11 Personal Brand Building Hacki, Które Zarobisz Więcej Klientów W Ciągu Dwóch Tygodni

brand

Jeśli prowadzisz biznes online, prawdopodobnie zdajesz sobie sprawę, że budowanie silnej marki osobistej jest jednym z najpotężniejszych narzędzi w twoim arsenale przedsiębiorczości.

Podczas gdy większość przedsiębiorców rozumie siłę skutecznego brandingu, bardzo niewielu rozumie, jak skutecznie wykonać i zbudować renomowaną markę osobistą.

Jeśli to ty, nie martw się.

Za pomocą kilku prostych poprawek i hacków możesz zwiększyć moc swojej marki i zbudować większą grupę fanów, niż kiedykolwiek myślałeś, że to możliwe w ciągu kilku krótkich tygodni.

Oto jak.

1. Użyj profesjonalnych zdjęć profilowych

Jeśli chcesz być traktowany poważnie w świecie online, musisz zaprezentować się z powietrzem profesjonalizmu.

Wiem, że kuszące może być użycie tego uroczego awatara jako zdjęcia profilowego, ale wychodzi to jako młodzieńcze i nieprofesjonalne.

Zainwestuj czas i pieniądze w profesjonalny obraz, a będzie wart swojej wagi w złocie dla twojej osobistej marki.

Uśmiechnij się. Dlaczego? Bo uśmiech może budować wiarygodność.

image20

image04

Oto jak MedicalDaily.com podsumował badania na ten temat:

Psychologowie specjalizujący się w Mimice wciąż nie są pewni, czy ludzki uśmiech jest narzędziem używanym do komunikacji, czy mimowolnym wyrażeniem, które przekazuje nasz stan emocjonalny. Naukowcy z Max Planck Institute for Evolutionary Biology w Plön i Toulouse School of Economics potwierdzili, że uczciwy uśmiech może wpłynąć na współpracę z Tobą, postrzegając Cię jako godnego zaufania.

image14

Profesjonalne zdjęcie, którego używam na tym blogu jest proste i skuteczne. Koszula. Garnitur. Krawat. Oraz…uśmiech!

image15

Na zdjęciu powyżej, mam na sobie garnitur. To oczywiście pomaga, ale nie jest to absolutnie konieczne. Aby wyglądać profesjonalnie na zdjęciu,nie musisz nosić garnituru.

Przez “profesjonalne zdjęcia” mam na myśli jakość i temat Zdjęcia.

Przeglądałem Ostatnio LinkedIn i natknąłem się na faceta, którego znam jako profesjonalistę. Wykonuje pracę na najwyższym poziomie i jest prezesem własnej firmy.

Ale jego zdjęcie profilowe nie krzyczy profesjonalnie! Właściwie, to trochę trudno zrozumieć, co się dzieje na jego zdjęciu. Jakość i tematyka zdjęcia nie przemawiają do jego profesjonalizmu.

image10

Nie ma tu miejsca na fajne zdjęcia? Oczywiście, ale upewnij się, że używasz ich we właściwym miejscu i we właściwym czasie.

Odkryłem, że Zabawne lub niezobowiązujące Zdjęcia mogą przyciągnąć uwagę ludzi-jak ten na moim blogu NeilPatel.com.

image07

Oto kilka kluczowych rzeczy do zapamiętania:

  • Jeśli chodzi o Twoje zdjęcie profilowe (LinkedIn, Twitter itp.), upewnij się, że to strzał w głowę. Nikt inny nie musi być na zdjęciu-żadnych dzieci, zwierząt domowych ani znaczących innych.
  • Uśmiech.
  • Nie zakładaj okularów przeciwsłonecznych.
  • Załóż coś odpowiedniego do twojej pracy i stanowiska.
  • Jeśli to możliwe, skorzystaj z usług fotograficznych profesjonalisty.
  • Użyj wysokiej jakości zdjęcia. Pikselowe zdjęcia nie są skuteczne.

