Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Najlepszym procesorem płatności dla większości ludzi są zdecydowanie Stax by Fattmerchant, PaymentCloud lub PayCafe.
Aby prowadzić w pełni funkcjonalną stronę internetową ecommerce, musisz być w stanie przyjmować płatności od swoich klientów. Cały twój biznes kręci się wokół zarabiania.
Istnieje mnóstwo różnych opcji przyjmowania płatności online. Niezależnie od tego, czy masz istniejącą platformę ecommerce, czy też uruchamiasz witrynę ecommerce od zera, bramka płatności musi być priorytetem.
Musisz mieć opcje, które będą działać dla wszystkich Twoich klientów, ponieważ każdy ma inne preferencje.
Najlepsze metody płatności 10 dla witryn Ecommerce
Dla tych z was, którzy są gotowi przenieść platformę ecommerce na wyższy poziom, zawęziłem najlepsze metody płatności dla szybkiego i bezpiecznego procesu realizacji transakcji w 2021.
Są to najlepsze opcje do rozważenia.
- Stax by Fattmerchant – Najlepszy do oszczędzania pieniędzy na dużych kosztach transakcji
- PaymentCloud – Najlepiej jeśli masz wysokie średnie miesięczne transakcje
- PayCafe – Najlepszy do wykrywania (i zwalczania) oszustw
- Kwadrat – Najlepiej, jeśli masz też cegiełkę
- Helcim – Najlepiej, jeśli robisz więcej niż $25,000 w miesięcznej sprzedaży
- Payoneer – Najlepsze dla międzynarodowych transferów funduszy
- 2Checkout – Najlepszy do skalowania międzynarodowych sklepów Ecommerce
- Magazyn Płatności – Najlepiej, Jeśli Przetwarzasz Więcej Niż $ 50,000 Miesięcznie
- Stripe – Najbardziej Przyjazna Dla Programistów Metoda Płatności Ecommerce
- Paypal – Najlepszy do stworzenia swojego pierwszego sklepu internetowego
Zdaję sobie sprawę, że nie wszystkie z tych opcji będą równe pod względem kosztów, które płacisz za wdrożenie ich na swojej stronie. Ale na dłuższą metę, te ułamki procentu nie będzie to duża różnica, gdy zważyć je w stosunku do przychodów ze sprzedaży.
Nie będziesz się nad tym zastanawiać, gdy twoje współczynniki konwersji zaczną gwałtownie rosnąć.
#1-Stax by Fattmerchant-najlepszy do oszczędzania pieniędzy na dużych kosztach transakcji
Odwiedź Stax
- Przejrzyste stawki ryczałtowe
- 0% marży na wymianie
- Bez umowy
- Obsługa klienta 24/7
Rozpocznij teraz
Stax firmy fattmerchant jest idealny dla każdej firmy o wysokim wolumenie sprzedaży. Nie tylko akceptuje wszystkie rodzaje płatności i integruje się z większością terminali i systemów punktów sprzedaży (POS), ale jest to również model cenowy oparty na subskrypcji z ryczałtową opłatą miesięczną.
Oznacza to, że Stax może zaoszczędzić pieniądze na transakcję, zwłaszcza gdy uwzględnisz marżę 0% Na opłatach interchange. Większa sprzedaż nie oznacza wyższych opłat od Stax.
W Twoim sklepie ecommerce Stax ma elastyczne opcje, dzięki czemu możesz zintegrować go z wtyczką lub funkcją koszyka zakupów, z której już korzystasz lub używasz jednego z gotowych szablonów Stax (lub zaprojektować własny), aby szybko utworzyć własną niestandardową kartę zakupów bez umiejętności kodowania.
Koszyk Stax za jednym kliknięciem integruje się ze wszystkimi najlepszymi bramkami płatności, takimi jak BigCommerce, Magento, WooCommerce, Salesforce i inne.
Narzędzia e-commerce firmy Stax obejmują:
- Heatmapy do śledzenia trendów personalnych i sprzedażowych
- Śledzenie zapasów online i osobiście
- Raportowanie i analiza w celu uzyskania raportów w czasie rzeczywistym na temat zachowań i wzorców klientów
- Integracja z QuickBooks i Google My Business
Ceny Stax by Fattmerchant są bardzo proste. Jest to miesięczny abonament bez długoterminowej umowy i przejrzystych opłat. Wszystkie trzy poziomy subskrypcji są wyposażone w hurtowe ceny wymiany (marża 0%), 500 000 USD rocznie, dużą bazę wiedzy i całodobową obsługę klienta.
