Wiele czynników może mieć wpływ na podejmowanie decyzji przez Klienta.
Jak możesz skłonić ich do kupowania produktów od Twojej firmy zamiast od konkurencji?
Musisz znaleźć sposób na wpływanie na ich opinie.
Możesz to osiągnąć, wykorzystując dowód społeczny.
Celem jest stworzenie pozytywne postrzeganie Twojej firmy. To potęga w liczbach.
Załóżmy, że potencjalny klient szuka produktu w Internecie.
Wiedzą, czego chcą, ale nie są pewni, w którym sklepie ecommerce go kupić.
Czego mogą szukać?
Firma a ma ponad 500 recenzji. Firma B ma tylko 7 recenzji.
Który z nich ma lepsze postrzeganie opinii publicznej?
Spójrz na czynniki w tej grafice jako punkt odniesienia.
Oczywiście firma z większą liczbą recenzji będzie bardziej atrakcyjna dla nowych klientów.
Ta firma czuje się bardziej wiarygodna.
Ponad 500 osób poświęciło czas na napisanie recenzji, więc muszą być legalne, prawda?
Szczerze mówiąc, jakość produktu nie ma tutaj znaczenia.
Firma B może potencjalnie mieć znacznie lepszy produkt, ale jeśli nikt o tym nie wie, jest bezużyteczny.
Nie zrozum mnie źle: jakość jest oczywiście ważna.
Jeśli sprzedajesz produkt, który jest wadliwy lub ma wiele problemów, dowód społeczny może obalić.
Możesz dostać setki recenzji, ale jeśli wszystkie są negatywne, może to cię wyrzucić z biznesu.
Niezależnie od rodzaju firmy, branży lub obecnej reputacji, pokażę Ci, jak poprawić konwersje za pomocą dowodu społecznego.
Zacznijmy od podstaw.
Czym jest dowód społeczny?
Wiesz, czym jest mentalność stada?
Opisuje sposób, w jaki ludzie są pod wpływem rówieśników, aby zachowywać się w określony sposób.
To podstawa społecznego dowodu.
Widzisz ludzi robiących to samo. Zakładasz, że tak trzeba. Ty też to robisz.
Bardziej pocieszające jest wierzyć, że wszyscy jesteśmy niezależnymi myślicielami i podejmujemy działania z własnej woli.
Nieprawda.
Oczywiście mentalność watahy Nie dotyczy każdej dziedziny życia.
W biznesie, jednak, można założyć, że jest zawsze w grze.
To dobra wiadomość.
Oznacza to, że masz metody, aby złagodzić obawy potencjalnych klientów i popchnąć je do podjęcia ostatecznej decyzji o zakupie.
Co najważniejsze, dowód społeczny sprawia, że klienci czują się pewni swoich decyzji.
Rzecz w tym.
Nie wszystkie elementy dowodu są sobie równe.
Niektóre są bardziej przekonujące i wpływowe niż inne. Nawet umieszczenie tego dowodu może mieć wpływ.
Oto 17 sposobów na społeczne potwierdzenie swojej marki.
1. Użyj adnotacji celebrytów
Nie daj się zmylić określeniu “celebryta”.
Jeśli nie masz wielu powiązań, prawdopodobnie nie jest realistyczne, aby wylądować supergwiazdą, taką jak Jay-Z, Shaquille O ‘ Neil lub Tom Cruise, aby poprzeć twój produkt.
Jeśli chcesz kogoś takiego jak Selena Gomez polecanie Twojej firmy na jej profilach społecznościowych będzie cię kosztować $550,000 za post.
To oburzające.
Zamiast tego Szukaj zwykłych ludzi z dużymi obserwacjami, zwłaszcza na platformach społecznościowych, takich jak Instagram.
Oto przykład jak Bose używany Russell Wilson aby stworzyć dowód społeczny:
Ten film obejrzało ponad 250 000 osób.
Jeśli Russell Wilson mówi, że to działa, to musi, prawda?
To siła społecznego dowodu.
Należy pamiętać, że Federalna Komisja Handlu wymaga od influencerów społecznych wyraźnego ujawnienia swoich relacji z markami, które promują.
