Linki sponsorowane to rodzaj tekstowej reklamy, jaka pojawia si? w internecie. Z mechanizmem linków sponsorowanych mamy do czynienia ka?dego dnia, podczas korzystania z wyszukiwarki Google. Wszystko to, co pojawia si? nad, pod i po prawej stronie w?a?ciwych wyników wyszukiwania, to w?a?nie linki sponsorowane.

Wywo?ywanie tych linków zaprogramowane jest tak, ?eby ukazywa?y si? naszym oczom po wpisaniu w wyszukiwark? konkretnych s?ów lub fraz kluczowych. Je?eli tylko reklamodawcy kupuj? w sieci Google AdWords takie linki pod dane frazy, to pojawi? si? one na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

W tym modelu reklamodawca p?aci wy??cznie wtedy, kiedy u?ytkownik wejdzie na konkretny link kieruj?cy go do strony. Samo wy?wietlanie linków sponsorowanych nie jest p?atne.

Zalety linków sponsorowanych:

Podziel si? swoj? opini??.