Dzięki miesięcznej subskrypcji zryczałtowanej, Twoja firma e-commerce dokładnie wie, co będziesz płacić każdego miesiąca, a jeśli masz dużo transakcji, zapłacisz mniej za transakcję, dzięki czemu jest to bardzo przystępne. Wielu sprzedawców e-commerce zaznacza swoje ceny transakcyjne. Stax nie.
Ceny zaczynają się od 99 USD miesięcznie, w tym bezpłatny terminal lub czytnik kart mobilnych, przetwarzanie ACH, analizy i inne.
Dowiedz się więcej o Stax by Fattmerchant.
#2-PaymentCloud-najlepsze metody płatności, Jeśli masz wysokie średnie miesięczne transakcje
Odwiedź PaymentCloud
- Integruje się ze wszystkimi głównymi platformami e-commerce
- Brak opłat za konfigurację lub anulowanie
- Wbudowane rozwiązanie koszyka na zakupy
- Akceptuj karty debetowe i kredytowe, plus echecks
Zgłoś Się Już Dziś
PaymentCloud to jedna z naszych najlepszych rekomendacji dla Twojej metody płatności w witrynie ecommerce.
Nie tylko zapewnia klientom łatwy sposób zakupu produktów i usług, ale także oferuje najwyższej klasy funkcje bezpieczeństwa, w tym ochronę przed oszustwami i obciążeniem zwrotnym.
Co naprawdę. odróżnia je jednak ich klientela. Podczas gdy większość rozwiązań dla sprzedawców ogranicza współpracę z firmami “niskiego ryzyka”, PaymentCloud jest jednym z niewielu, którzy mają systemy do pracy z firmami o wyższym ryzyku.
Są to firmy, które zwykle zajmują się problemami z lepką zgodnością—lub mogą uzyskać więcej obciążeń zwrotnych niż przeciętne witryny e-commerce. Kilka branż, od których nie będą się stronić (choć inne mogą) to:
- Konopie indyjskie
- Guns and ammos
- Produkty dla dorosłych
- Alkohol
- Obligacje kaucyjne
- Produkty Vape
- Wyroby tytoniowe
- Naprawa kredytów
- Konsolidacja zadłużenia
Połącz to z funkcją obciążenia zwrotnego i ochrony przed oszustwami, a otrzymasz idealne dopasowanie, Jeśli prowadzisz firmę o wyższym ryzyku.
Są też wszystko w jednym sprzedawca ecommerce. Zamiast konieczności Frankenstein razem różne rozwiązania koszyka na zakupy i znaleźć osobny sposób na przyjmowanie zamówień pocztowych i telefonicznych, można dbać o nich za jednym zamachem.
Bramka płatnicza dostawcy działa dobrze z prawie każdą platformą ecommerce, z której możesz korzystać, w tym:
- Wielki Handel
- WooCommerce
- Magento
- Shopify
- Shift4Shop
- Ecwid
- OpenCart
- Volusion
Tak więc nigdy nie będziesz musiał się martwić o jego integracyjne możliwości.
PaymentCloud pozwala akceptować karty debetowe i kredytowe, a także echecks. Bramka płatności umożliwia przyjmowanie płatności w dowolnym momencie, konfigurowanie faktur i subskrypcji oraz zapewnia bezpieczne transakcje na obu końcach. Wszystkie informacje o płatności przechodzą przez pięć warstw bezpieczeństwa.
Możesz również skonfigurować koszyk na zakupy w sklepie ecommerce za pośrednictwem PaymentCloud lub zintegrować go z jednym, z którego już korzystasz. Otrzymujesz taką samą łatwość użycia (po obu stronach) i bezpieczeństwo z koszyka paymentcloud, jak to robisz z bramką płatności i usługą przetwarzania.
Nie ma opłat za konfigurację lub anulowanie, a stawki przetwarzania i opłaty PaymentCloud są konkurencyjne – jego opłata za przetwarzanie jest identyczna z opłatą Square, a opłata za bramę płatności ma tendencję do biegania w wysokości około 15-20 USD miesięcznie.
Uzyskaj bezpieczną platformę przetwarzania płatności i koszyk zakupów razem, przechodząc z PaymentCloud. Połącz się z nimi, aby złożyć wniosek za darmo-a jeśli kupujesz zamiennik dla obecnej platformy płatności ecommerce, PaymentCloud zapewni bezpłatne porównanie kosztów.
#3-PayCafe-najlepsza metoda płatności do wykrywania (i zwalczania) oszustw
Odwiedź PayCafe
- Łatwa konfiguracja
- Obsługa klienta 24/7
- Kompleksowe rozwiązanie e-commerce
- Szczegółowe raportowanie
Wypróbuj już dziś!
PayCafe oferuje jedne z najlepszych zabezpieczeń przed oszustwami i obciążeniem zwrotnym, jakie widzieliśmy.
