12 sposobów na przekształcenie starego, zakurzonego Archiwum bloga w zimną, twardą gotówkę

Czy kiedykolwiek przeglądałeś stare posty na blogu i myślałeś: “dlaczego oddałem wszystko to genialne pisanie za darmo?”

Cóż, oto dobra wiadomość: o ile tematem Twojego bloga nie są wczorajsze wyniki baseballu lub huragan w tym tygodniu, w tych starych postach jest jeszcze potencjał dochodowy.

Ładunki tego.

Jeśli Twoje posty mają wiecznie zielone, bardzo przydatne informacje, można je przekształcić w produkty płatne.

Przy niewielkim wysiłku możesz rekombinować, ponownie używać, przepakowywać i przekształcać stary materiał w nowe formy.

Oraz ludzie za nie zapłacą.

Tak, wiem. To nielogiczne-Dlaczego po prostu nie wrócą i nie przeczytają Twojego bloga za darmo?

Większość czytelników po prostu tego nie robi.

Na szczęście niektórzy ludzie woleliby wypłacić ciężko zarobione pieniądze za bardziej poręczny, bardziej wymyślny lub lepiej zorganizowany kawałek zawartości dostarczane w innym formacie.

Więc nie zawiedź ich …

12 prostych sposobów na zarabianie z tego zakurzonego archiwum

  1. eBook. Po zebraniu 50-100 postów masz mnóstwo materiałów, które możesz przepakować w ebooka. Prawdopodobnie dwie trzecie mojego pierwszego ebooka zostało zaadaptowane z moich pierwszych postów na blogu 75. Możesz pokroić i pokroić swój stos postów na różne sposoby, używając tego samego postu w więcej niż jednym ebooku. Utwórz eBook” 20 Best Blog Posts”, na przykład” Best Of The Mailbag ” dla pytań czytelnika, na które odpowiedziałeś, lub kilka krótkich e-booków na kilka najpopularniejszych tematów.
  2. Teleklasy. Wydrukuj kilka postów na blogu i przeczytaj je podczas rozmowy telefonicznej, trochę się na nich napiszesz, odpowiesz na kilka pytań od publiczności, a otrzymasz teleklasę. Pobierzcie opłatę lub sprawcie, aby klasa była wolna, aby przyciągnąć większy tłum. Następnie sprzedawaj inne produkty swoim odbiorcom teleclass na żywo i sprzedawaj nagranie klasy na swojej stronie internetowej. Możesz również wykorzystać nagranie jako darmową zachętę do stymulowania sprzedaży produktów o wyższej cenie.
  3. Webinar. Dodaj kilka przyciągających wzrok slajdów PowerPoint do tej teleklasy, a teraz jest to pełnoprawne webinarium-i warte więcej pieniędzy — a jednocześnie w zasadzie tylko recykling postów na blogu. Nie zapomnij, aby ograniczone czasowo oferty produktów lub usług podczas transmisji do prowizji w dodatkowej sprzedaży. Nie masz innego produktu? Presell następne webinarium, które planujesz zrobić z innego zestawu swoich starych postów na blogu.
  4. Płatne rozmowy. Wykonaj to webinarium przed publicznością na żywo, zamiast transmitować je przez Interwebs, a otrzymasz inne źródło dochodów. Zacznij prowadzić darmowe rozmowy, zdobądź doświadczenie, a następnie sprawdź, czy możesz znaleźć płatną pracę. Niedawno zdarzyło się to mojemu przyjacielowi — wygłosił na żywo wykład, który zasadniczo poddał recyklingowi kilka jego ostatnich postów na blogu i natychmiast został poinformowany przez obecnego profesjonalnego mówcę, że może wydać $5,000-$8,000, jeśli chce uderzyć w obwód pro-mówienia. Ka-ching!
  5. Mentoring jeden na jednego. Niektórzy ludzie czytają Twojego bloga, ale po prostu tego nie rozumieją. Nie mogą zastosować wiedzy, którą się dzielisz do własnego życia. Potrzebują spersonalizowanej pomocy w realizacji Twoich Nauk. Połącz swoje posty na blogu W kurs, spędź kilka godzin rozmawiając z nimi przez telefon, Dostosuj swoje porady, aby pasowały do ich okoliczności i pobieraj premię za przyznanie jednej osobie niepodzielnej uwagi.
  6. Coaching Grupowy. Zamiast spędzać kilka godzin na jednej osobie, weź te same informacje z postów na blogu, których używasz w indywidualnym mentoringu i naucz ich grupy 10 lub 12 naraz. Możesz naliczyć bardziej przystępną stawkę, ale Twoja stawka godzinowa wzrasta, ponieważ masz więcej uczestników rozmów konsultacyjnych. Coaching grupowy jest popularny, ponieważ jest to sposób na osobisty dostęp do eksperta bez płacenia indywidualnej stawki coachingu. Niedawno wprowadziłem to i od razu wyprzedałem cztery razy więcej slotów jak zwykle sprzedawałem za osobisty mentoring w ciągu miesiąca. Nagraj te sesje i masz też zestaw nagrań, które możesz zmontować i sprzedać w cenie pakietu.
  7. Raport PDF. Zredukuj treść postów na blogu, których użyłeś do stworzenia prezentacji, do raportu, który podsumowuje Twoje kluczowe punkty i możesz pobierać więcej, zarówno na żywo, jak i Później sprzedawać nagrania. Raport może być również używany samodzielnie jako gratis do rejestrowania się na liście e-mail. A kiedy zbudujesz listę, możesz sprzedawać rzeczy. Sprawozdanie to ma duże znaczenie finansowe.
  8. Wróć i połącz stare posty na blogu z nowymi ofertami. Po utworzeniu nowych e-booków lub webinarów możesz zamienić stare posty na blogu w Maszyny do ciągłej sprzedaży, powracając i dodając linki do nowych produktów. Ustal priorytety najpopularniejszych starszych postów dla link-i-fying,a następnie spróbuj przejść przez cały blogroll w miarę możliwości.
  9. Pobieraj mikropłatności. Myślisz, że masz jakieś świetne Starsze Posty? Wróć i umieść je za paywall mikropłatności, gdzie czytelnicy mogą zobaczyć górę za darmo, ale potem trzeba zapłacić $.99 aby przeczytać cały post. Istnieje coraz więcej dostawców, którzy mogą pomóc w automatyzacji tego procesu, w tym dobrze znane nazwy, takie jak Paypal Micropay i płatności.Amazon, a także wiele usług startowych. Uważaj, jak wiele pobiera wysokie opłaty — jedną z najtańszych w tej chwili jest CashSender.
  10. Repost w swojej społeczności członkowskiej. Jeśli zreorganizujesz swoje posty na blogu w tematach tematycznych, możesz zaprezentować je jako Kursy w grupie płatnego członkostwa. Im więcej treści masz w swojej społeczności, tym łatwiej jest przyciągnąć i utrzymać tych płacących członków, którzy docenią wygodę, jaką jest brak konieczności polowania na swoim blogu w poszukiwaniu fragmentarycznych informacji.
  11. Przesłuchanie, żeby dostać płatne koncerty. Jeśli jesteś zainteresowany dodaniem bloga do CV, możesz umieścić swój blog jako jeden duży “klip”, aby zachęcić płacących klientów. Dodaj zakładkę “zatrudnij mnie” do swojego bloga, upewnij się, że Twoja witryna ma czysty, czytelny projekt, a Twoje posty trzymają się Twojego niszowego tematu. (Ten, który napisałeś o filmiku “Śmieszna świnia” na YouTube? Usunąć.) Następnie kieruj reklamy na niektóre blogi firmowe w swoim obszarze tematycznym i zacznij pytać, czy potrzebują płatnego blogera.
  12. Przepisz i odsprzedaj. Po napisaniu tematu na własnym blogu zwykle nie ma wiele pracy, aby przepisać go na płatny rynek. Wrzuć kawałek wiadomości z ostatniej chwili do mieszanki, która dodaje nowy obrót do oryginalnego postu, wróć do notatek, aby uzyskać kilka nowych cytatów lub dodatkowych punktów, znajdź nowy powiązany link lub dwa, nadaj to wszystko lekkiemu przepisaniu i presto — zupełnie nowy post, który możesz sprzedać innym blogom. Nie. bądź spinnerem artykułu i niech jakiś robot zastąpi wszystkie Twoje przymiotniki śmiesznie nieodpowiednimi i nazwij to przepisaniem-napisz zupełnie nowy post na swój temat. Zwykle zajmuje mi to może 15 lub 20 minut.

