Codziennie ktoś odwiedza twoją witrynę. Często są to te same osoby, ale zdarzają się też takie, które trafiają do ciebie przypadkiem. Myślisz, że pewnie już nigdy nie wrócą. Nie zapamiętają adresu ani nie zapiszą twojej oferty w zakładkach. W przyszłości mogą do ciebie nie trafić i dokonają zakupu u kogoś innego. Pogodziłeś się już ze stratą takich potencjalnych klientów? Nie rób tego, bo popełniasz kolosalny błąd!

Co to jest remarketing?:

  • Nie jesteś skazany na zapomnienie. Kiwasz przecząco głową i twierdzisz, że robisz wszystko by o sobie przypominać klientom? Masz przecież dobrze funkcjonujący fanpage, na który regularnie dodawane są nowe posty. Opłacasz reklamę w social mediach i dbasz o to, by twój zasięg był coraz większy. Do tego twoja witryna internetowa jest budowana konsekwentnie i w oparciu o wartościowe treści. Starasz się reklamować, gdzie się da i nie szczędzisz na to środków. Myślisz, że robisz wszystko by przyciągnąć klienta? Nie, robisz prawie wszystko. A jak wiesz, prawie robi wielką różnicę. Pozycjonowanie stron www pozwala ci nie tylko na ekonomiczną reklamę, ale i budowanie wizerunku firmy.

Warto zainteresować się remarketingiem. Jest to ciekawe narzędzie promocji naszej oferty. Czy to nie idealne rozwiązanie, by przypominać się klientom wtedy, gdy są najbardziej skłonni do zakupu?.