Dlatego Russell użył hashtagu # Ad w tym poście.
Wiem, co sobie myślisz.
Może Russell Wilson nie jest gwiazdą, ale wciąż jest rozgrywającym NFL.
Możesz również znaleźć lokalne gwiazdy lub zwykłych ludzi z dużą ilością znajomych w mediach społecznościowych.
Przeglądaj swoich obserwujących. Czy widzisz kogoś z 10K, 20k, a może nawet 50k obserwujących?
Skontaktuj się z nimi bezpośrednio, aby zobaczyć, czy będą zainteresowani zostaniem ambasadorem marki dla Twojej firmy.
Możesz nawet odnieść lepszy sukces z tymi ludźmi, w przeciwieństwie do gwiazd z milionami obserwujących.
Dlaczego?
Łatwiej jest komuś, kto ma 20 000 obserwujących, zostać bardziej zaangażowani ze swoimi fanami.
Wyjdź tam i spróbuj znaleźć ludzi, którzy promują Twoją markę i produkty.
Nie musi to być Justin Timberlake-każdy, kto ma dużą społeczność, może pomóc Ci wygenerować dowód społeczny.
2. Z dumą Wyświetlaj swoje najlepsze liczby
Niech twoje liczby będą mówić za Ciebie.
Ile osób kupiło twój produkt lub pobrało twój ebook?
Powiedz swoim klientom.
Zamieść te informacje na swojej stronie internetowej w czasie rzeczywistym.
Oto przykład z Nosto:
Co krzyczy dowód społeczny głośniej niż 22 miliardy?
Oto kilka innych opcji, które możesz rozważyć:
- Ile pieniędzy ludzie zaoszczędzili korzystając z Twojej firmy?
- Ilu masz obserwujących w mediach społecznościowych?
- Ilu klientów obsługiwałeś?
Ale jeśli nie masz imponujących liczb, pomiń je.
Na przykład, załóżmy, że masz tylko obserwujących 450 na Instagramie.
Nie ma się czym chwalić.
Po pierwsze, jeśli tak jest, musisz nauczyć się jak zbudować większy Instagram.
Ale nie umieszczaj tego numeru na swojej stronie internetowej.
Zamiast tego pokaż swoje mocne strony.
Jeśli masz obserwujących 30,000 na Twitterze, To jest coś, co chcesz pokazać.
Oto kolejny przykład z Kissmetrics:
Strona główna pokazuje, ile firm korzysta z platformy analityki behawioralnej i zaangażowania.
Tworzy dowód społeczny.
Gdyby było napisane: “10 firm korzysta z naszych usług”, nikt nie byłby pod wrażeniem.
Ale 900 to nie powód do kichania. Imponujące.
Spójrz na swoje najlepsze liczby, aby zobaczyć, które z nich są warte wyświetlenia na swojej stronie internetowej.
3. Pokaż wizualny dowód swojego produktu w akcji
Zdjęcia są potężny dowód społeczny.
Obrazy mogą pomóc wzmocnić przekonanie, że twój produkt działa.
Pamiętasz przykład Bose ‘ a, na który patrzyliśmy wcześniej?
Russell Wilson miał głośniki pod wodą. I to było skuteczne. Dlaczego?
Bo co innego mówić ludziom, że coś jest wodoodporne, a co innego pokaż im.
Dlatego powinieneś umieścić zdjęcia przed i po stronie.
Proactiv robi to od lat:
Ta strona na ich stronie internetowej zachęca użytkowników do przesyłania własnych zdjęć przed i po.
Chcą usłyszeć od swoich klientów, ponieważ pokaże to każdemu sceptykowi, że produkt działa.
To świetny pomysł.
Ponadto opowiadanie historii jest skutecznym sposobem na zaangażuj się i przekonaj ktoś.
Pomyśl przez chwilę o swojej marce, produktach lub Usługach.
Jakie obrazy generują dowód społeczny?
Powiedzmy, że jesteś firmą zajmującą się czyszczeniem dywanów. Możesz pokazać brudny dywan kontra czysty dywan.
Zdjęcia przed i po działają dobrze dla każdego, kto jest zaangażowany w branżę zdrowia, wellness i fitness.
