykorzystanie tych ankiet.
Możesz ich użyć, aby uzyskać wnikliwe informacje o swoich obserwujących, uzyskać ich opinie na temat nowego pomysłu lub po prostu się zabawić.
Zobacz ten przykład z Muza na Twitterze:
Co zrobią z wynikami tej ankiety?
Kto wie? Ale już 223 osoby głosowały!
Jeśli szukasz czegoś nowego do opublikowania, co zwiększy zaangażowanie, ankieta jest zdecydowanie najlepszą opcją do rozważenia.
3. Użyj Emotikon
Bez względu na to, na jakiej platformie publikujesz, powinieneś używać emoji w swoich postach. To dlatego, że emotikony mogą pomóc Ci poprawić liczbę kliknięć.
W rzeczywistości, 92% ludzi online użyj Emotikon.
A recent badanie z AdEspresso pokazał, że nagłówki Facebooka z emoji wygenerowały 241% więcej kliknięć niż te bez nich.
Emotikony poprawią Twoje wskaźniki zaangażowania.
4. Zdjęcia Twoich pracowników
Udostępniaj zdjęcia ludzi, którzy umożliwiają twój biznes. Bez pracowników nie byłabyś w stanie operować.
Udostępnianie tego typu treści pomaga uczłowieczyć Twoją markę.
Twoi zwolennicy zobaczą twarze za firmą. Zobaczą dokładnie, kto tworzy produkty, które konsumują i dowiedzą się, co dzieje się za kulisami.
Udostępnianie zdjęć twoich pracowników również zwiększy Twoje zaangażowanie. To dlatego, że zdjęcia z twarzami dostają 38% więcej polubień:
Oczywiście, możesz również publikować zdjęcia z twarzą. Ale to też po jakimś czasie będzie czerstwe.
W zależności od wielkości firmy, niektórzy z was mogą mieć dziesiątki pracowników.
Daje to wiele szans na publikowanie nowych treści z nową twarzą za każdym razem.
5. Video promos
Musisz publikować filmy w mediach społecznościowych.
Ponad połowa marketerzy na całym świecie twierdzą, że wideo jest rodzajem treści, która zapewnia najwyższy zwrot z inwestycji.
Ponadto 64% konsumentów dokonuje zakupu po obejrzeniu markowego filmu w mediach społecznościowych.
Filmy w mediach społecznościowych generują ponad 1200% więcej udziałów niż obrazy i tekst razem wzięte.
Zobacz jak Thule wykorzystał tę strategię w jednym z ostatnich postów na Facebooku:
Zauważ, że podpis jest związany z promocją.
“Poznaj miasto. Z twoją rodziną.”
Film przedstawia Matkę i ojca idących na spacer z dzieckiem w jednym z wózków Thule.
Treści wideo to świetny sposób na mieszanie postów, ponieważ opcje są prawie nieograniczone.
6. Nowe produkty
Robisz interesy, żeby zarabiać pieniądze.
Wykorzystaj swoje posty w mediach społecznościowych jako sposób na zbuduj szum na wprowadzenie nowego produktu na rynek.
Jest to świetna okazja, aby udostępnić swoje produkty swoim obserwatorom jeszcze przed oficjalnym wydaniem produktów.
Gdy produkt będzie dostępny do zakupu, możesz skorzystać z funkcji, takich jak posty na Instagramie, aby zwiększyć sprzedaż.
7. Treści generowane przez użytkowników (UGC)
Kiedy kończą ci się pomysły na to, co opublikować w mediach społecznościowych, zawsze możesz zwrócić się do UGC po pomysły.
Przejrzyj swoje wzmianki, bezpośrednie wiadomości i hashtagi związane z Twoją marką.
Znajdź posty prawdziwych ludzi korzystających z Twoich produktów i udostępnij je swoim obserwującym.
Treści generowane przez użytkowników będą ostatecznie buduj zaufanie między tobą a Twoimi klientami.
Publikowanie UGC zachęci również resztę obserwujących do udostępniania treści związanych z Twoją marką w przyszłości. Zrobią to z nadzieją, że następnym razem użyjesz ich treści, gdy udostępnisz post użytkownika.
