20-Stopniowy Proces Wyszukiwania 1000 Prawdziwych Fanów

Starszy redaktor magazynu Wired, Kevin Kelly, napisał świetny post w tym tygodniu o nazwie 1,000 True Fans, i przyciąga on wiele uwagi wokół blogosfery. Kelly zasadniczo twierdzi, że aby odnieść sukces w Internecie, nie potrzebujesz ogromnej publiczności. Potrzebujesz tylko 1000 prawdziwych fanów … którzy są gotowi Zapłać ty.

Dalej pokazuje, że te 1000 prawdziwych fanów nie znajduje się na końcu długiego ogona, ale raczej bliżej krzywej, która oddziela długi ogon od głowy ogona:

Aby zwiększyć sprzedaż z płaskiej linii długiego ogona, musisz bezpośrednio połączyć się ze swoimi prawdziwymi fanami. Innym sposobem na stwierdzenie tego jest przekształcenie tysiąca słabszych fanów w tysiąc prawdziwych fanów.

Myślę, że czuję się trochę usprawiedliwiony … to jest dokładny argument, który podałem w raporcie Teaching Sells 5 miesięcy temu. Miło być w tak szanowanym towarzystwie. 🙂

Ale jak rozwijać tych fanów? Jednym ze sposobów jest stworzenie interaktywnego programu treningowego. W gospodarce informacyjnej każdy musi się uczyć przez całe życie. Więc nauczanie skończyło się na niezłym fachu.

Oto 20 kroków, które musisz wykonać, aby tak się stało:

1. Wybierz interesujący Cię temat

Ten pierwszy krok jest krytyczny. Jeśli chodzi o edukację dorosłych, nie możesz zmusić ludzi do uczenia się tego, czego Twoim zdaniem powinni się nauczyć. Musisz nauczyć ich tego, co oni chcesz uczyć się.

2. Wypozycjonuj swoją ofertę

Ważne jest również różnicowanie się z unikalnym pozycjonowaniem na rynku. Niezależnie od tego, czy myślisz o tym jako USP, czy purpurową krowę, musisz wyróżnić się na tle konkurencji i być niezwykłym.

3. Utwórz profil ucznia / kupującego

Kim są ci ludzie, których próbujesz nauczyć? Jaki problem lub ból istnieje, że program treningowy może naprawić? Jakie style uczenia się dominują w tej grupie? Nie możesz zmusić ludzi do kupowania, jeśli nie wiesz, do kogo próbujesz dotrzeć i nauczyć.

4. Określ korzyści dla ucznia i ostateczne korzyści

Dorośli mają obsesję na punkcie “co z tego będą mieli.”Musisz zidentyfikować rzeczywiste korzyści, których szukają ludzie, i ostateczne korzyści korzeniowe, które napędzają chęć uczenia się. Bardzo niewiele osób jest skłonnych zapłacić tylko za ” miłość do nauki.”

5. Opracowywanie celów uczenia się

Gdy zrozumiesz rzeczywiste korzyści, których oczekują Twoi potencjalni uczniowie, możesz zaprojektować swój program szkoleniowy, aby spełnić te cele. Cele te powinny pozostawać w pamięci podczas opracowywania treści szkoleniowych.

6. Powiązanie celów nauczania z modelem biznesowym

Istnieje więcej niż jeden sposób na stworzenie modelu biznesowego wokół edukacji handlowej. Kiedy zrozumiesz cele uczenia się, możesz dowiedzieć się, jaki model jest optymalny dla konkretnych uczniów. Na przykład, czy edukacja twoich członków w naturalny sposób doprowadzi do zakupu, który możesz zrealizować? Jeśli tak, możesz pobierać mniej opłat za szkolenie wstępne i przyciągać więcej klientów.

7. Badanie i identyfikacja treści materiał źródłowy

Skąd będzie pochodzić treść Twojego programu szkoleniowego? Czy jest to oparte na twojej wiedzy i doświadczeniu? Czy opiera się na badaniu, syntezie i ponownym formatowaniu wielu istniejących źródeł? Potrzebujesz partnera z ekspertem?

8. Identyfikacja potencjalnych działań i ćwiczeń

Ćwiczenia i ćwiczenia są narzędziami, których będziesz używać, aby lekcje były konkretne i miały zastosowanie w prawdziwym świecie. Możesz też udostępnić rzeczywistą mapę drogową, która pokazuje ludziom, jak stosować tematy, aby osiągnąć swoje cele.

9. Określ obszary tematyczne kursu

Teraz, kiedy wiesz, co ludzie naprawdę próbują osiągnąć i stać się, wiesz, czego musisz nauczyć. Wiele osób rozumie cały ten proces Wstecz i zaczyna od tematów, które zakładają, że ludzie muszą być nauczani.