Słuchaj, nie musisz być przystojnym człowiekiem, żeby mieć naprawdę wysokiej jakości headshot, który przynosi tropy. Wszystko czego potrzebujesz to ostre, ostre, profesjonalne zdjęcie twoja twarz.

2. Autentycznie prezentuj treść

Żyjemy w czasach oszustw i podróbek. Jeśli nie jesteś świadomy swojej prezentacji, nawet wysokiej jakości Informacje mogą zostać pominięte lub uznane za nieszczere.

Za każdym razem, gdy piszesz artykuł lub nagrywasz film, mówisz lub piszesz autentycznie, z serca. Nie martw się o to, co ludzie pomyślą.

Niezależnie od tego, czy przeklinasz jak marynarz, czy jesteś tak czysty, jak przychodzą, czy jesteś powściągliwy i cichy, czy tak intensywny jak instruktor Navy SEAL, używaj własnej osobowości i stylu, gdy dzielisz się swoją wiadomością.

Ludzie docenią autentyczność. Twoja polaryzacyjna natura stworzy więcej lojalnych klientów i fanów, niż możesz sobie wyobrazić.

3. Regularnie twórz i udostępniaj zabójcze treści

Świat jest tak pełen nowych i ekscytujących treści, że łatwo jest pozostać w tyle (nawet z uznaną marką), chyba że regularnie tworzysz i promujesz wysokiej jakości treści.

Facet taki jak Brian Dean ma silną markę osobistą:

image08

Musi regularnie publikować naprawdę świetne treści, aby generować potencjalnych klientów dla swojej firmy.

Zgodnie z oczekiwaniami, jego zawartość jest zawsze na najwyższym poziomie:

image03

Niezależnie od tego, czy tworzysz filmy z YouTube, podcasty czy posty na blogu, musisz trzymać głowę w grze i regularnie wypuszczać zabójcze treści.

Co to jest” zabójcza ” treść? Oto kilka wskazówek:

  • Dobrze zbadane-Utwórz kopię zapasową swoich roszczeń za pomocą danych.
  • Unikalny-nie powtarzaj tego, co mówią inni.
  • Longform-długie treści zyskują więcej akcji społecznościowych, więcej linków zwrotnych i wyższe wyniki wyszukiwania.
  • Naprawdę przydatne-rozwiązywanie problemów; łagodzenie bólu; udzielanie odpowiedzi.
  • Poprawne gramatycznie.

4. Bądź konsekwentny w mediach społecznościowych

Przeciętny człowiek w świecie zachodnim spędza około 3 godzin w mediach społecznościowych każdego dnia.

Jeśli nie zbudujesz i nie utrzymasz wysokiej obecności społecznej, Twoja marka ucierpi na powolnym, ale pewnym upadku.

Obecność w mediach społecznościowych Gary ‘ ego Vaynerchuka jest na miejscu. On zawsze publikuje treści, i to zawsze dobrze.

image02

Media społecznościowe są tak powszechne w naszej współczesnej kulturze, że stały się absolutną koniecznością dla każdego początkującego przedsiębiorcy, aby opanować sztukę brandingu w mediach społecznościowych.

Jak zachować spójność w mediach społecznościowych? Oto harmonogram, który możesz śledzić:

Twitter: 5 razy dziennie

LinkedIn: 1 raz dziennie

Google+: 1 raz dziennie

Facebook: 2 razy dziennie

Branding nie jest skomplikowany. To po prostu kwestia decydowania o tym, co jest Twoim dżemem, wiedząc o tym i będąc o tym wszędzie, gdzie jesteś.

5. Opowiedz fascynującą historię

Ludzie kochają historie-to część naszego DNA.

Mamy neurologiczną odpowiedź na opowiadanie:

image23

Efekt opowieści jest tak potężny, że nie można go zignorować.