Oto kolejny przykład z firma fitness:
Wyglądasz jak facet po lewej?
Możemy sprawić, że będziesz wyglądał jak ten po prawej. I obiecujemy zrobić to w ciągu 90 dni lub zwrot pieniędzy.
To imponująca strategia marketingowa.
Wizualne dowody działania produktu poprawią konwersje.
4. Daj swoim klientom zachętę do pisania recenzji
Weźmy nasz ostatni punkt o krok dalej.
Oczywiście, zawsze możesz publikować zdjęcia na swojej stronie internetowej.
Ale będą one oznaczać o wiele więcej dla potencjalnych klientów, jeśli zobaczą opinie innych użytkowników.
Dlatego ludzie badają firmy na stronach takich jak:
- Yelp
- Lista Angie
- Trip Advisor
Twoja firma powinna mieć profil na jak największej liczbie tych platform.
Zwiększy to twoje szanse na uzyskanie większej liczby recenzji.
Chodzi o preferencje klientów.
Niektórzy ludzie mogą ufać tylko recenzjom Yelp, podczas gdy inni będą sprawdzać Twoje oceny w Google.
Jeśli masz jednego, ale nie drugiego, zrażasz potencjalnych nowych klientów.
Zachęcaj ludzi do przesyłania zdjęć po pozostawieniu recenzji.
Wcześniej rozmawialiśmy o tym, jak wizualne dowody mogą wpłynąć na podejmowanie decyzji przez kupującego.
Na podstawie powyższej Grafiki wiemy, że zdjęcia użytkowników są znacznie ważniejsze, jeśli chodzi o generowanie dowodów społecznych.
Klienci mogą czuć, że profesjonalne zdjęcie na firmowej stronie internetowej może urzekać produkt.
Do pewnego stopnia mają rację.
Oczywiście nie będziesz chętnie udostępniać zdjęć, które przedstawiają Twoją firmę w negatywnym świetle.
Ale klienci uważają, że mogą zaufaj innym klientom.
Oto pomocna wskazówka dla przekonywanie klientów do pozostawienia recenzji.
Być bezpośredni i poproś o opinię.
Nie ma nic złego w tym podejściu.
Jeśli masz lokalizację z cegły i zaprawy, upewnij się, że pracownicy rozumieją znaczenie opinii klientów.
Zanim klient odejdzie, trenuj swoich pracowników, aby powiedzieli: “nie zapomnij napisać recenzji na temat Yelp.”
Jeśli Klient kupił coś w Twoim sklepie ecommerce, wyślij wiadomość e-mail z bezpośrednim linkiem do twojego profilu na stronie recenzji.
Zobacz jak Zappos osiąga to dzięki kampanii e-mailowej:
Wiadomość jest krótka i bezpośrednia. Proszą tylko o recenzję, nic więcej.
Jaka jest zachęta, którą oferują?
“Pomagaj innym.”
Upewnij się, że dajesz swoim klientom dobry powód, aby zostawić opinię.
Zapewnienie cennego wglądu innym konsumentom może działać dla ludzi, ale inni klienci mogą potrzebować dodatkowej motywacji.
Oto przykład z The Body Shop:
Wyjaśnijmy to sobie.
Nie zachęcasz klientów do odejścia pozytywna recenzja.
Oczywiście, to jest to, co wolisz, ale nie możesz tego kontrolować.
Zauważ, jak w warsztacie po prostu mówi: “Powiedz nam, co myślisz.”
Nie określa dobra ani zła.
Tak czy inaczej, jako klient otrzymasz 10% zniżki na następny zakup, jeśli napiszesz recenzję.
Ta zachęta może być dodatkową motywacją, której klienci potrzebują do wygenerowania dowodu społecznego dla Twojej firmy.
5. Twórz ankiety i udostępniaj wyniki
Czasami ludzie nie poświęcają czasu na pozostawienie pełnej recenzji.
To zrozumiałe.
Musisz zdać sobie sprawę, że ludzie są zajęci, a zachęta może nie przekonać wszystkich klientów.
Tutaj możesz wykorzystać ankietę na swoją korzyść.