Poważnie, jedynym innym, który uważamy za pretendenta do poziomu ochrony, jest PaymentCloud.
To dlatego, że oferują zautomatyzowany algorytm uczenia maszynowego, który skanuje każdą transakcję w poszukiwaniu oszustw. Gdy to wykryje, zostaniesz powiadomiony, a kłopotliwa transakcja zostanie zablokowana. Oczywiście, jeśli wystąpi błąd, będziesz mógł go cofnąć i przeprowadzić transakcję.
Mają również narzędzia do obsługi sporów dotyczących kart kredytowych. Od systemu wczesnego ostrzegania o sporach po bardzo szczegółowe zapisy każdej transakcji-wyposażą cię w narzędzia, których potrzebujesz, aby poradzić sobie z nieznośnymi obciążeniami zwrotnymi i wygrać.
Niektóre z ich innych funkcji i korzyści obejmują:
- Powtarzające się rachunki. PayCafe automatycznie wystawia rachunki Twoim klientom Codziennie, Co tydzień, co miesiąc lub co rok, w zależności od tego, jak je skonfigurujesz.
- Międzynarodowa Karta i waluta. Pozwala to akceptować płatności za wszystkie główne karty kredytowe w każdym kraju w ponad 135 walutach.
- Elastyczne metody płatności. Akceptuj płatności z miejsc takich jak PayPal, bezpośrednie depozyty, a nawet kryptowaluty.
- Szczegółowe raportowanie. Zanurz się w chrupiącej analityce swojej firmy. W ten sposób można poprawić swoje liczby w czasie.
Poza tym zapewniają nawet całodobową obsługę klienta każdego dnia w roku. To musi mieć, jeśli chodzi o przetwarzanie płatności ecommerce. Nigdy nie chcesz być w sytuacji, w której coś się psuje i nie możesz tego natychmiast rozwiązać. Dowiedz się więcej w PayCafe.
# 4-Square-najlepsza metoda płatności, Jeśli masz też cegiełkę
Odwiedź Plac
- Możliwość szybkiego zarabiania
- Zapobieganie oszustwom
- Proste ceny
- Brak opłaty miesięcznej
Rozpocznij Teraz
Square to świetny wybór dla tych z Was, którzy mają fizyczne lokalizacje handlowe i planują rozpocząć sprzedaż online.
Dlaczego? To proste: są znani ze swojego gwiezdnego systemu POS, który bezproblemowo integruje się z ich rozwiązaniami dotyczącymi metod płatności. To sprawia, że są świetną opcją, jeśli planujesz otworzyć lokalizacje detaliczne oprócz sklepu ecommerce.
Nie masz jeszcze sklepu? Square oferuje również fantastyczny Kreator stron ecommerce. Nie skąpią też na budowniczym, oferując mnóstwo świetnie wyglądających motywów typu “przeciągnij i upuść”, które pozwalają stworzyć sklep ecommerce swoich marzeń—bez wiedzy o kodowaniu.
Square jest konkurencyjny cenowo w porównaniu do innych metod na naszej liście.
Nie ma miesięcznej opłaty za dodanie bramki płatności Square do twojej witryny. Pobierają 2.9% + $0.30 za transakcję, podobnie jak Stripe i PayPal.
Integracja Square z platformą ecommerce jest łatwa. Niektórzy z ich partnerów ecommerce to:
- Wix
- WooCommerce
- Sklep Internetowy GoCentral
- Ecwid
- 3DCart
- OpenCart
- Magento
- Miva
- Drupal Commerce
- X-Cart
- Zen Cart
- ShipStation
- Mercato
- Handel Bez Ograniczeń
- WordPress
- nopCommerce
- WP EasyCart
- Sociavore
Więc jeśli obecnie używasz jednej z tych platform do swojego sklepu ecommerce, dodanie kwadratu będzie proste. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej na Square.
#5-Helcim-najlepsza metoda płatności, jeśli robisz więcej niż $25,000 w sprzedaży miesięcznej
Odwiedź Helcim
- Stwórz własny sklep internetowy
- Wysoce bezpieczne przetwarzanie e-commerce
- Świetny sprzęt punkt sprzedaży, jak również
- Indywidualne stawki wymiany
Wypróbuj już dziś!
Helcim to kolejne rozwiązanie “one-stop-shop” dla Twoich potrzeb płatniczych. Od świetnego sprzętu w punkcie sprzedaży po płatności ecommerce, mają to, czego potrzebujesz, aby rozpocząć sprzedaż.
Tam, gdzie naprawdę się wyróżniają: ich unikalna struktura opłat i fakt, że nie mają opłat miesięcznych.