James Clear, popularny bloger, wyjaśnia swoje spojrzenie na historie:

W końcu moja praca kończy się na jednoczęściowym opowiadaniu historii, jednoczęściowym badaniu akademickim, jednoczęściowym osobistym eksperymencie. To barwna mieszanka inspirujących historii, nauki akademickiej, ciężko zarobionej mądrości.

Jego historie są teraz częścią jego osobistej marki. Wykorzystuje storytelling, aby przedstawić lekcje, których uczy na swoim blogu.

Historia? O ciężkiej pracy? A Tour de France? Tak, proszę.

image12

I podczas gdy dni słuchania uważnie przywódców plemiennych opowiadają historie walki i zwycięstwa podczas stłoczenia się przy ognisku na sawannie są skończone, nadal łączymy się z historiami w taki sam sposób, jak tysiące lat temu.

Jeśli chcesz skutecznie budować swoją osobistą markę, musisz skupić wszystko wokół historii.

I nie byle jaka historia, Twój historia.

Jednym z najszybszych sposobów na rozwój marki i firmy jest wymyślenie, w jaki sposób możesz tworzyć i dzielić się swoją historią w sposób, który jest jak najbardziej odpowiedni i autentyczny.

6. Bądź celowy w pozycjonowaniu siebie

Jak chcesz być znany w swojej niszy?

Jesteś przyjaznym ekspertem? Sarkastyczna dziura? Mentor pełen twardej miłości?

Pomyśl o ludziach o silnych i rozpoznawalnych markach osobistych, takich jak Tucker Max (sarkastyczny a-hole), Tim Ferriss (przyjazny ekspert), czy Garrett White (twardy mentor miłości).

Wszyscy zdecydowali, jak chcą pozycjonować się w swoich niszach, a następnie zbudowali wokół tego swoje marki.

Jeśli chcesz odnieść sukces w swoich przedsięwzięciach przedsiębiorczych, zrobisz to samo.

Musisz ją mieć. Trzymaj się tego. Budujesz tożsamość.

Może Tucker Max lubi swoją tożsamość. Może nie, ale pościelił łóżko i teraz musi w nim leżeć.

image24

Selena Soo zajmuje stanowisko stratega reklamowego i biznesowego dla ekspertów, autorów i trenerów:

image00

Każdy e-mail, webinar, Reklama i aktualizacja koncentruje się na tym jednym punkcie.

Brendon Burchard jest zapalonym trenerem, który ustawił się za pomocą ” Live. Miłość. Materia.”slogan. Jego pozycjonowanie pozwoliło mu stworzyć potężną obecność, o której ludzie nie zapominają.

image11

7. Hostuj hangouts i odpowiadaj na komentarze

Jednym z najszybszych i najskuteczniejszych sposobów na rozwój marki osobistej jest łączenie się z odbiorcami.

Niezależnie od tego, czy odpowiadasz na komentarze na swoim blogu, organizujesz cotygodniowe spotkania AMA Hangouts, czy coroczne spotkania na żywo, angażowanie się w publiczność i budowanie relacji pozwoli Ci na szybką ścieżkę do masywnej i rozpoznawalnej marki osobistej.

Ludzki mózg przetwarza loga w około 13 milisekund, szybciej niż mrugnięcie okiem. Założę się, że rozpoznajesz te loga:

image13

image16

image05

image06

Rozpoznawalne i wysokiej jakości logo jest niezbędne dla Twojego marketingu wizualnego i osobistej marki.

Pomyśl o markach takich jak Pepsi, Amazon, Google i PayPal.

Wszystkie z nich ustanowiły silne logo, które ludzie natychmiast rozpoznają. Niezależnie od tego, czy je kochasz, czy nienawidzisz, nie możesz spojrzeć na logo Pepsi ani zobaczyć kolorowych liter Google bez natychmiastowego potwierdzenia marki:

image19

image09

Wykorzystaj moc ludzkiego mózgu na swoją korzyść i stwórz wysokiej jakości logo, które zwiększy twoją rozpoznawalność.

