11 sprawdzone formuły nagłówek, które sprzedają się jak szalone

Najlepsze nagłówki sprzedaży można napisać na nieskończoną liczbę sposobów.

Ale jak napisać nagłówek sprzedaży w pierwszej kolejności?

Niektóre rodzaje tytułów wielokrotnie sprawdzały się przez wiele lat, a te formuły nagłówków mogą dać ci przewagę, gdy poważnie myślisz o przekonaniu kogoś do przeczytania i odpowiedzi na twoją kopię.

Dlaczego nagłówek jest tak ważny?

Nadal nie jesteś pewien, dlaczego nagłówek jest tak ważny i dlaczego powinieneś poświęcić dużo czasu na znalezienie odpowiedniego dla swoich odbiorców?

Pomyśl o tym w ten sposób:

Jeśli twój nagłówek nie interesuje czytelnika, nigdy nie zobaczy reszty twojego pisania.

Jeśli napisałeś coś wspaniałego, zasługuje na równie świetny nagłówek, który przekonuje kogoś, aby to sprawdzić.

Jak napisać najlepsze nagłówki sprzedaży?

Poniższe formuły nagłówkowe 11 są jednymi z najłatwiejszych do napisania i najpotężniejszych.

Jeśli chodzi o pisanie nagłówków, które się sprzedają, spróbuj najpierw jednego z nich. Co najmniej otrzymasz kreatywny punkt skoku, aby stworzyć zwycięski nagłówek.

1. Powiedz to prosto i bezpośrednio

Bezpośredni nagłówek powinien być używany znacznie częściej niż jest. Bez sprytu, żartów i gry słownej. Bezpośredni nagłówek przechodzi do sedna.

Działa szczególnie dobrze z silnymi ofertami, uznanymi markami i rodzajami produktów lub usług, z którymi czytelnik jest zaznajomiony.

  • Bluzki Z Czystego Jedwabiu … 30% Taniej
  • The Ultimate Tax Shelter
  • Sprawdzone skróty do uruchomienia newslettera w rekordowym czasie

2. Podaj duże korzyści

Jedną z pierwszych technik pisania najlepszych nagłówków sprzedaży jest przekształcenie głównej korzyści w nagłówek. W końcu twój punkt sprzedaży Numer jeden powinien być z góry.

Masz największą szansę na wybór odpowiednich odbiorców i przygotowanie ich do odpowiedzi. Ponadto, jeśli nie czytają nic innego, przynajmniej widzieli najlepszy punkt sprzedaży Twojej oferty copywritingowej.

Jeśli masz problem z napisaniem tego rodzaju nagłówka, jest to pewny znak, że musisz pomyśleć nieco więcej o swoim produkcie lub usłudze.

  • Teraz! Księżycowa droga do miliona dolarów
  • Twórz własne kartki, plakaty i banery w kilka minut
  • Zdobądź darmowy Wazon przy zakupie tuzina róż

3. Ogłoś ekscytujące wiadomości

Ludzie czytają gazety i czasopisma online, ponieważ kochają wiadomości. To tylko podstawowa ludzka natura. Jesteśmy ciekawi. Nie tylko chcemy wiedzieć, ale musimy wiedzieć.

Rzucanie nagłówka w sposób sugerujący wiadomości, a nie reklamy, może mieć ten sam potężny urok fabuły.

A produkt lub usługa nie muszą być nowo utworzone, aby zakwalifikować się jako wiadomości. To musi być tylko wiadomość dla Twojego czytelnika.

  • W końcu amerykańscy naukowcy stworzyli idealną alternatywę dla wydobywanego diamentu
  • Przedstawiamy najnowszy pomysł w Cross-Training, od NordicTrack
  • Ten przełom w samochodach bez kierowcy zmieni wszystko

4. Odwołanie się do instynktu” how-to”

Jak nagłówek odwołuje się do potrzeby większość z nas musi poprawić siebie lub swoje życie w jakiś sposób. Sekretem jest skupienie się na potrzebie lub chęci i obietnica spełnienia tej potrzeby lub chęci.