8. Wysokiej jakości zdjęcia
Wcześniej wspomniałem, że treści wideo zapewniają wyższe wskaźniki zaangażowania niż obrazy. To powiedziawszy, nie możesz po prostu publikować filmów i nic więcej.
Publikowanie nic poza filmami będzie przestarzałe. Dlatego też musisz mieszać zdjęcia.
Ale nie chcesz używać byle jakiego zdjęcia.
Jeśli nie używasz UGC, obrazy powinny być oryginalne i wysokiej jakości. Nie używaj zdjęć stockowych, chyba że znajdziesz fachowo zrobione i unikalne zdjęcia stockowe.
Ale nie jesteś fotografem, więc jak możesz znaleźć odpowiednie zdjęcia?
Łatwo jest zrobić te zdjęcia samemu. Przejrzyj mój poradnik na jak robić i edytować zdjęcia bez zatrudniania profesjonalisty dowiesz się, jak publikować wysokiej jakości obrazy w mediach społecznościowych.
9. Studium przypadku Klienta
Pokaż swoim obserwatorom mediów społecznościowych, jak pomogłeś jednemu z Twoich klientów coś zrobić.
Na przykład, załóżmy, że jesteś trenerem osobistym. Możesz udostępnić post wyjaśniający, w jaki sposób pomogłeś jednemu z Twoich klientów stracić 10 funtów w ciągu 10 dni.
A może masz platformę, która pomaga codziennym ludziom budować hybrydowe aplikacje mobilne. Możesz pokazać studium przypadku przedstawiające, ile pieniędzy zaoszczędzili, korzystając z twojej platformy, zamiast przechodzić przez Standardowy rozwój.
Przykłady tutaj są nieograniczone.
Bez względu na to, jaki rodzaj działalności prowadzisz, możesz wymyślić sposób na stworzenie studium przypadku w oparciu o doświadczenie jednego z Twoich klientów.
10. Osiągnięcia firmy
Czy Twoja firma ostatnio coś osiągnęła?
Wygrałeś nagrodę? Byłeś w pozytywnym artykule?
Niezależnie od przypadku, możesz użyć tych osiągnięć firmy, aby zwiększyć swoją wiarygodność. Podziel się tą wiadomością ze swoimi obserwatorami w mediach społecznościowych.
Oto przykład jak CoSchedule wykorzystałem tę strategię na Twitterze:
Znalazł się na liście najszybciej rozwijających się amerykańskich firm—coś, z czego można być dumnym.
Wygląda na to, że zespół świętował to osiągnięcie.
Wszyscy w biurze zebrali się, aby stworzyć tego GIFA. Dotyczy to również jednej ze strategii, o których wspomniałem powyżej: dzielenia się zdjęciami swoich pracowników.
11. Przywróć życie starym treściom
Jak już przeszedłeś przez Listę do tej pory, być może masz pomysły na nowe posty.
Na przykład, być może wcześniej nie udostępniałeś swoich postów na blogu w mediach społecznościowych. Ale teraz jesteś załamany, ponieważ czujesz, że przegapiłeś szansę na podzielenie się najlepszymi pisarstwami.
To nieprawda.
Nadal możesz udostępnić stary post na blogu w mediach społecznościowych, jeśli jest on nadal aktualny i działał dobrze dla Ciebie w przeszłości.
A może kilka lat temu opublikowałeś zdjęcie na Twitterze, które uzyskało dużą liczbę polubień i retweetów. Możesz udostępnić ten stary obraz na Instagramie już dziś.
Czy masz starą promocję wideo, którą przesłałeś na YouTube na początku tego roku?
Udostępnij na Facebooku.
Jak widać, istnieje wiele sposobów, aby tchnąć życie w Stare treści, zmieniając je w mediach społecznościowych.
12. Infografiki
Jeśli utworzyłeś infografiki dla swojej witryny lub postów na blogu, możesz korzystać z nich również w mediach społecznościowych.