Masz gotówkę w archiwum?

Pamiętaj, że nowi czytelnicy cały czas znajdują Twojego bloga-i nigdy nie widzieli Twoich starszych rzeczy.

Wielu twoich obecnych subskrybentów również nie przeczytało wszystkich Twoich postów, chyba że masz 100 procent klikalności 😉

Zrób więc swoim czytelnikom (i sobie) przysługę i zbierz swoje najlepsze Starsze Posty i przekształć je w Nowy, płatny produkt.

Jak przekształciłeś swoje “stare” posty na blogu w dochód? Zostaw komentarz poniżej i powiedz nam swoją technikę.

P. S. oto jak pozbyć się bólu głowy z SEO …

SEO sprowadza się do trzech podstawowych rzeczy: 1. języka używanego przez poszukiwaczy, 2. sposób przeglądania treści przez wyszukiwarki oraz 3. Wyszukiwarki zaufania mają w swojej witrynie.

Nasze oprogramowanie Scribe sprawia, że te trzy podstawowe kroki są łatwiejsze i bardziej wydajne niż kiedykolwiek:

  1. Po pierwsze, narzędzie do badania słów kluczowych Scribe dostraja cię w odpowiednim języku, zanim napiszesz. Po utworzeniu treści usługa sugestii słów kluczowych Scribe pokazuje frazy kluczowe, które mogłeś przegapić.
  2. Po drugie, Scribe analizuje Twoje naturalne, skoncentrowane na czytelniku treści i mówi, jak delikatnie dostosować je do wyszukiwarek w oparciu o najlepsze praktyki SEO 15.
  3. Po trzecie, łącza i narzędzia społecznościowe Scribe pomagają budować linki zwrotne z innych witryn, krzyżować treści w Twojej własnej witrynie i identyfikować wpływowych użytkowników mediów społecznościowych, którzy będą chcieli udostępniać Twoje treści.

Dowiedz się więcej o Scribe tutaj.

Total
0
Shares
Related Posts