Zamiast pisać niestandardowe opinie, klient może po prostu kliknąć określone wcześniej odpowiedzi ankietowe.
Jest szybszy, wymaga mniej wysiłku, ale może być równie skuteczny.
Oto przykład z Nordstrom:
Łatwo jest zbudować ankietę online.
Sprawdź te strony:
- Ankieta Małpa
- Survey Planet
- Formularze Google
Udostępnij wyniki ankiety na swojej stronie, aby stworzyć dowód społeczny.
Zobacz jak 4zmień energię czy to:
Jeśli nie masz dużo szczęścia w generowaniu opinii klientów, sprawdź, czy twoi klienci będą lepiej reagować na ankiety.
6. Wyświetl opinie klientów
Po prostu poproś ludzi, z którymi pracowałeś (i odniosłeś sukces), aby napisali Ci referencje.
O tak.:
W przeciwieństwie do studiów przypadku, nie polecam gromadzić wszystkie swoje referencje na jednej stronie.
Dlaczego?
Świadectwo nie mówi całej historii.
Oznacza to, że nie będzie miał większego wpływu, stojąc na własną rękę. To musi być poparte czymś innym.
Oto kilka pomysłów na umieszczenie:
- obok formularza kontaktowego
- obok przycisku call-to-action
- na formularzu zamówienia
- na stronie sprzedaży, zaraz po podaniu korzyści z produktu/usługi
- na formularzu subskrypcji newslettera. Jest to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy nie mają dużej liczby subskrybentów do wykorzystania jako dowód społeczny.
- na twojej stronie O mnie.
Ostatnio natknąłem się na strona to umieszcza referencje na pasku bocznym. W ten sposób pojawiają się na każdej stronie internetowej.
To genialne!
7. Uzyskaj referencje od ekspertów w swojej branży
Opinie klientów są ważne, ale czy klient zawsze wie, o czym mówi?
Ekspert to inna sprawa.
Jeśli masz klientów o wysokiej wiarygodności, sprawdź, czy są gotowi dać Twojej firmie referencje.
Dowiedz się, którzy eksperci w Twojej branży mogą być przydatni.
Na przykład, jeśli jesteś firmą materac, coraz pozytywne referencje od kręgarza ma sens.
Innymi ekspertami do rozważenia dla różnych branż mogą być:
- Prawnicy
- Lekarze
- Nauczyciele
- Fizjoterapeuci
- Mechanika
Oto przykład z Kissmetrics:
Postępuj zgodnie z tym szablonem.
Spróbuj uwzględnić eksperta:
- imię i nazwisko
- Przedsiębiorstwo
- tytuł
- Fotografia
Jak Twoja firma im pomogła? Bądź konkretny.
W powyższym przykładzie referencje mówią “30% wzrost konwersji.”
Wszystkie te czynniki przyczyniają się do dowodu społecznego.
8. Wolno ci się chwalić
Kiedy dorastałeś, twoi rodzice mogli ci powiedzieć, żebyś się nie przechwalał.
Jestem tu, by ci powiedzieć, że to w porządku.
Poinformuj wszystkich o swoim sukcesie i tym, w czym jesteś dobry.
Nie mówię, że powinieneś chwalić się tym, ile zarobiłeś w zeszłym miesiącu, ale chwalić się wszystkim, co potwierdza Twoją wiarygodność.
Byłeś w szanowanej publikacji?
Czy popularna strona internetowa wykorzystywała Twoją firmę jako odniesienie lub zasób?
Zobacz ten przykład z Formowanie Roma:
Forbes Media to globalna firma medialna, brandingowa i technologiczna, skupiająca się na wiadomościach i informacjach na temat biznesu, inwestycji, technologii, przedsiębiorczości, przywództwa i zamożnego stylu życia.”
Są rozpoznawane na całym świecie.
Wyróżnienie się na ich stronie internetowej to wielka sprawa.
Nie bój się udostępniać takich informacji swoim klientom.
Jeśli firma taka jak Forbes mówi, że jesteś legalny, to musisz być, prawda?
To siła społecznego dowodu.