Aby pokazać, jak potężny może być ten rodzaj treści, oto infografika o infografice:
Korzystanie z infografiki jako pomocy wizualnej może pomóc przekonać obserwujących do podjęcia działania.
Ponadto obrazy skaczą ze strony bardziej niż tekst. Wiemy, że 90% informacji przekazywanych do mózgu to informacje wzrokowe.
Jeśli masz infografiki, użyj ich. Jeśli nie, możesz znaleźć świetne online lub stworzyć nowe samodzielnie.
13. Inspirujące cytaty
Nie masz pomysłów na publikację?
Cóż, nigdy nie brakuje inspirujących cytatów. Po prostu uruchom wyszukiwarkę Google, aby znaleźć inspirujące cytaty i znajdź takie, które są odpowiednie dla Twojej marki, branży lub strategii marketingowej.
Lub użyj czegokolwiek, co spodoba się Twoim odbiorcom.
Jeśli jesteś dobrym pisarzem, wymyśl własne inspirujące cytaty.
14. Wnikliwe badania
Czy Twoja firma przeprowadziła ostatnio badania na temat czegoś interesującego?
Podziel się swoimi wynikami ze swoimi obserwatorami w mediach społecznościowych.
Publikuj statystyki znalezione podczas prowadzenia badań lub rozmawiaj o odkryciach innych osób.
Oto jedna rzecz, o której powinieneś pamiętać podczas korzystania z tego typu treści: zawsze Cytuj swoje źródła.
Jeśli publikujesz statystyki, daj kredyt temu, kto przeprowadził badania. Zasługują na to, a także sprawiają, że Twoje treści są bardziej wiarygodne. Twoja publiczność będzie wiedziała, że nie wyciągasz numerów z powietrza.
15. Informacje o nadchodzącym wydarzeniu
Jestem pewien, że Twoja firma będzie gospodarzem lub uczestniczyć w jakimś wydarzeniu przez cały rok.
Nawet jeśli nie zdarza się to często, warto o tym porozmawiać w mediach społecznościowych.
Zobacz ten przykład z Tim Ferriss:
Tą promocją imprezy podzielił się z publicznością na Facebooku.
Jak widać z informacji, które podał, jest to wyraźnie lokalne wydarzenie. Chyba, że ludzie mieszkają w Teksasie, a dokładniej w Dallas, prawdopodobnie nie będą uczestniczyć.
W porządku.
Warto się tym podzielić. Daje to Twoim obserwatorom wyobrażenie o tym, co robisz i może buduje pewne oczekiwanie na wszelkie wydarzenia, które będziesz gospodarzem lub uczestnikiem w ich okolicy w przyszłości.
16. Prezenty
Media społecznościowe to idealna platforma do organizowania prezentów. To dlatego, że wszystkie publikowane Treści będą narażone na wiele osób.
Te prezenty i konkursy są szczególnie skuteczne, jeśli zachęcają do treści generowanych przez użytkowników, o których wcześniej mówiłem.
Plus, każdy chce mieć okazję, aby dostać coś za darmo.
Jeśli zaczniesz organizować konkursy i prezenty w mediach społecznościowych, jestem pewien, że zauważysz wzrost wskaźników zaangażowania dla tych postów.
17. Twoje ostatnie podcasty
Masz podcast?
Upewnij się, że udostępniasz swoim obserwatorom mediów społecznościowych aktualizacje dotyczące najnowszych odcinków. Publikuj bezpośrednie linki do nich na swoich portalach społecznościowych.
Nie polegaj na tym, że ludzie odnajdują Twoje podcasty w sposób organiczny.
Chociaż możesz zdobyć niektórych słuchaczy w ten sposób, znacznie lepiej jest kierować reklamy na osoby zaznajomione z Twoją marką i już śledzące cię w mediach społecznościowych.
18. Opinie klientów
Kiedy myślisz o opiniach klientów, niekoniecznie musisz kojarzyć je ze strategią marketingową w mediach społecznościowych. Ale dlaczego nie?
Wyświetlanie opinii w mediach społecznościowych doda wiarygodności Twojej marce.