Ale bądź ostrożny. Poradnik musi podkreślać korzyści lub wynik końcowy, a nie sam proces. Spójrz na ten przykład:

  • Jak zarabiać pieniądze praca z domu z komputerem

Załóżmy, że zamiast tego czytać, ” jak rozpocząć działalność komputerową w pełnym wymiarze czasu w domu.”To nie ma sensu, prawda? To brzmi jak dużo pracy. Nie mówi nic o prawdziwym motywatorze, jakim jest korzystanie z komputera, który już posiadasz, aby łatwo zarabiać pieniądze.

Aby napisać nagłówek how-to, zacznij od słów ” Jak ” lub “jak”, a następnie natychmiast wypełnij świadczenie.

Jak …

  • Rzuć palenie w ciągu 30 dni … lub zwrot pieniędzy
  • Zysk z 3 największych firm usługowych dekady
  • Podróż po Ameryce Środkowej za 17 dolarów dziennie

5. Postaw prowokujące pytanie

Niektóre z najlepszych nagłówków sprzedaży zadają pytanie, które bezpośrednio angażują czytelnika.

Jednak twoje pytanie nie może być przypadkowe lub sprytne. Musi odnosić się bezpośrednio i wyraźnie do głównych korzyści produktu. Musi również skłonić czytelnika do odpowiedzi ” Tak “lub przynajmniej” nie jestem pewien, ale chcę wiedzieć więcej.”

  • Czy Popełniasz Te Sześć Typowych Błędów W Podatkach?
  • Dostałeś Ostatnio mandat za przekroczenie prędkości? Przeczytaj To
  • Skąd mam wiedzieć, które fundusze inwestycyjne są dla mnie odpowiednie?

6. Kora polecenie

Gotowy, aby dowiedzieć się, jak napisać nagłówek sprzedaży, który pakuje cios?

Kopia sprzedaży często spada płasko, ponieważ nie mówi czytelnikowi, co ma robić. Ten typ nagłówka pozwala być bezpośrednim, zapewniać korzyści i jednocześnie przyjmować postawę dowódcy.

Nie jest to rozmowa, jest dyktatorska-ale w akceptowalny sposób, którego czytelnicy oczekują w jasnym piśmie.

  • Rozwijaj swoją markę na YouTube w 30 dni
  • Dzwoń do każdego, gdziekolwiek, bez linii telefonicznej za darmo
  • Nie ryzykuj włamania. Zabezpiecz swoją witrynę WordPress dzięki iThemes Hosting

7. Oferuj przydatne informacje

Zdradzę ci mały sekret. Większość ludzi nie chce informacji. Wiem, że zawsze cię uczono inaczej, ale to prawda. Ludzie toną w faktach.

To, czego ludzie naprawdę chcą, to poczucie porządku i przewidywalności w swoim życiu. Chcemy poczuć poczucie władzy nad naszym światem. Dlatego szukamy sekretów, wskazówek, wskazówek, praw, zasad i systemów, które obiecują pomóc nam uzyskać kontrolę i nadać sens rzeczom.

Zauważ, jak te nagłówki obiecują informacje, które właśnie to robią.

  • 20 najważniejszych kroków do dłuższego życia
  • Najlepiej strzeżone tajemnice Ameryki [FREE]
  • Bezpłatna Broszura pokazuje, jak zakończyć swoje obawy o pieniądze na dobre

8. Przekaż szczerą, entuzjastyczną opinię

Nagłówek referencje może zrobić dwie rzeczy dla ciebie. Po pierwsze, przedstawia czytelnikowi poparcie strony trzeciej dla Twojego produktu lub usługi. Po drugie, wykorzystuje fakt, że ludzie lubią wiedzieć, co mówią inni.