9. Wymyśl program poleceń dla klientów
Już ustaliliśmy, że klienci ufają innym klientom.
Polecenia klientów mogą generować dowód społeczny.
Jeśli ktoś miał złe doświadczenia z marką, nie poleci tej firmy swoim znajomym i rodzinie.
Jeśli otrzymasz polecenie od kogoś, komu ufasz, oznacza to, że miał dobre doświadczenie.
Chcą, żebyś miał taką samą pozytywną interakcję.
Spójrz na skierowania wpływowe mogą mieć w Twojej firmie:
Zwiększasz szanse na uzyskiwanie konwersji poprzez rekomendacje klientów.
Pójdźmy o krok dalej.
Tak, twoi klienci mogą pokochać twój biznes.
Ale czy oni pójdą na swoją drogę, aby szerzyć wieść?
Może.
Podobnie jak w przypadku recenzji, czasami ludzie potrzebują dodatkowej motywacji.
Oferują zachętę, jak Airbnb czy:
To nie musi być przesada.
Po prostu daj im trochę zachęty do dzielenia się swoją marką z przyjaciółmi.
Zaufaj mi, to działa.
10. Użyj Facebooka
Omówiliśmy znaczenie generowania dowodów społecznych za pośrednictwem Instagram i przeglądania stron internetowych, takich jak Yelp lub Google Local.
Ale to nie wystarczy.
Zachęć klientów do oceny Twojej marki na Facebooku.
Facebook ma tak szeroki zasięg, że nie możesz sobie pozwolić na pozostawienie go poza strategią dowodu społecznego.
Pomyśl o tym w ten sposób.
Ilu masz obserwujących na Facebooku?
Ilu przyjaciół mają Twoi obserwatorzy?
Jesteś pośrednio związany z tymi wszystkimi ludźmi, nawet jeśli nie podążają za tobą.
Jeśli twoi klienci komentują i piszą recenzje na twojej stronie na Facebooku, pojawi się na kanale wiadomości wszystkich swoich znajomych.
To świetna ekspozycja dla Twojej marki.
Oto coś innego do rozważenia: Facebook to najlepsza platforma dla pozytywnych recenzji.
Komentarze na twojej stronie na Facebooku są bardziej prawdopodobne, aby pomalować Twoją firmę w pozytywnym świetle niż na innych stronach z recenzjami.
Jak zachęcić ludzi do pisania recenzji na swojej stronie na Facebooku?
Nawiąż kontakt z klientami. Lubię ich posty. Odpowiadaj na ich komentarze. Upewnij się, że Twój profil jest aktywny.
Wszystkie te czynniki mogą pomóc w wygenerowaniu dowodu społecznego na Facebooku.
11. Studia przypadków
Jest to zdecydowanie jeden z najpotężniejszych rodzajów dowodów społecznych.
Dlaczego?
Opowiada pełną historię (jeśli jest dobrze zrobiona).
I jak wiecie, Historia sukcesu jest najlepszym rodzajem historii w tym przypadku.
Dzięki analizom przypadków uzyskasz całościowy obraz podróży klienta. Nauczysz się:
- jak wyglądało ich życie zanim zainwestowali w ciebie
- co skłoniło decyzję o zakupie
- przeszkody, jakie mieli na drodze do lepszego wyniku
- jak pomogłeś im pokonać te przeszkody
- dokładnie w momencie, w którym doświadczyli transformacji
- jak wygląda życie po tej transformacji.
Czy Twoje studium przypadku potrzebuje wszystkich tych elementów?
Tak.
To o wiele bardziej skuteczne niż po prostu klient mówi
Miałem duże doświadczenie w pracy z Jane i bardzo ją polecam.
Jest miejsce na taki dowód, o którym opowiem później.
Gdzie należy wyświetlać case studies?
Są tak potężni, że mogą stać sami. Zawsze polecam posiadanie osobnej strony, na której znajdziesz historie swoich sukcesów.
O tak.:
Oto kolejny przykład:
Ramit Sethi doskonale wykonuje tego rodzaju dowód społeczny w swoim GrowthLab:
Chociaż można je umieścić na osobnej stronie, na stronach sprzedaży należy również uwzględnić studia przypadków dotyczące produktów lub usług.