10. Opracowanie programu kursu

Teraz weź swoje tematy i wpleść je do ogólnego programu nauczania. Twój program nauczania powinien nie tylko mieć dominujący temat, ale powinien opowiadać historię, która prowadzi do zrozumienia i działania.

11. Wybierz formaty multimediów dla początkowej zawartości

Kiedy opracowałeś profil ucznia na podstawie swoich badań rynku, zbadałeś prawdopodobnie pożądany styl uczenia się potencjalnych uczniów. Preferują tekst, audio czy wideo? Psychologia uczenia się pokazuje, że wszyscy ludzie korzystają z mieszanki formatów multimedialnych, więc często używasz formatu, który najlepiej pasuje do treści.

12. Opracowanie treści wprowadzających

Teraz jesteś gotowy do rozwijania treści treningowych. Będzie Ci łatwiej dzięki pracy, którą wykonałeś z góry, ale powinieneś również uwzględnić elementy, które przyciągają i przyciągają uwagę, angażując uczniów zarówno na poziomie emocjonalnym, jak i logicznym, aby pozostać niezapomnianym. Teraz, czy opracujesz treść samodzielnie, czy strategicznie zlecisz ją na zewnątrz?

13. Zbuduj stronę członkowską

Niezależnie od modelu biznesowego, potrzebujesz strony internetowej z publicznie dostępnym interfejsem i zapleczem tylko dla członków.

14. Uruchom strategię i ofertę

Następnie nadszedł czas, aby zaplanować wprowadzenie swojej witryny do świata i dowiedzieć się, jaka oferta jest najlepsza do przyciągnięcia płatnych członków do nowego programu. Bez względu na to, ilu członków przyciągniesz na początku, otrzymasz zapłatę za nauczanie kursu. Ponadto, ponieważ twój program staje się coraz lepszy co tydzień, możesz stale “ponownie uruchomić” witrynę i przyciągnąć więcej członków.

15. Prospect marketing system

Musisz opracować edukacyjną strategię content marketingową, która przyciąga nowych potencjalnych klientów i buduje z nimi relacje w czasie. Można to utworzyć raz i zautomatyzować za pomocą autorespondera wiadomości e-mail.

16. Copywriting strony

Jaka jest odpowiednia strategia sprzedaży dla konwersji potencjalnych klientów na płatnych członków? O dziwo, już odkryłeś wszystkie korzyści, których szukają Twoi potencjalni klienci, ponieważ program szkoleniowy musi sprawić, że te korzyści będą osiągalne, aby były skuteczne. Teraz nadszedł czas, aby skutecznie komunikować się, w jaki sposób Twoje treści zapewniają te korzyści.

17. Joint ventures na start

Brak istniejącej publiczności? Opracuj zabójczy program, a inni zrobią dla ciebie przedsprzedaż z poparciem (i dadzą Ci lepsze wyniki niż reklama). Znalazłeś tych potencjalnych partnerów joint venture poprzez wstępne badania rynku, a teraz po prostu trzeba strategicznie skontaktować się i negocjować z nimi.

18. Rozwój społeczności

Jedną z zalet interaktywnych środowisk edukacyjnych jest społeczność uczenia się, która rozwija się pod okiem instruktora. Korzyści w świecie rzeczywistym są powodem, dla którego ludzie dołączają, a społeczność jest powodem, dla którego zostają.

19. Ciągły rozwój treści

W zależności od modelu biznesowego, możesz tworzyć treści (lub outsourcować je) w sposób ciągły. Szkolenie może mieć ograniczony czas trwania. Tak czy inaczej, mądrze jest zacząć od początkowej treści, a następnie kontynuować, biorąc pod uwagę opinie członków i oceny uczenia się. W końcu otrzymasz lepszą treść.

20. Marketing ciągły

Jak wspomniano powyżej, każdy program oparty na członkostwie może być” ponownie uruchomiony ” w kółko przy użyciu darmowych przekonujących treści edukacyjnych. Możesz nawet zwolnić części samego kursu jako strategię przyciągania. Pamiętaj, że jeśli Twoja witryna członkowska stale dodaje nowe treści, staje się coraz bardziej wartościowa.

Tak, to jest nauczanie sprzedaje program nauczania

OK, więc być może już zgadłeś, że te kroki 20 są identyczne z listą kontrolną nauczania sprzedaje 20-stopniową do budowy dochodowej witryny członkowskiej. Zarówno podstawowa treść, jak i zaawansowane szkolenia śledzą tę mapę drogową, dzięki czemu można krok po kroku zastosować lekcje w prawdziwym świecie. Możesz też skakać i skupiać się tylko na częściach, z którymi potrzebujesz pomocy.

Sprawdź Teaching Sells dla instrukcji, która zasila mapę drogową. Do zobaczenia w środku.

Total
0
Shares
Related Posts