16 Essentials to Creating a trust-Boosting Twitter Profile

Nie muszę Ci mówić, jak duże jest zaufanie do biznesu i marketingu.

Zaufanie jest wszystkim.

Możesz wyciągnąć każdą sprytną sztuczkę z książki, zainwestować tysiące dolarów w sprytną, seksowną reklamę i niestrudzenie pracować nad taktykami optymalizacji konwersji.

Ale ostatecznie to zaufanie prowadzi do sprzedaży.

Prawdopodobnie dlatego marketing szeptany jest tak samo ważny,jak kiedykolwiek.

A nowe badanie z Ogilvy, Google i TNS znaleźli,

word of mouth jest najpotężniejszym czynnikiem, jeśli chodzi o relacje konsumentów z markami.

Zgodnie z tym badaniem 74% konsumentów wymienia przekaz ustny jako najpotężniejszy czynnik.

I to ma sens.

Zaufam wkładowi przyjaciela lub członka rodziny nad jakimś przystojnym sprzedawcą każdego dnia tygodnia.

Tak więc, jeśli chodzi o Twój profil na Twitterze, budowanie zaufania powinno mieć najwyższy priorytet.

Oczywiście chcesz rozwijać swoich zwolenników.

Ale co ważniejsze, chcesz, aby Twoi obserwatorzy Ci zaufali i poważnie traktowali Twoją opinię.

Na jakich elementach powinieneś się skupić, aby budować zaufanie?

W tym poście udostępniam podstawowe informacje 16 obowiązkowe do tworzenia profilu na Twitterze zwiększającego zaufanie.

1. Użyj markowego obrazu tła

Co jest pierwszą rzeczą, którą użytkownicy Twittera widzą, gdy lądują na Twoim profilu?

Dla większości jest to obraz tła.

Oczywiście musi wyglądać świetnie i mieć odpowiednie wymiary w pikselach.

Ale musi również zawierać te same elementy brandingowe, których używasz w swoim logo, na swojej stronie internetowej, innych kontach społecznościowych i tak dalej.

Oto dobry przykład z pszczół Burta:

c62ca2619b434012be040033d7c0a214

Oto kolejny z Mashable:

33d505a7d6944d999fcef08a39adf113

Oba zawierają schemat kolorów, Styl i przekaz zgodny z ich ogólną marką.

Jest to ważne, ponieważ zazwyczaj potrzeba bycia narażonym na kontakt z marką pięć do siedmiu razy, zanim klienci będą kupować.

2. Dodaj odpowiednie zdjęcie profilowe

Równie ważne jest twoje zdjęcie profilowe.

Ponownie, musi być atrakcyjny i być zgodny z resztą marki.

Oto obraz, którego używam na moim profilu Neila Patela na Twitterze:

32d3f3a6f02143a0aa24dfedd4c82ac1

To proste, ale profesjonalne, a odwiedzający mogą mnie natychmiast rozpoznać.

Oto zdjęcie profilowe dla sztuki męskości:

b4c71f7e8b43492ba16321a9af8ec369

Pasuje do głównego tematu strony “Sztuka męskości”.

3. Uzyskaj weryfikację

Wspomniałem już wcześniej, że dodanie pieczęci zaufania do strony kasy może zwiększyć konwersje.

Twitter ma własną wersję pieczęci zaufania, która jest niebieskim znacznikiem wyboru.

Wygląda to tak:

ee09e9e2108b468784efbfa055aa89af

Chociaż jest to tylko mała, prosta ikona, może znacznie zwiększyć Twoją wiarygodność, ponieważ użytkownicy Twittera natychmiast wiedzą, że Twoje konto jest autentyczne.

Wiem, że zawsze szukam niebieskiej zweryfikowanej odznaki, gdy szukam gwiazdy lub głównej marki.

Aby uzyskać weryfikację, musisz przesłać wniosek, który możesz dowiedz się więcej tutaj.

A oto niektóre z podstawowych elementów, które musisz mieć, aby zostać zatwierdzonym:

bbdf47275378408ea0d68cbc9c53c005

4. Podświetl swoje referencje (nie będąc o tym nieznośnym)

Twitter pozwala na umieszczenie krótkich informacji biograficznych na swoim profilu.

Jest to idealne miejsce, aby wyjaśnić swoje referencje i co wnosisz do stołu.

Wykorzystaj tę przestrzeń mądrze.

Oto informacje, które zamieszczam na moim profilu:

3be905b3e42148dd815ce90fe97eb311

Oto informacje Chris Ducker zawiera:

606ea3ffb2aa466ebb21c075ff822357

Tylko nie przesadzaj, żeby się denerwować.

5. Połącz swoją stronę

Twitter pozwala również na umieszczenie linku do strony internetowej w swoim profilu.

Jest to świetne rozwiązanie do kierowania ruchem polecającym i może również służyć jako booster zaufania.

