­

Jak sobie poradzić w świecie social media?

Ostrożnie z social media.

Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube od niedawna również Snapchat. Wszystkie te kanały prowadzone we właściwy sposób mogą okazać się bardzo skuteczne. Trzeba przy tym zachować pewną ostrożność, gdyż obecność w social media daje również okazję do ataków ze strony niezadowolonych klientów czy konkurencji, która chce zniszczyć naszą opinię.

 

Głupio byłoby nie skorzystać

Chyba […]

Autor |Maj 11th, 2016|Emarketing|0 komentarzy

Co ma pingwin do reklamy ? czyli aktualizacja algorytmu Google.

Od ponad roku pojawiały się spekulacje dotyczące zmian w algorytmach najpopularniejszej wyszukiwarki. Co zmienia się w wyglądzie Google i jaki ma to wpływ na SEO?

Oczywiście nie chodzi jedynie o wygląd, ale to właśnie po nim przeciętny użytkownik jest w stanie zauważyć jakąkolwiek zmianę. Z wyszukiwarki będzie korzystał w dokładnie taki sam sposób jak wcześniej, więc […]

Autor |Luty 24th, 2016|Emarketing, Kampania reklamowa|0 komentarzy

Nie daj o sobie zapomnieć!

Codziennie ktoś odwiedza twoją witrynę. Często są to te same osoby, ale zdarzają się też takie, które trafiają do ciebie przypadkiem. Myślisz, że pewnie już nigdy nie wrócą. Nie zapamiętają adresu ani nie zapiszą twojej oferty w zakładkach. W przyszłości mogą do ciebie nie trafić i dokonają zakupu u kogoś innego. Pogodziłeś się już ze […]

Autor |Styczeń 20th, 2016|Remareting|1 komentarz

Czy potrzebny mi Facebook?

Wiele osób prowadzących własny biznes zastanawia się nad tym, czy Facebook faktycznie może im pomóc w uzyskaniu lepszych wyników sprzedażowych i czy jego posiadanie ma sens. Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna.

Zdecydowanie posiadanie profilu naszej marki na Facebooku daje ogromne możliwości. Jednak wszystko zależy od tego, jak będzie on prowadzony i czy jesteśmy gotowi […]

Autor |Styczeń 7th, 2016|Emarketing|0 komentarzy

Jak się promować w social media?

Media społecznościowe wywierają ogromny wpływ na nasze życie. Platformy takie jak facebook, twitter, czy youtube pozwalają nam nie tylko nawiązywać znajomości, komentować rzeczywistość, ale i kreować własne marki. Dla osoby, która ma własną witrynę Internetową, bądź sklep aktywność w social mediach, będzie miała nie tylko charakter towarzyski, ale i marketingowy.

Facebook jest idealnym narzędziem do […]

Autor |Grudzień 29th, 2015|Emarketing, Pozycjonowanie|0 komentarzy

Czym jest marketing szeptany?

Internet daje wiele możliwości niestandardowych form promocji naszej firmy, marki czy przedsięwzięcia. Jednym z nich jest marketing szeptany. Czym jest i w jaki sposób z niego korzystać?

W skrócie, marketing szeptany to sposób przekazywania informacji marketingowej do odbiorcy w sposób bezpośredni, wyglądający na spontaniczny i naturalny. Czyli kanałem przekazu stają się tutaj różnego typu dyskusje internetowe […]

Autor |Grudzień 10th, 2015|Kampania reklamowa|0 komentarzy

Marketing po poznańsku

James Bond – super szpieg i ikona elegancji. Zawsze otoczony luksusem, w towarzystwie pięknych kobiet i oczywiście nowinek technologicznych. Choć nikt go nie widział, to niewykluczone, że był wśród gości obecnych na Konferencji Marketing by PoznaÅ„.

Z pewnością agent 007, idealnie by się wpasował w to wydarzenie. Wyjątkowy industrialny wystrój, oraz czerwony fortepian, z którego wydobywała […]

Google Analytics – świetne narzędzie dla każdego

Jeżeli posiadasz stronę internetową – nieważne, czy jest to blog, sklep, czy serwis społecznościowy – z pewnością chcesz wiedzieć, ile osób Cię odwiedza i kim są ci internauci. Doskonałym narzędziem dla Ciebie jest zatem Google Analytics.

Narzędzie Google umożliwia każdej osobie, która posiada konto w usługach Google, na założenie profilu Google Analytics i podpięcie je za […]

Autor |Grudzień 3rd, 2015|Pozycjonowanie|0 komentarzy

Linki sponsorowane – co to jest?

Linki sponsorowane to rodzaj tekstowej reklamy, jaka pojawia się w internecie. Z mechanizmem linków sponsorowanych mamy do czynienia każdego dnia, podczas korzystania z wyszukiwarki Google. Wszystko to, co pojawia się nad, pod i po prawej stronie właściwych wyników wyszukiwania, to właśnie linki sponsorowane.

Wywoływanie tych linków zaprogramowane jest tak, żeby ukazywały się naszym oczom po wpisaniu […]

Autor |Listopad 23rd, 2015|Linki sponsorowane|0 komentarzy

Google AdWords – co to jest i jak działa?

W sieci wielokrotnie przewija się określenie Google AdWords, które nie dla wszystkich może być zrozumiałe. Dlatego też postanowiliśmy maksymalnie streścić to zagadnienie, tłumacząc, czym jest ta usługa oraz jakie efekty można dzięki niej odnieść.

Google AdWords to system reklamowy stworzony przez Google, który sprowadza się do wyświetlania w wyszukiwarce linków sponsorowanych. Najprościej to zagadnienie będzie można […]

Autor |Listopad 16th, 2015|Emarketing|0 komentarzy