Nie muszę Ci mówić, jak duże jest zaufanie do biznesu i marketingu.
Zaufanie jest wszystkim.
Możesz wyciągnąć każdą sprytną sztuczkę z książki, zainwestować tysiące dolarów w sprytną, seksowną reklamę i niestrudzenie pracować nad taktykami optymalizacji konwersji.
Ale ostatecznie to zaufanie prowadzi do sprzedaży.
Prawdopodobnie dlatego marketing szeptany jest tak samo ważny,jak kiedykolwiek.
A nowe badanie z Ogilvy, Google i TNS znaleźli,
word of mouth jest najpotężniejszym czynnikiem, jeśli chodzi o relacje konsumentów z markami.
Zgodnie z tym badaniem 74% konsumentów wymienia przekaz ustny jako najpotężniejszy czynnik.
I to ma sens.
Zaufam wkładowi przyjaciela lub członka rodziny nad jakimś przystojnym sprzedawcą każdego dnia tygodnia.
Tak więc, jeśli chodzi o Twój profil na Twitterze, budowanie zaufania powinno mieć najwyższy priorytet.
Oczywiście chcesz rozwijać swoich zwolenników.
Ale co ważniejsze, chcesz, aby Twoi obserwatorzy Ci zaufali i poważnie traktowali Twoją opinię.
Na jakich elementach powinieneś się skupić, aby budować zaufanie?
W tym poście udostępniam podstawowe informacje 16 obowiązkowe do tworzenia profilu na Twitterze zwiększającego zaufanie.
1. Użyj markowego obrazu tła
Co jest pierwszą rzeczą, którą użytkownicy Twittera widzą, gdy lądują na Twoim profilu?
Dla większości jest to obraz tła.
Oczywiście musi wyglądać świetnie i mieć odpowiednie wymiary w pikselach.
Ale musi również zawierać te same elementy brandingowe, których używasz w swoim logo, na swojej stronie internetowej, innych kontach społecznościowych i tak dalej.
Oto dobry przykład z pszczół Burta:
Oto kolejny z Mashable:
Oba zawierają schemat kolorów, Styl i przekaz zgodny z ich ogólną marką.
Jest to ważne, ponieważ zazwyczaj potrzeba bycia narażonym na kontakt z marką pięć do siedmiu razy, zanim klienci będą kupować.
2. Dodaj odpowiednie zdjęcie profilowe
Równie ważne jest twoje zdjęcie profilowe.
Ponownie, musi być atrakcyjny i być zgodny z resztą marki.
Oto obraz, którego używam na moim profilu Neila Patela na Twitterze:
To proste, ale profesjonalne, a odwiedzający mogą mnie natychmiast rozpoznać.
Oto zdjęcie profilowe dla sztuki męskości:
Pasuje do głównego tematu strony “Sztuka męskości”.
3. Uzyskaj weryfikację
Wspomniałem już wcześniej, że dodanie pieczęci zaufania do strony kasy może zwiększyć konwersje.
Twitter ma własną wersję pieczęci zaufania, która jest niebieskim znacznikiem wyboru.
Wygląda to tak:
Chociaż jest to tylko mała, prosta ikona, może znacznie zwiększyć Twoją wiarygodność, ponieważ użytkownicy Twittera natychmiast wiedzą, że Twoje konto jest autentyczne.
Wiem, że zawsze szukam niebieskiej zweryfikowanej odznaki, gdy szukam gwiazdy lub głównej marki.
Aby uzyskać weryfikację, musisz przesłać wniosek, który możesz dowiedz się więcej tutaj.
A oto niektóre z podstawowych elementów, które musisz mieć, aby zostać zatwierdzonym:
4. Podświetl swoje referencje (nie będąc o tym nieznośnym)
Twitter pozwala na umieszczenie krótkich informacji biograficznych na swoim profilu.
Jest to idealne miejsce, aby wyjaśnić swoje referencje i co wnosisz do stołu.
Wykorzystaj tę przestrzeń mądrze.
Oto informacje, które zamieszczam na moim profilu:
Oto informacje Chris Ducker zawiera:
Tylko nie przesadzaj, żeby się denerwować.
5. Połącz swoją stronę
Twitter pozwala również na umieszczenie linku do strony internetowej w swoim profilu.
Jest to świetne rozwiązanie do kierowania ruchem polecającym i może również służyć jako booster zaufania.
6. Przypnij najlepsze treści do góry
Podobnie jak Facebook, Twitter daje możliwość przypięcia top tweet do góry profilu.