Ceny są wysoce dostosowane w zależności od miesięcznego wolumenu sprzedaży i ceny średniej transakcji. Oznacza to, że im większa sprzedaż i/lub wyższa cena średniej transakcji, tym więcej oszczędzasz.
Możesz zaoszczędzić jeszcze więcej dzięki temu, że mają:
- $ 0 miesięczne opłaty
- $ 0 skonfiguruj opłaty
- $ 0 opłaty za anulowanie rezerwacji
- $0 opłaty za zgodność
- $0 opłaty za depozyt bankowy
To duża różnica w stosunku do innych metod płatności, które zazwyczaj pobierają opłaty za powyższe.
Jednak nie polecałbym ich, jeśli masz dużą sprzedaż. Jeśli jesteś firmą enterprise, która zajmuje się wieloma miesięcznymi transakcjami, zalecamy payment Depot poniżej. Oferują najlepszą ogólną stawkę, jeśli prowadzisz duży biznes.
Ale my do polecam je dla średnich firm. Zaoferują ci najlepszą ogólną stawkę, jeśli zrobisz to w dowolnym miejscu między $25,000 a $50,000 miesięcznie.
Warto wspomnieć, że oferują nawet platformę do tworzenia sklepu internetowego za pośrednictwem Helcim. Jest na ich stronie i ma wbudowany procesor płatności. Jest również wysoce konfigurowalny i domyślnie wyposażony w świetne motywy.
Jeśli masz już sklep internetowy, mają cię objęte. Ich w pełni hostowane strony płatności umożliwiają dodawanie opcji płatności do witryny bez wiedzy o kodowaniu. Ich rozwiązanie można zintegrować z oprogramowaniem innych firm, z którego możesz już korzystać, takim jak QuickBooks, Drupal i Magento.
Mają umowę, w której możesz dostać pierwsze trzy miesiące za darmo. Potem 20 dolarów miesięcznie. Wypróbuj Helcim już dziś!
#6-Payoneer-najlepsza metoda płatności dla międzynarodowych transferów funduszy
Odwiedź Payoneer
- Zarabiaj w lokalnej walucie
- Znajdź nowe rynki światowe
- Łatwe płatności dla dostawców
- Dostęp do globalnych partnerów Payoneer
Rozpocznij Teraz
Witryna e-commerce, która ma już ugruntowaną pozycję w globalnej sprzedaży, wie, że wciąż jest miejsce na ulepszenia. Może to przybrać formę wchodzenia na niewykorzystane rynki, zatrzymywania większej ilości pieniędzy na międzynarodowej sprzedaży lub znajdowania lepszych sposobów współpracy z dostawcami.
Payoneer zna sposób na osiągnięcie wszystkich tych ulepszeń i ma oprogramowanie, które to udowodni.
Po pierwsze, wiedzą, jak kosztowne mogą być przelewy i przeliczanie walut. Payoneer eliminuje ten ból dzięki łatwemu sposobowi konfigurowania zlokalizowanych kont odbiorczych, dzięki czemu możesz otrzymywać płatności w USD, EUR lub jednej z kilku innych opcji.
W zaledwie trzech prostych krokach możesz skonfigurować konta, wysyłać klientom e-mail z informacjami o tym, jak je płacić, i automatycznie wysyłać te płatności na konto Payoneer.
Należy zauważyć,: Payoneer nie jest dostawcą konta sprzedawcy. To znaczy, że oni nie daje możliwość przyjmowania płatności za pomocą kart debetowych lub kredytowych. Zamiast tego tworzy lokalny bank w regionie, w którym chcesz uzyskać pieniądze,i pozwala na przelewy bankowe.
To może być bardzo specyficzny rodzaj biznesu, który będzie potrzebował czegoś takiego.
Na przykład globalne firmy mocno opierają się na swojej sieci dostawców i dostawców. Tak więc, Payoneer sprawia, że płacenie im w razie potrzeby jest proste. Płacąc je bezpośrednio z salda konta Payoneer, płatności są wysyłane natychmiast i za darmo. Dodatkowo możesz wysyłać partie do 200 dla wygody.
Jeśli masz problemy z osiągnięciem postępów na niektórych globalnych rynkach, możesz nawet oprzeć się na sieci partnerów Payoneer. Od usług wysyłkowych i zaopatrzenia po pomoc prawną, tłumaczenia i reklamę-możesz wypełnić luki, łącząc się z dostawcami na rynkach, na których próbujesz sprzedać.
Payoneer pobiera niskie opłaty za niektóre przelewy i jest roczna opłata za konto, ale to skąpe $29.95/rok.
Możesz zarejestrować się w Payoneer za darmo już dziś.