Można to zrobić na wiele sposobów:
- strategicznie umieść studia przypadków wideo na swojej stronie sprzedaży;
- użyj studiów przypadków jako odpowiedzi na pytania na stronie FAQ;
- skondensuj historię sukcesu w Referencje i uzyskaj link “Czytaj więcej”, aby potencjalni klienci mogli uzyskać dostęp do pełnego studium przypadku ze strony sprzedaży.
To tylko kilka pomysłów.
12. Siła w liczbach
Pewnie często go używałeś.
To działa.
Najczęstszym zastosowaniem tego typu dowodu społecznego jest posiadanie przycisków udostępniania społecznościowego na postach na blogu.
Mówi ludziom, że jest to wysokiej jakości post na blogu, który należy przeczytać.
Ma taki sam efekt jak komentarze.
Zobacz ten post autor: Brian Dean:
Ma 871 komentarzy! To dowód społeczny.
Rzecz w tym.
Bądź świadomy negatywne dowód społeczny.
Jeśli masz zero komentarzy i zero udziałów społecznościowych w poście, możesz zachować to dla siebie.
Większość narzędzi udostępniania społecznościowego pozwala wyłączyć wyświetlanie liczby udostępnień, jeśli nie wyczyści określonego progu.
Kilka innych sposobów na pokazanie siły w liczbach:
- liczba użytkowników
- liczba pobrań oprogramowania, narzędzi lub zasobów
- liczba subskrybentów
Wyświetlanie liczby abonentów jest potężnym dowodem.
Biorąc pod uwagę, jak ważne jest budowanie listy w biznesie, jeśli masz odpowiednie numery, skorzystaj z nich.
4. 13. Adnotacje od influencerów
Influencerzy to ludzie z ogromnym autorytetem w twojej niszy.
Każdy je zna, lubi i ufa ich opiniom.
Wyobraź sobie, że otrzymujesz poparcie od jednego z dużych graczy w Twojej przestrzeni. To może sprawić, że twój biznes.
Skąd takie poparcie?
- Zone in na influencer.
- Zdobądź ich radar, angażując się w ich treści.
- Nawiązać kontakt przez e-mail.
- Zrób dla nich coś spektakularnego.
- Poproś o poparcie.
Wiem, łatwiej powiedzieć niż zrobić. Ale to jest ogólna droga, którą musisz obrać.
Nie chcesz jechać tą trasą?
Możesz również zapłacić za grę.
Innymi słowy, możesz zatrudnić influencerów, aby poparli Twoją markę lub produkty.
Jeśli masz fundusze, może to być bardzo opłacalne.
Podaje się, że za każdy 1 USD firmy wydają na influencer marketing, dostają $ 6.50 z powrotem. Ci z top 13% dostają 20 $ z powrotem.
To się nazywa solidny zwrot z inwestycji.
Po uzyskaniu Twoich adnotacji możesz je wyświetlić na swojej stronie internetowej.
Strona główna i o stronie są pierwszorzędnymi nieruchomościami na tego rodzaju dowód:
Mówi odwiedzającym witrynę, że jesteś wielką sprawą i warto Cię posłuchać.
Tego właśnie chcesz, prawda?
Jeśli ktoś wybitny Cię pochwalił, pochwal się.
14. Media wspominają
Czy kiedykolwiek widziałeś logo różnych publikacji rozrzucone po niektórych stronach internetowych?
Z pewnością. Jest powszechnie używany.
Oto przykład:
To nie musi być formalny zakład medialny jak NBC News. Może to być popularna strona internetowa w twojej niszy.
Jeśli kiedykolwiek byłeś tam promowany (post gościnny, wywiad itp.), możesz umieścić logo na swojej stronie internetowej jako formę dowodu.
Jest to prawie zawsze wyświetlane na stronie głównej.
Oto profesjonalna wskazówka dla mediów o lądowaniu.
Przejdź do strony o nazwie HARO.
To platforma, która łączy reporterów ze źródłami. Jeśli masz doświadczenie w danej dziedzinie, możesz łatwo stać się źródłem.