W tej chwili używam tej funkcji do promowania mojego podcastu.
Widzisz?
Przypinanie top tweet to prosty sposób na maksymalizację widoczności konkretnego postu i jest świetny do zwiększenia zaufania.
Wybierz to, co uważasz za najlepszy tweet i przypnij go do górnej części swojego profilu.
Idealnie byłoby, gdyby otrzymał już mnóstwo zaangażowania(np.) ponieważ to sprawi, że będziesz wydawał się bardziej legalny dla odwiedzających po raz pierwszy.
Pamiętaj, że jest to pierwszy post, który zobaczą.
Przypinanie top tweet jest proste.
Kliknij strzałkę w dół w prawym górnym rogu swojego ulubionego tweeta.
Następnie kliknij ” Przypnij do swojego profilu:”
To wszystko.
7. Trzymaj się z dala od zawartości śmieci
To nie ma sensu, ale zdecydowanie warto wspomnieć.
Pod koniec dnia jesteś tak wiarygodny, jak treści tweetowane.
Jeśli opublikujesz naprawdę wnikliwe, istotne treści, ludzie będą Ci bardziej ufać.
Jeśli opublikujesz treści śmieci, które są bezwartościowe, spamerskie i jawnie egoistyczne, zabije to twoją wiarygodność.
Dlatego zawsze staram się, aby moje treści trafiały w sedno i odpowiadały zainteresowaniom moich odbiorców, które leżą pod parasolem marketingu cyfrowego.
8. Retweet wiarygodne źródła
Retweety są dużą częścią odwołania Twittera.
Za pomocą zaledwie kilku kliknięć (lub dotknięć) możesz retweetować interesujące treści i udostępniać je swoim odbiorcom.
Ale chodzi o to.
Ludzie ocenią Twoją legalność na podstawie rodzaju treści, które przesyłasz dalej.
Jeśli przesyłasz epickie treści z wiarygodnego źródła, możesz już iść.
To poprawi twój wizerunek i zwiększy zaufanie Twoich obserwujących do ciebie.
Ale jeśli to bzdura, to zmniejszy to poczucie zaufania.
Innymi słowy, nie przesyłaj dalej postów ze spamowych, nieistotnych źródeł.
9. Link do głównych stron
Ponownie, treści, z którymi się kojarzysz, mogą pomóc lub zaszkodzić Twojej marce.
Posypać kilka artykułów każdego tygodnia z głównych publikacji, takich jak The Atlantic, Harvard Business Review, The New Yorker, itp.- cokolwiek pasuje do twojej branży lub niszy.
Musi być odpowiedni dla Twoich odbiorców i obejmować temat, który ich naprawdę interesuje.
I jeszcze jedno.
Najlepiej jest podać adres URL publikacji, aby ludzie mogli ją natychmiast rozpoznać.
O tak.:
Chodzi o to, że możesz informować / bawić swoich odbiorców, korzystając z zaufania, jakie ludzie mają w ustalonej, zaufanej witrynie.
10. Trzymaj się spójnego motywu
Dużym elementem zdobywania zaufania jest postrzeganie go jako eksperta lub autorytetu w danym temacie.
Aby osiągnąć ten status, musisz być selektywny co do rodzaju treści, które publikujesz.
Na przykład, nie złapiesz mnie na tweetowaniu o aranżacji wnętrz lub gotowaniu.
Znajdziesz mnie publikowania treści wyłącznie o marketingu cyfrowym.
To mój sposób działania.
Wyjaśnij, czym jest twoja nisza, trzymając się spójnego motywu.
11. Utrzymuj stały harmonogram delegowania
Spośród wszystkich sieci społecznościowych ludzie najczęściej publikują posty na Twitterze.
Według najnowszych badań z CoSchedule, “Zaleca się 15 tweetów dziennie.”
Nie bój się trochę Zwariować ze swoimi tweetami.
Najważniejsze jest, aby być konsekwentnym i nie mieć większych luk między stanowiskami.
12. Pepper w niektórych filmach
Jestem pewien, że wiesz, jak ogromny jest teraz marketing wideo.
Marki, które wykorzystują raport wideo więcej ruchu, więcej potencjalnych klientów i wyższy zwrot z inwestycji.
Uważam również, że wideo jest idealne do rozbiórki ścian i nawiązywania głębszych połączeń.
Dlaczego nie wrzucić kilku filmów na swoją stronę na Twitterze?