#7-2Checkout-najlepsza metoda płatności za skalowanie międzynarodowych sklepów Ecommerce
Odwiedź 2Checkout
- Moduły skalowalne
- Sprzedawaj w ponad 200 krajach w kilka minut
- Zacznij za darmo
- Rozliczanie subskrypcji i więcej
Rozpocznij Teraz
Twoja rozwijająca się firma nie może martwić się o niezawodność przetwarzania płatności. Gdy dążysz do wejścia na nowe rynki lub wejścia na rynek globalny, musisz już zadbać o te szczegóły.
To jest, gdzie 2Checkout wyróżnia. Jest to modułowe rozwiązanie, które jest bardzo skalowalne bez stresu.
Dzięki temu oprogramowaniu możesz obsługiwać globalne płatności, rozliczenia subskrypcji, podatki i wszelkie inne potrzeby dotyczące płatności e-commerce. Zacznij od tego, czego potrzebujesz już teraz,a kiedy będziesz gotowy do następnego kroku, 2Checkout ma funkcję, która pomoże.
Ale przede wszystkim to oprogramowanie jest idealnym partnerem w sprzedaży międzynarodowej.
Różnica między tym a Payoneer polega na tym, że 2Checkout faktycznie ułatwi przetwarzanie płatności za pośrednictwem typowych metod e-commerce, takich jak karta kredytowa, karta debetowa, PayPal i inne.
Dzięki dowolnym modułom 2Checkout możesz w mgnieniu oka rozpocząć sprzedaż w ponad 200 krajach. A jeśli korzystasz z ich platformy 2Monetize, możesz spać spokojnie wiedząc, że poradzą sobie z cięższymi rzeczami, takimi jak podatek VAT i zgodność z przepisami.
Jeszcze lepiej – możesz zacząć od dowolnego rozwiązania 2Checkout za darmo. Musisz zapłacić tylko wtedy, gdy zaczniesz sprzedawać.
To ogromny impuls dla tych z was, którzy chcą naprawdę przetestować oprogramowanie przed podjęciem decyzji.
Po rozpoczęciu sprzedaży płacisz ułamek każdej sprzedaży plus niewielką opłatę. Na planie podstawowym 2Checkout, 2sell, który prowadzi cię 3.5% + 0.35 $za każdą transakcję.
Rozpocznij z 2Checkout za darmo już dziś.
#8 – Payment Depot-Najlepsza Metoda Płatności, Jeśli Przetwarzasz Więcej Niż $50,000 Miesięcznie
Odwiedź Magazyn Płatności
- Akceptuje wszystkie główne karty kredytowe
- Mała składka członkowska
- Niska opłata manipulacyjna
- Brak opłaty za anulowanie
Rozpocznij Teraz
Payment Depot reklamuje się jako “Costco przetwarzania kart kredytowych” za model cenowy oparty na składce członkowskiej, a także niskie opłaty za przetwarzanie.
Jak niskie są? Mogą uzyskać tak niskie, jak $ 0.05 miesięcznie za nieograniczone członkostwo.
Oczywiście, będziesz płacić $ 199 miesięcznie. Chociaż opłaty członkowskie mogą wydawać się dużo pieniędzy każdego miesiąca, w rzeczywistości będziesz oszczędzać opłaty za przetwarzanie pieniędzy, jeśli masz wiele transakcji-które mogą się sumować z czasem.
A opłaty za przetwarzanie nie są oparte na procentach. Raczej jest to stała opłata między $0.05 – $0.15 za transakcję. To sprawia, że payment Depot jest bardzo lukratywną opcją, jeśli jesteś większą firmą, która widzi mnóstwo biznesu każdego miesiąca. Uzyskasz znacznie więcej oszczędności niż tradycyjna wymiana + cennik
Jeśli jednak jesteś mniejszą firmą, możesz zapłacić nieco więcej za miesięczną opłatę członkowską. Dlatego naprawdę nie zalecamy ich, jeśli zarabiasz mniej niż $ 25,000 miesięcznie.
Jeśli korzystasz z rocznego członkostwa, Payment Depot oferuje 90-dniową Gwarancję Zwrotu pieniędzy. Oznacza to, że możesz anulować w ciągu trzech miesięcy i odesłać swój sprzęt, a otrzymasz pełny zwrot pieniędzy.
Uzyskaj najlepsze stawki za przetwarzanie ciężkich transakcji, odwiedzając Payment Depot.
# 9 – Stripe – Najbardziej Przyjazna Dla Programistów Metoda Płatności Ecommerce
Odwiedź Stripe
- Stworzony dla programistów
- API i UI toolkit
- Opcje płatności cyklicznych
- Obsługuje płatności online i osobiście
Rozpocznij Teraz
Stripe jest jedną z najlepszych metod płatności na rynku, ponieważ jest tak wszechstronny.