Na stronie kliknij “jestem źródłem.”
Oto jak to działa.
I to wszystko!
Masz sposób na nawiązanie kontaktu z dziennikarzami i zdobycie tych bardzo pożądanych wzmianek w mediach.
15. Pieczęcie zaufania i certyfikaty
Ikony zaufania pomagają klientom czuć się bezpiecznie we współpracy z Tobą.
Certyfikaty mają ten sam efekt.
Oczywiście, nie żyjemy już w świecie, w którym referencje są równie ważne, jak wyniki.
Ale wiele osób wciąż polega na tych sygnałach, dzięki czemu mogą czuć się spokojni w swoich decyzjach.
Certyfikaty, które świadczą o twojej wiedzy, mogą dać potencjalnym klientom impuls we właściwym kierunku.
Działa to najlepiej na stronach serwisu.
Wystarczy spojrzeć na liczbę odznak Kristi Hines ma na swojej stronie freelance:
Założę się, że jeśli ktoś patrzy na jej usługi, może to wystarczyć, aby go wyprzedzić.
Porozmawiajmy o pieczęciach zaufania.
Są one szczególnie istotne dla formularzy zamówień.
Oto kilka przykładów pieczęci zaufania:
- Certyfikaty SSL
- odznaki lub oświadczenia dotyczące prywatności
- gwarancja zwrotu pieniędzy
- logo karty kredytowej
Są to najczęściej spotykane.
Żaden formularz zamówienia ani strona sprzedaży nie powinny pochodzić bez co najmniej kilku ikon zaufania.
Tu wymieniane są pieniądze. Twoi klienci muszą wiedzieć, że ich dane są bezpieczne.
Czasem wystarczy mieć ikonografię karty kredytowej, jak ta:
ConversionXL przetestowałem kilka popularnych pieczęci zaufania, aby zobaczyć, jak radzą sobie z klientami.
PayPal był najbardziej zaufanym, a visa-Mastercard była najbardziej znaną marką.
16. Popularne posty i produkty
Jest to kolejny sposób, aby mieć elementy dowodowe na swojej stronie internetowej, gdy nie masz wielu możliwości wyboru.
Zapewniam cię, że to działa.
Możesz wyświetlać popularne posty na pasku bocznym, tak jak ja:
Możesz również umieścić je w stopce, na przykład Kreator blogowania robi:
Ponownie, należy pamiętać o negatywnych dowodów społecznych.
Jeśli twoje liczby są niskie, wyłącz funkcję licz w popularnym widżecie post.
Jeśli prowadzisz sklep ecommerce, możesz wyświetlać popularne produkty, a.k. a. Bestsellery.
Ma ten sam efekt:
17. Klient lub lista klientów
Kreatywnym sposobem wyświetlania dowodu społecznego jest lista klientów.
Pomaga, jeśli twoi klienci są rozpoznawalnymi nazwiskami w Twojej branży. Jest to jeszcze bardziej wpływowe niż słowne poparcie ze strony influencera.
Oto przykład z Sleeknote:
Firmy oparte na usługach również mogą to zrobić:
Mądre, prawda?
Wniosek
Założenie dowodu społecznego jest proste.
Kiedy dzwonisz do innych ludzi, aby powiedzieć swoim perspektywom, jak niesamowite jesteś, wiadomość uderza do domu silniej.
A kiedy zdecydujesz się zatrąbać swój róg, przynajmniej masz zeznania dziesiątek osób, które cię wspierają.
Dowód społeczny nie jest czymś użytecznym. To jest krytyczne.
Twoi klienci chcą zobaczyć te elementy dowodowe, ponieważ chcą mieć pewność, że inwestują w ciebie.
Nie brakuje ci opcji.
Dałem ci dziesięć najbardziej wpływowych i najlepsze miejsca dla nich na twojej stronie.
Zarówno firmy usługowe, jak i oparte na produktach mogą korzystać z tych elementów. Tak jak nowi i doświadczeni przedsiębiorcy.
Wykorzystaj te społeczne elementy dowodowe. Zaangażowanie w Twoje treści przejdzie przez dach, a współczynniki konwersji poprawią się.