5e89afc4403944aaa7f0256e50109af8

6. Przypnij najlepsze treści do góry

Podobnie jak Facebook, Twitter daje możliwość przypięcia top tweet do góry profilu.

W tej chwili używam tej funkcji do promowania mojego podcastu.

Widzisz?

69dcff3e878f4c84a1148ed5fbda9780

Przypinanie top tweet to prosty sposób na maksymalizację widoczności konkretnego postu i jest świetny do zwiększenia zaufania.

Wybierz to, co uważasz za najlepszy tweet i przypnij go do górnej części swojego profilu.

Idealnie byłoby, gdyby otrzymał już mnóstwo zaangażowania(np.) ponieważ to sprawi, że będziesz wydawał się bardziej legalny dla odwiedzających po raz pierwszy.

Pamiętaj, że jest to pierwszy post, który zobaczą.

Przypinanie top tweet jest proste.

Kliknij strzałkę w dół w prawym górnym rogu swojego ulubionego tweeta.

8e3c74ab27394802b4b22075dac64a68

Następnie kliknij ” Przypnij do swojego profilu:”

d2eccd76c05943eab07f4ac874b38505

To wszystko.

7. Trzymaj się z dala od zawartości śmieci

To nie ma sensu, ale zdecydowanie warto wspomnieć.

Pod koniec dnia jesteś tak wiarygodny, jak treści tweetowane.

Jeśli opublikujesz naprawdę wnikliwe, istotne treści, ludzie będą Ci bardziej ufać.

Jeśli opublikujesz treści śmieci, które są bezwartościowe, spamerskie i jawnie egoistyczne, zabije to twoją wiarygodność.

Dlatego zawsze staram się, aby moje treści trafiały w sedno i odpowiadały zainteresowaniom moich odbiorców, które leżą pod parasolem marketingu cyfrowego.

624f2b88076b4f4da40a38dc3065ec5a

8. Retweet wiarygodne źródła

Retweety są dużą częścią odwołania Twittera.

Za pomocą zaledwie kilku kliknięć (lub dotknięć) możesz retweetować interesujące treści i udostępniać je swoim odbiorcom.

Ale chodzi o to.

Ludzie ocenią Twoją legalność na podstawie rodzaju treści, które przesyłasz dalej.

Jeśli przesyłasz epickie treści z wiarygodnego źródła, możesz już iść.

To poprawi twój wizerunek i zwiększy zaufanie Twoich obserwujących do ciebie.

Ale jeśli to bzdura, to zmniejszy to poczucie zaufania.

Innymi słowy, nie przesyłaj dalej postów ze spamowych, nieistotnych źródeł.

Ponownie, treści, z którymi się kojarzysz, mogą pomóc lub zaszkodzić Twojej marce.

Posypać kilka artykułów każdego tygodnia z głównych publikacji, takich jak The Atlantic, Harvard Business Review, The New Yorker, itp.- cokolwiek pasuje do twojej branży lub niszy.

Musi być odpowiedni dla Twoich odbiorców i obejmować temat, który ich naprawdę interesuje.

I jeszcze jedno.

Najlepiej jest podać adres URL publikacji, aby ludzie mogli ją natychmiast rozpoznać.

O tak.:

9ea00cf88dd641b7ac95f63d43d51700

Chodzi o to, że możesz informować / bawić swoich odbiorców, korzystając z zaufania, jakie ludzie mają w ustalonej, zaufanej witrynie.

10. Trzymaj się spójnego motywu

Dużym elementem zdobywania zaufania jest postrzeganie go jako eksperta lub autorytetu w danym temacie.

Aby osiągnąć ten status, musisz być selektywny co do rodzaju treści, które publikujesz.

Na przykład, nie złapiesz mnie na tweetowaniu o aranżacji wnętrz lub gotowaniu.

Znajdziesz mnie publikowania treści wyłącznie o marketingu cyfrowym.

To mój sposób działania.

Wyjaśnij, czym jest twoja nisza, trzymając się spójnego motywu.

11. Utrzymuj stały harmonogram delegowania

Spośród wszystkich sieci społecznościowych ludzie najczęściej publikują posty na Twitterze.

Według najnowszych badań z CoSchedule, “Zaleca się 15 tweetów dziennie.”

7e0f736f590443018fcafbadae340159

Nie bój się trochę Zwariować ze swoimi tweetami.

Najważniejsze jest, aby być konsekwentnym i nie mieć większych luk między stanowiskami.

12. Pepper w niektórych filmach

Jestem pewien, że wiesz, jak ogromny jest teraz marketing wideo.

Marki, które wykorzystują raport wideo więcej ruchu, więcej potencjalnych klientów i wyższy zwrot z inwestycji.

We Have the Statistics to Prove It 01

Uważam również, że wideo jest idealne do rozbiórki ścian i nawiązywania głębszych połączeń.