To świetny wybór dla sklepów ecommerce, usług subskrypcyjnych lub rynków na żądanie. Tak więc dla tych z Was, którzy prowadzą firmę z wieloma procesami i usługami, jest to zdecydowanie coś, co należy wziąć pod uwagę.
Tam, gdzie naprawdę świecą, jest jednak jak przyjazny deweloperom są. Oferują świetne narzędzia, które pozwalają każdemu zespołowi, który naprawdę chce dostosować swoją metodę płatności.
Od łatwego w użyciu interfejsu API, biblioteki języków kodowania i kompleksowych integracji, będą mieli wszystko, czego programista potrzebuje, aby jak najlepiej wykorzystać Stripe.
Kolejną najważniejszą cechą Stripe jest możliwość konfigurowania cyklicznych płatności od klientów.
Obsługuje płatności online, jak również osobiście. Więc jeśli obecnie masz sklep stacjonarny, możesz dodać System POS Stripe oprócz bramy na swojej stronie ecommerce. W ten sposób możesz zachować spójność na obu rynkach.
Badania pokazują, że marki używające Stripe zwiększyły przychody o 6.7% po wdrożeniu bramki płatności. Dzięki Stripe masz o 81% mniej przestojów i 24% mniej kosztów operacyjnych w porównaniu z konkurencyjnymi metodami płatności.
Innym powodem, dla którego kocham Stripe, jest to, że będziesz miał możliwość dostosowania procesu realizacji zakupu za pomocą zestawu narzędzi Stripe UI.
Stripe akceptuje wszystkie główne karty kredytowe i debetowe ze wszystkich krajów, w tym:
- Wiza
- Mastercard
- American Express
- Odkryj
- JCB (Japonia)
- UnionPay (Chiny)
Możesz również zintegrować niektóre alternatywne opcje płatności z bramką płatności Stripe. Niektóre z nich omówimy bardziej szczegółowo, kontynuując ten przewodnik.
- ACH transfery
- American Express Checkout
- Masterpass
- Visa Checkout
- Apple Pay
- Google Pay
- Microsoft Pay
Jest to świetne rozwiązanie dla tych z was, którzy używają platformy ecommerce do zwiększania sprzedaży od użytkowników mobilnych.
Standardowa cena Stripe jest prosta. Jako sprzedawca będzie cię to kosztować 2,9% + 0,30 USD za każdą opłatę za kartę. Za karty międzynarodowe pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 1%.
W przypadku przelewów ACH twój koszt wynosi 0,8% transakcji z maksymalną opłatą w wysokości 5 USD.
Dodatkowo Stripe oferuje spersonalizowane opcje cenowe dla tych z Was, którzy mają unikalny model biznesowy lub mają duże płatności. Otrzymasz zniżki na stawki ilościowe i stawki dla wielu produktów, a także niektóre stawki dla poszczególnych krajów, jeśli kierujesz ofertę na rynek międzynarodowy.
Stripe ma wyjątkowe wsparcie techniczne i obsługę klienta. Możesz skontaktować się z przedstawicielami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez telefon, czat na żywo lub e-mail. Ogólnie rzecz biorąc, jest to zdecydowanie jedna z najlepszych metod płatności do wykorzystania w witrynie ecommerce.
#10-PayPal-najlepsza metoda płatności za stworzenie pierwszego sklepu internetowego
- Ugruntowana marka
- Najczęściej używany portfel cyfrowy na świecie
- Bardzo prosty w konfiguracji
- Niezawodny i bezpieczny
> > Porównaj Oferty
PayPal to nazwa, którą jestem pewien, że większość z was już zna. Firma ma reputację, która mówi sama za siebie, jeśli chodzi o łatwość obsługi, niezawodność i bezpieczeństwo.
Według Statisty w 2019 roku na całym świecie jest 277 milionów aktywnych użytkowników PayPal. Liczba ta wzrosła z 237 milionów Od początku 2018 roku.
Dlatego zalecamy PayPal, jeśli dopiero zaczynasz. Nie tylko wszyscy już korzystają z paypala, ale także bardzo łatwo jest dodać i zintegrować praktycznie z każdym sklepem internetowym.
Dla tych z Was, którzy nie mają jeszcze dobrze ugruntowanej marki, przycisk PayPal może pomóc uspokoić klientów. Wiedzą, że PayPal ma swoje plecy dla bezpieczeństwa.
Dodatkowo, ludzie mogą mieć saldo PayPal, które chcą wykorzystać na wydatki, w przeciwieństwie do ładowania karty kredytowej lub debetowej.
PayPal jest najczęściej używanym portfelem cyfrowym na świecie. Masz jeszcze coś do rozważenia.