Osobiste logo marki tworzy wizualny haczyk, który ludzie mogą sparować z Twoją marką. Jeśli starasz się o markę używając tylko tytułu, swojego imienia lub sloganu, nie będzie to tak skuteczne.

Ludzki mózg wykorzystuje różne bodźce zmysłowe, aby stworzyć trwałą pamięć-dźwięk, ruch, kolor, zapach i obrazy.

Tworząc kolorowe i unikalne logo, będziesz w stanie opracować obrazy wizualne, które zapadają w pamięć ludzi.

Pomyśl przez chwilę o Jimmym Fallonie. Ma silną osobistą markę i używa okrągłego logo i Błękitnego obrazu księżyca, aby wzmocnić to w umysłach ludzi:

image22

Rachael Ray, sławna kucharka, ma zabawne, lekkie i niezapomniane logo z jej imieniem:

image21

9. Tworzenie linii tagów marki

Innym świetnym sposobem na zbudowanie rozpoznawalności marki jest stworzenie potężnego i łatwego do zapamiętania sloganu lub misji.

“Otwórz szczęście.”

“Bądź świeży.”

“The few, The proud, the____.”

“Chodźmy gdzieś.”

Nawet jeśli nie powiem ci o markach, prawdopodobnie rozpoznałeś marki Coca-Coli, Subway, U. S. Marines i Toyoty.

Marki próbują okiełznać uczucie, an emocje. Dlatego marka, która produkuje samochody, może mieć slogan o wewnętrznym i głęboko zakorzenionym wpływie.

image01

To siła dobrze napisanego sloganu.

Nawet w tak zwanej” nudnej ” branży Microsoft stara się być inspirujący.

image17

Marka osobista ma jeszcze większy potencjał inspiracji i motywacji.

10. Rozpocznij podcast

Jeśli większość twojej pracy koncentruje się na słowie pisanym, rozpoczęcie podcastu jest fantastycznym sposobem na zbudowanie silniejszej osobowości online i ustanowienie silniejszej marki.

Podcasty są surowym i niefiltrowanym medium do dzielenia się informacjami, a jeśli możesz je rozwijać i sprzedawać wystarczająco dobrze, mogą być również fantastyczną strategią zarabiania na swojej marce.

11. Zacznij przemawiać podczas wydarzeń

Jednym z najlepszych sposobów na zdobycie autorytetu marki osobistej jest przemawianie na eventach lub konferencjach:

image18

Chociaż przemawianie na TEDx lub World Domination Summit może wydawać się teraz poza twoim zasięgiem, zacznij od mniejszych koncertów i buduj dalej.

Wstawanie przed publicznością na żywo, będąc wrażliwym i nie mając możliwości edytowania błędów lub poprawiania przemówień, jest potężnym sposobem na zbudowanie większej autentyczności w swojej marce.

Mówienie wymaga praktyki. Wiele osób boi się wystąpień publicznych, ale myślę, że każdy powinien spróbować przynajmniej raz.

Kto wie? Może się okazać, że jest to coś, co kochasz i jesteś w tym dobry!

Wniosek

Jesteś teraz wyposażony w 11 potężnych porad. Te hacki praca.

Jeśli chcesz podjąć działania, możesz rozwijać swoją markę osobistą w nieprzyzwoitym tempie, zdobywając więcej klientów i budując lojalnych obserwujących szybciej niż kiedykolwiek myślałeś.

Informatyka Wola weź ciężką pracę i poświęcenie ze swojej strony, ale obiecuję, że jeśli zrobisz to, co musisz zrobić i skorzystasz z tych wskazówek 11, Twoja marka i twój biznes nigdy nie będą takie same.

Total
0
Shares
Related Posts

Psychologia Cen

Jeśli prowadzisz firmę lub zespół marketingowy, prawdopodobnie koncentrujesz się na trzech kluczowych metrykach: koszcie, przychodach i zysku (lub…