Dlaczego nie wrzucić kilku filmów na swoją stronę na Twitterze?

Robiłem to niedawno i widzę kilka świetnych wyników.

60950105a8674e01b3748ddc474f81f9

Pat Flynn z Smart Passive Income robi to samo.

66f1332e93204424912e8962a1755181

Wystarczy połączyć zawartość z kanału YouTube lub strony internetowej.

13. Nie zalewaj swoich Tweetów hashtagami

Hashtagi to skuteczny sposób na zwiększenie widoczności tweetów.

Ich nadużywanie może jednak obalić, zwłaszcza na Twitterze.

Chociaż jest dobrze, a nawet zachęcamy do korzystania z 10 lub więcej hashtagów w innych sieciach, takich jak Instagram, najlepszą praktyką jest używanie maksymalnie trzech hashtagów na Twitterze.

Jednak dwa hashtagi są idealne i jest to Liczba, do której zazwyczaj dążę.

a6e5814849774270958eeefca316729b

Najnowsze badania pokazuje, że

zaangażowanie spada znacząco, gdy średnio używa się więcej niż dwóch hashtagów.

tm20hashtags1

“Ładowanie pudełka” za pomocą hashtagów wygląda spamowo i może być zabójcą zaufania.

14. Staraj się osiągnąć idealny stosunek obserwujących

Powiedzmy, że ktoś ma 100 tysięcy obserwujących.

To świetnie.

A jeśli śledzą 500 tysięcy ludzi?

Nagle nie wyglądają na legalne i godne zaufania.

Ale powiedzmy, że ktoś, kto ma 100 000 obserwujących, śledzi tylko 50 000 osób.

Prawdopodobnie bardziej prawdopodobne jest, że potraktujesz je poważnie, ponieważ ich liczba obserwujących przewyższa liczbę osób, które śledzą.

Może się to wydawać konkursem popularności, ale powinieneś spróbować osiągnąć korzystny stosunek obserwujących.

Chciałbym myśleć, że mam dobry stosunek:

ffa90ad524234b3488fcc18a88888406

Według Historie Kred,

ważne jest, aby uzyskać co najmniej 20% użytkowników, których obserwujesz, aby podążali za tobą, zanim przejdziesz do następnej grupy obserwujących.

Innymi słowy, nie śledź śmiesznej liczby kont, chyba że masz sporą liczbę obserwujących.

To po prostu źle wygląda, jeśli śledzisz tysiące ludzi, a sam masz tylko garstkę obserwujących.

15. Bądź maniakiem ortografii i gramatyki

Jest dowody wskazujące słaba Pisownia i gramatyka kosztują przedsiębiorstwa miliony rocznie w sprzedaży.

Podobnie jak powinieneś dokładnie sprawdzić posty na blogu i e-maile, zawsze powinieneś przejrzeć tweety przed opublikowaniem czegokolwiek.

W przeciwnym razie rażące błędy sprawią, że będziesz wyglądać amatorsko.

16. Odpowiedź na (ważne) skargi

Coraz więcej firm korzysta z Twittera jako platformy do obsługi obsługi klienta w dzisiejszych czasach.

Prawdopodobnie otrzymasz pewne skargi w pewnym momencie po drodze.

Najgorsze, co możesz zrobić, to je zignorować.

Twoi zwolennicy je zobaczą, a Ty będziesz wyglądać źle.

Najlepszym podejściem jest jak najszybsze reagowanie i próba rozwiązania sytuacji.

Oto dobry przykład na to, że Domino doskonale to robi:

97af880d9cc343fe914f6bc9570fba40

Wniosek

Badania psychologiczne wykazały, że mamy wrodzone pragnienie łączenia się z innymi.

Naukowcy odkryli,

opierając się na postrzeganiu zaufania, ludzie zgłaszali pozytywne interakcje z “bliskim przyjacielem”, które były bardziej satysfakcjonujące niż interakcje z nieznajomym lub maszyną.

Odkryli również, że dwa specyficzne regiony mózgu—brzuszne prążkowie i przyśrodkowa kora przedczołowa—były aktywnie zaangażowane, gdy ktoś myślał, że ufa bliskiemu przyjacielowi.

Twoim celem na Twitterze jest maksymalizacja wiarygodności i tworzenie bardziej pozytywnych interakcji.

Chcesz wypełnić lukę i sprawić, że ludzie poczują poczucie koleżeństwa z Tobą.

Podstawowe elementy wymienione w tym poście powinny pomóc ci to osiągnąć na wiele sposobów.

Powinno to sprawić, że użytkownicy po raz pierwszy będą bardziej skłonni do podążania za tobą i pomogą Ci wzmocnić relacje z istniejącymi obserwatorami.

Jak decydujesz, czy ufasz osobie lub marce na Twitterze?

Total
0
Shares
Related Posts