Witryny z opcjami płatności PayPal konwertują z 82% wyższym tempem niż witryny bez PayPal.
Z PayPal dla ecommerce można zaakceptować:
- Karty kredytowe
- Karty debetowe
- PayPal
- Venmo
- PayPal Kredyt
Każda sprzedaż e-commerce w USA będzie kosztować 2.9% + $0.30 za transakcję. Sprzedaż międzynarodowa jest nieco droższa, z 4,4% za transakcję, plus stała kwota w zależności od kraju, z którego dokonano zakupu.
Jak znaleźć najlepszą metodę płatności dla swojej witryny Ecommerce
Nie każda strona ecommerce jest taka sama-i twoje metody płatności też nie powinny być.
Ale przy tak wielu do wyboru, Może być trudno zawęzić go do idealnego dla Ciebie.
Chcemy pomóc.
Poniżej znajdują się dokładne kryteria, których użyliśmy do ustalenia naszej listy. Użyj go w trakcie badań, aby znaleźć idealną metodę płatności dla swojej witryny ecommerce.
Uczciwe (Ale Niedrogie) Opłaty Manipulacyjne
Każda metoda płatności pobiera opłaty za swoje usługi. Zazwyczaj występują w dwóch formach:
- Opłaty miesięczne. Są to płaskie ceny, które musisz płacić co miesiąc za ich usługi. Na przykład payment Depot wykorzystuje tę metodę.
- Opłaty manipulacyjne. Są to opłaty, które musisz zapłacić przy każdej transakcji. Są one czasami zmienne (np. stawki przetwarzania interchange) lub oferują stałą stawkę, jak w przypadku ProMerchant.
Wiele usług handlowych zazwyczaj pobierają zarówno miesięczną opłatę, jak i opłatę manipulacyjną za swoje usługi-chociaż ostateczna cena zależy od usługi.
Na przykład opłata Square, Stripe, PayPal i Payment Cloud wynosi 2,9% + 0,30 USD za transakcję. To dość typowy standard dla branży.
Niektóre inne metody płatności mają swój własny unikalny sposób pobierania opłat za swoje usługi. Na przykład Helcim dostosowuje cenę dla Ciebie w zależności od miesięcznej sprzedaży i średniej ceny transakcji. Im więcej sprzedajesz każdego miesiąca i im wyższa jest średnia transakcja,tym mniejsza będzie Twoja stawka.
Helcim jest jednak świetny, ponieważ nie ma żadnych opłat poza opłatami transakcyjnymi. Oznacza to brak miesięcznej, konfiguracji,a nawet opłaty za anulowanie.
Podczas badania, należy spojrzeć na jak metoda płatności, którą rozważasz, obciąża cię-i o ile.
W końcu jest to trochę równowagi między opłatami miesięcznymi i opłatami manipulacyjnymi. Wyższe opłaty miesięczne zazwyczaj oznaczają niższe opłaty manipulacyjne (i odwrotnie). Jeśli nie masz Tony transakcji każdego miesiąca,bardziej sensowne może być płacenie niższej miesięcznej opłaty i wysokie opłaty za przetwarzanie.
Metoda Płatności, Która Spełnia Oczekiwania Klientów W Miejscu Ich Zamieszkania
Sprzedaż globalna może być trudna dla firm ecommerce-zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz. Musisz martwić się kursami wymiany walut, a także zastanowić się, co pociąga za sobą typowe metody płatności w tym kraju.
Na przykład Alipay jest jedną z najpopularniejszych metod płatności w Chinach. PayPal prawdopodobnie zdobywa koronę w Ameryce.
Nie każda metoda płatności daje możliwość dokonywania zakupów na całym świecie.
Payoneer to doskonała metoda płatności, jeśli Twoja firma planuje sprzedawać za granicą. Pomogą Ci skonfigurować lokalne konta odbiorcze, dzięki czemu możesz otrzymywać płatności w USD, EUR, GBP, CNH, JPY, AUD, CAD, SGD I MXN.
2Checkout to kolejna metoda, którą powinieneś rozważyć, jeśli chcesz obsługiwać globalne płatności. Możesz skonfigurować sprzedaż w ponad 200 krajach w zaledwie kilka minut.
Oznacza to, że będziesz w stanie dosłownie otworzyć swój sklep na cały świat i wykorzystać globalny rynek potencjalnych klientów. Możesz także konwertować swoje środki na różne rodzaje walut, dzięki czemu nie ograniczasz się tylko do otrzymywania pieniędzy w USD.
Jeśli planujesz sprzedaż międzynarodową, zdecydowanie przyjrzyj się, w jaki sposób Metoda płatności, którą rozważasz, obsługuje waluty inne niż USD, jeśli w ogóle mogą.