Spójrz na te przykłady referencji:

  • “Po prostu najlepsze oprogramowanie do projektowania, jakie kiedykolwiek wydano”
  • “Ten program diety pracował dla mnie. To może pracować dla Ciebie, zbyt”
  • “To pierwsza książka o finansach osobistych, która naprawdę miała dla mnie sens”

Odmianą tej strategii jest napisanie nagłówka w pierwszej osobie i umieszczenie wokół niego cudzysłowów. Ten “wirtualny testimonial” daje bardziej interesujący nagłówek i poprawia czytelnictwo.

9. Uwiarygodnij swoją propozycję czymś dodatkowym

Ludzie nie ufają kopiom sprzedażowym. I nie bez powodu. Wiele copywritingu okazuje się niedokładne lub wręcz nieuczciwe.

Aby przełamać tę nieufność, możesz dodać coś ekstra do nagłówka, który wydaje się nie na miejscu, ale brzmi prawdziwie.

Spójrz na poniższe nagłówki i zauważ, jak wyróżniają się słowa “Ohio Man”, “przestarzały” i “sfrustrowany Barman”. Ich specyfika lub dziwactwo dodaje prawdziwej aury, której tradycyjna Kopia nigdy nie mogłaby osiągnąć.

  • Ohio Man ma 21-letnią przetestowaną formułę, aby stworzyć wielomilionowy biznes od zera, bez kredytów bankowych, kapitału podwyższonego ryzyka lub sprzedaży akcji
  • Nowa piłka golfowa małej firmy leci zbyt daleko, może przestarzałe wiele pól golfowych
  • Sfrustrowany program Bartender opracowuje niesamowite urządzenie do czyszczenia i dezynfekcji całego domu

10. Bądź odpowiedni od samego początku

Ludzie chcą natychmiast wiedzieć, że są we właściwym miejscu. Tak więc, im lepiej znasz swoją idealną perspektywę, tym lepiej możesz stworzyć dla nich najbardziej konkretny nagłówek.

Wyobraź sobie, że rozmawiasz z kimś osobiście. Co byś powiedział, aby uchwycić i zatrzymać ich uwagę?

Te przykłady pokazują, jak można zaangażować kogoś i poprowadzić go do reszty kopii:

  • Masz Dwie Lewe Stopy? Nawet Ty możesz nauczyć się Tańca Hip-Hop dzięki tej niezawodnej metodzie
  • Łatwy sposób na dopasowanie do ulubionych dżinsów sprzed pandemii
  • Jeśli nie spojrzysz teraz na to, co masz w Pastie do zębów, pożałujesz tego później

11. Dodaj emocjonalnie poruszające i akcji słowa do nagłówka

Wiemy, że słowa wyzwalające i perswazyjne słowa mogą mieć znaczenie w treści i kopiowaniu, więc nie zapomnij dodać ich do nagłówków, aby połączyć się z czytelnikiem.

Pokazanie czytelnikowi empatii pozwala mu wiedzieć, że rozumiesz ich problemy-i że możesz im pomóc.

  • Każdy w naszej społeczności ma ból dolnej części pleców (ale wiedzą, jak go zwalczyć)
  • Przygotuj się na zmianę sytuacji, gdy następnym razem zobaczysz swojego starego szefa
  • 10 inteligentnych wskazówek, które zmienią nudną przestrzeń roboczą w Raj produktywności

Istnieje wiele innych sposobów pisania nagłówków, które sprzedają. Jakąkolwiek strategię wybierzesz, nie podejmuj decyzji zbyt szybko. Weź czas na burzę mózgów. Napisz dziesiątki, a nawet setki nagłówków.

Nigdy nie wiesz dokładnie, co chcesz powiedzieć, zanim to powiesz, więc dając sobie mnóstwo możliwości wyboru jest najpewniejszym sposobem dotarcia do najlepszych nagłówków sprzedaży.

Total
0
Shares
Related Posts