Plus, 64% konsumentów powiedzmy, że aktywnie szukają opinii przed zakupem czegoś. A 35% ludzi jest mniej skłonnych do zakupu, jeśli nie mogą znaleźć recenzji.
Ułatw to swoim obserwatorom.
Kiedy zobaczą, że inni klienci mieli pozytywne doświadczenia z Twoją marką, będą bardziej skłonni do zakupu.
Ale nie polecam zalewania platform społecznościowych recenzjami.
Podobnie jak Wszystko inne, zbyt wiele jednego rodzaju treści będzie przestarzałe. Ale nadal dobrym pomysłem jest zmieszanie tego ze strategią treści.
19. Posty” jak”
Więc wypuszczasz nowy produkt.
W zależności od rodzaju produktu i branży, w której się znajdujesz, korzystanie z produktu może nie być proste.
Jest to świetna okazja, aby udostępnić film demonstracyjny.
Jeśli już publikujesz zbyt wiele treści wideo i chcesz zmienić swoją strategię, możesz również opublikować listę “Jak to zrobić”.
Wyjaśnij krok po kroku, jak korzystać z produktu i udostępnij go w mediach społecznościowych.
20. Referencje
Podobnie jak opinie klientów, referencje dodają wiarygodności twojej stronie.
Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli te referencje pochodzą z autorytatywnego źródła.
Zobacz jak Olivers Apparel użyłem tej taktyki w ostatnim poście na Instagramie:
Post pokazuje wysokiej jakości zdjęcie jednego z produktów. Proste, prawda?
Ale teraz spójrz na podpis. Zawiera referencje od Dziennik męski, prezentacja produktu firmy w pozytywnym świetle.
Gdyby sama marka napisała te same słowa w podpisie bez świadectwa, nie miałoby to takiego wpływu.
21. Zdjęcia Throwback
Jeśli kończą ci się zdjęcia do opublikowania i nie masz czasu, aby zrobić więcej samemu, zawsze możesz przejrzeć swoje archiwa.
# tbt
Wiem, że widziałeś już ten hashtag. Może nawet sam go użyłeś.
Throwback Thursday zyskał popularność w Luty 2012, zgodnie z trendami Google.
To jest szansa dla ciebie, aby opublikować stare zdjęcie swojego pierwszego sklepu, starego samochodu dostawczego, lub coś w tym stylu. Możesz nawet udostępnić zdjęcie z dzieciństwa, niezwiązane z Twoją działalnością. Ale w większości przypadków lepiej pozostać na marce przez cały czas.
Na przykład mogę opublikować zdjęcie z powrotem, gdy jeszcze miałem włosy, ale nie jest to związane z moją marką. Ale jestem pewien, że niektórym z was się spodoba.
Wniosek
Nie ma wymówki, aby Twoje treści w mediach społecznościowych stały się przestarzałe.
Jeśli odwołasz się do powyższej listy, nigdy nie wypowiesz słów Nie wiem co pisać w mediach społecznościowych jeszcze raz.
Dzięki tym pomysłom 21 będziesz mógł publikować różne treści na różne sposoby przez długi czas. Jeśli użyjesz pomysłu na zdjęcie, to jeden post na tydzień, co tydzień, na zawsze.
Możesz wygenerować zawartość na miesiąc, korzystając z mniej niż połowy sugestii z tej listy.
Następnym razem, gdy pomyślisz, że nie ma nic do napisania, pomyśl jeszcze raz. Zachowaj tę listę jako zakładkę, aby zawsze mieć ją jako szybkie odniesienie.
Aby ułatwić Ci życie, postanowiłem stworzyć kolejną szybką ściągawkę, której możesz użyć, próbując stworzyć idealny post w mediach społecznościowych.
Wiele informacji w infografice może wydawać się podstawowych, ale są szanse, że nie przestrzegasz wszystkich zasad.
Od używania hashtagów po utrzymywanie postów w określonej długości, to małe rzeczy mogą mieć duże znaczenie.
Chcesz Więcej Ruchu?
Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.
Rozpocznij