Zamówienie Tak Proste Klienci Nigdy Nie Opuszczają Koszyka
Podobnie jak w przypadku każdej innej części sklepu ecommerce, chcesz, aby doświadczenie użytkownika było łatwe dla Twoich klientów. Jednak proces ten jest prawdopodobnie najważniejszy, jeśli chodzi o metodę płatności.
W rzeczywistości pojedynczy czkawka lub irytujący moment, gdy są przy kasie, może spowodować wyższy wskaźnik porzucania koszyka—a zatem spore uderzenie w Wynik finansowy.
Baymard Institute, firma badawcza, która odkrywa spostrzeżenia, aby pomóc firmom poprawić doświadczenia użytkowników, przeprowadziła ankietę w 2019 r., w której stwierdzono, że jednym z głównych powodów, dla których klienci porzucają Wózki, jest to, że musieli zrobić osobne konto, aby się wymeldować.
Możesz temu łatwo zapobiec dzięki odpowiedniemu rozwiązaniu metody płatności. Na przykład dzięki PaymentCloud twoi klienci mogą po prostu wprowadzić informacje o zakupie i być w drodze w ciągu zaledwie kilku minut (jeśli tak). To samo dotyczy placu, który oferuje bardzo bezproblemowe doświadczenie e-commerce.
Będziesz także chciał się upewnić, że metoda Płatności oferuje czytelny sposób, w jaki klienci mogą zobaczyć:
- Przedmioty, które chcą kupić.
- Koszty przedmiotów.
- Dokładnie, gdzie wprowadzić swoje informacje o zakupie.
- Jak sprawdzić.
Może się to wydawać oczywiste, ale zdziwiłbyś się, jak często bramka płatności sprawia, że klienci przeskakują przez obręcze, aby faktycznie dokonać zakupu.
Jeśli Wszystko inne zawiedzie, pamiętaj o starym akronimie K. I. S. S.-keep it simple, stupid.
Metody płatności dla Twojego sklepu oraz Klienci Online
Na koniec musisz upewnić się, że wszystkie systemy e-commerce współpracują ze sobą.
Pomyśl o swojej firmie jak o drużynie piłkarskiej. Każdy gracz musi wiedzieć, na czym polega gra. Muszą znać taktyki i strategie, aby zdobyć i wygrać mecz.
Każda część twojego biznesu e-commerce musi zrobić to samo. Dzieje się tak, łącząc je wszystkie w jeden system, aby mogły ze sobą współpracować.
Dlatego chcesz uzyskać metodę płatności, która będzie dobrze pasować do twojego biznesu e-commerce jako całości. Jeśli tego nie zrobisz, może skończyć się skrzypiącym kołem, które będzie cię kosztować.
Chcesz, aby Twoja strona internetowa naprawdę. grasz dobrze ze swoim rozwiązaniem płatniczym? Stwórz je w tym samym miejscu! Square i Helcim oferują świetne kreatory witryn ecommerce, które pomogą Ci stworzyć sklep internetowy dla za darmo. Będziesz mógł korzystać z ich metod płatności przy każdym zakupie klienta.
Czy planujesz mieć system POS i sklep osobisty? Możesz rozważyć użycie metody, takiej jak pasek lub kwadrat. Te dwie metody płatności oferują fantastyczne fizyczne rozwiązania sprzętowe dla rozwiązań point of sale.
Jest to idealne rozwiązanie, jeśli masz sklep stacjonarny lub prowadzisz firmę skierowaną do klienta, taką jak stoisko na targu rolniczym lub food truck. Będziesz nawet w stanie zaakceptować wiele form płatności z telefonu.
Wniosek
Twoja witryna ecommerce jest bezużyteczna, jeśli nie możesz otrzymać zapłaty. Nadszedł czas, aby uświadomić sobie, że wszyscy twoi klienci nie mają tych samych preferencji.
Musisz dać im jak najwięcej opcji, aby zwiększyć współczynniki konwersji.
Portfele cyfrowe cieszą się coraz większą popularnością. Klientom łatwiej jest korzystać z tych alternatywnych metod płatności, w przeciwieństwie do ręcznego wpisywania informacji o płatnościach. Zmniejszając tarcie w procesie realizacji zakupu, będziesz w stanie zwiększyć sprzedaż i zmniejszyć liczbę porzucanych koszyków.
Dlatego powinieneś rozważyć dodanie tych metod płatności do swojej witryny ecommerce.
- Stax by Fattmerchant
- PaymentCloud
- PayCafe
- Kwadrat
- Helcim
- Payoneer
- 2Checkout
- Magazyn Płatności
- Stripe
- Paypal
Im więcej masz opcji, tym lepiej będzie dla Ciebie na dłuższą metę.