Robiłem to niedawno i widzę kilka świetnych wyników.
Pat Flynn z Smart Passive Income robi to samo.
Wystarczy połączyć zawartość z kanału YouTube lub strony internetowej.
13. Nie zalewaj swoich Tweetów hashtagami
Hashtagi to skuteczny sposób na zwiększenie widoczności tweetów.
Ich nadużywanie może jednak obalić, zwłaszcza na Twitterze.
Chociaż jest dobrze, a nawet zachęcamy do korzystania z 10 lub więcej hashtagów w innych sieciach, takich jak Instagram, najlepszą praktyką jest używanie maksymalnie trzech hashtagów na Twitterze.
Jednak dwa hashtagi są idealne i jest to Liczba, do której zazwyczaj dążę.
Najnowsze badania pokazuje, że
zaangażowanie spada znacząco, gdy średnio używa się więcej niż dwóch hashtagów.
“Ładowanie pudełka” za pomocą hashtagów wygląda spamowo i może być zabójcą zaufania.
14. Staraj się osiągnąć idealny stosunek obserwujących
Powiedzmy, że ktoś ma 100 tysięcy obserwujących.
To świetnie.
A jeśli śledzą 500 tysięcy ludzi?
Nagle nie wyglądają na legalne i godne zaufania.
Ale powiedzmy, że ktoś, kto ma 100 000 obserwujących, śledzi tylko 50 000 osób.
Prawdopodobnie bardziej prawdopodobne jest, że potraktujesz je poważnie, ponieważ ich liczba obserwujących przewyższa liczbę osób, które śledzą.
Może się to wydawać konkursem popularności, ale powinieneś spróbować osiągnąć korzystny stosunek obserwujących.
Chciałbym myśleć, że mam dobry stosunek:
Według Historie Kred,
ważne jest, aby uzyskać co najmniej 20% użytkowników, których obserwujesz, aby podążali za tobą, zanim przejdziesz do następnej grupy obserwujących.
Innymi słowy, nie śledź śmiesznej liczby kont, chyba że masz sporą liczbę obserwujących.
To po prostu źle wygląda, jeśli śledzisz tysiące ludzi, a sam masz tylko garstkę obserwujących.
15. Bądź maniakiem ortografii i gramatyki
Jest dowody wskazujące słaba Pisownia i gramatyka kosztują przedsiębiorstwa miliony rocznie w sprzedaży.
Podobnie jak powinieneś dokładnie sprawdzić posty na blogu i e-maile, zawsze powinieneś przejrzeć tweety przed opublikowaniem czegokolwiek.
W przeciwnym razie rażące błędy sprawią, że będziesz wyglądać amatorsko.
16. Odpowiedź na (ważne) skargi
Coraz więcej firm korzysta z Twittera jako platformy do obsługi obsługi klienta w dzisiejszych czasach.
Prawdopodobnie otrzymasz pewne skargi w pewnym momencie po drodze.
Najgorsze, co możesz zrobić, to je zignorować.
Twoi zwolennicy je zobaczą, a Ty będziesz wyglądać źle.
Najlepszym podejściem jest jak najszybsze reagowanie i próba rozwiązania sytuacji.
Oto dobry przykład na to, że Domino doskonale to robi:
Wniosek
Badania psychologiczne wykazały, że mamy wrodzone pragnienie łączenia się z innymi.
Naukowcy odkryli,
opierając się na postrzeganiu zaufania, ludzie zgłaszali pozytywne interakcje z “bliskim przyjacielem”, które były bardziej satysfakcjonujące niż interakcje z nieznajomym lub maszyną.
Odkryli również, że dwa specyficzne regiony mózgu—brzuszne prążkowie i przyśrodkowa kora przedczołowa—były aktywnie zaangażowane, gdy ktoś myślał, że ufa bliskiemu przyjacielowi.
Twoim celem na Twitterze jest maksymalizacja wiarygodności i tworzenie bardziej pozytywnych interakcji.
Chcesz wypełnić lukę i sprawić, że ludzie poczują poczucie koleżeństwa z Tobą.
Podstawowe elementy wymienione w tym poście powinny pomóc ci to osiągnąć na wiele sposobów.
Powinno to sprawić, że użytkownicy po raz pierwszy będą bardziej skłonni do podążania za tobą i pomogą Ci wzmocnić relacje z istniejącymi obserwatorami.
Jak decydujesz, czy ufasz osobie lub marce na Twitterze?