James Bond – super szpieg i ikona elegancji. Zawsze otoczony luksusem, w towarzystwie pięknych kobiet i oczywiście nowinek technologicznych. Choć nikt go nie widział, to niewykluczone, że był wśród gości obecnych na Konferencji Marketing by Poznań.

Z pewnością agent 007, idealnie by się wpasował w to wydarzenie. Wyjątkowy industrialny wystrój, oraz czerwony fortepian, z którego wydobywała się piękna muzyka są w jego stylu. Obecność powalających urodą i inteligencją kobiet, oraz najnowsze technologie, tym razem w służbie marketingu sprawiałyby, że James Bond czułby się jak ryba w wodzie.

Zostawiając jednak na moment, agenta jej królewskiej możci w spokoju warto wspomnieć o tym, co zwróciło naszą największą uwagę na Marketing by Poznań. Przede wszystkim, nie dało się nie zauważyć, że dobór prelegentów nie był przypadkowy działaniem. Najlepsi specjaliści w swoim fachu: personal brandingu, sprzedaży czy wideo, sprawili, że poziom każdego z wystąpień stał na bardzo wysokim poziomie.

Uwielbiamy nowinki technologiczne i wszystko to, co pozwala nam jeszcze lepiej wykonać naszą pracę. Dlatego też, bardzo wnikliwie wysłuchaliśmy prelekcji odnoszących się, do najnowszych trendów w pozycjonowaniu stron internetowych. Specjalizując się w e-marketingu, najnowsza technologia stała się nam prawie tak bliska, jak Walther PPK jest bliski dłoni Bonda. Dlatego nie mogliśmy ominąć wystąpienia poświęconego  marketing automation. Dzięki temu, wiemy jeszcze więcej o możliwościach wykorzystywania baz klientów, ich zarządzaniu oraz wspieraniu efektywnej sprzedaży w Internecie.

  • Śmiało można uznać, że każdy z uczestników Marketing by Poznań znalazł się w posiadaniu niezwykle przydatnej wiedzy. Tylko od niego zależy, w jaki sposób ją wykorzysta i czy zaprowadzi go na szczyt branży marketingu.

Podziel się swoją opinią.